.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:41:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 quattro] wyciek paliwa
PostNapisane: 27.lis.2010 20:33:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2010 20:45:42
Posty: 6
Lokalizacja: Koniaków
Dzisiaj w 5 minut spaliłem pół baku paliwa w mojej audi 90 B3 quattro :(
okazało się ze przedziurawił mi się przewód paliwa ...
przewód jest metalowy i dość długo mysłałem jak to zrobić żeby doprowadzić go znóę do normalnego stanu.. pomysł miałem troche nie normalny zdecydowałem ze brzeszczotem przepiłuje go i nałoże z dwóch stron na niego gumowy wężyk i ścisnę czterema ściskami do przewodu.. tak tez zrobiłem.. po załączeniu się pompki nic sie nei zmieniło paliwo normalnie wyciekało przez to moje złącze..
tam chyba jest niesamowite ciśnienie.. panowie co mam z tym zroibic zeby to jakoś zakleic ???

edit by Buba: jeszcze popraw temat zgodnie z zasadami !!

_________________
moje autko :
Audi 90 2,3 quattro wersja USA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 20:41:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wąż gumowy do paliwa i metalowe opaski skręcane, a w najbliższej przyszłości albo wymiana przewodów, albo zarobienie tego co jest złączkami... musisz się wybrać do firmy , która posiada i lub zarabia węże hydrauliczne, to doradzą co i jak. Podpowiadam także, że wszelkiej maści gazownicy robią instalacje w oparciu o węże miedziane, zatem powinni też temu zaradzić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 20:43:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2010 20:45:42
Posty: 6
Lokalizacja: Koniaków
otóż wąż nie jest gumowy tylko w całośći metalowy.. na 100 %%%

_________________
moje autko :
Audi 90 2,3 quattro wersja USA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2010 20:51:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ale przecież włąśnie ci mówię, jeśli przepiłowałeś przewód meidziany w miejscu gdzie był wyciek, to nei pozostaje Ci nic innego jak założyć olejoodporny wąż do paliwa, min 10 bar roboczego (po uprzednim oczyszczeniu węża miedzianego tegoż) i zaciśnięcie go skręcanymi opaskami metalowymi. Mam tak u siebie zrobione, bo też przerdzewiały! Musi trzymać, mi trzyma.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wyciek
PostNapisane: 27.lis.2010 20:51:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
grajek350 napisał(a):
tam chyba jest niesamowite ciśnienie.. panowie co mam z tym zroibic zeby to jakoś zakleić

6 bar i niczym tego nie zakleisz.
albo oryginalny przewód paliwowy albo to co zaproponował Leo

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 10:40:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja bym sugerował podjazd do najbliższego przyzwoitego zakładu montażu instalacji LPG. Mają spory wybór rurek miedzianych i złączek uniwersalnych do nich. Powinni dać radę wstawić protezę lub "wyprodukować" cały nowy przewód.

PS. dział "Zawieszenie i układ hamulcowy" sugeruje zupełnie inne problemy z wyciekiem popraw to może więcej ludzi looknie na twój problem.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: