.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:41:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4] silniczek krokowy 2,3 AAR
PostNapisane: 28.lis.2010 21:18:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
witam. mam do wymiany silniczek krokowy w swoim AAR. doszły mnie słuchy ze takowy silniczek posiada dwa różne typy wtyczek - waską i szeroką.

czy to prawda?

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 09:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
Tak kolego są dwa typy dwu i trzy pinowe,ale u ciebie powinno być dwa piny.wypnij wtyczkę od krokowca to wszystko będzie jasne.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 10:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Michał masz krokowca na dwa piny taki sam jak w 2.0 16V ACE i 9a w vw, ten na 3 piny był w digifantach ale środkowy pin jest i tak wolny więc na siłe można wsadzić jeden drugi przekładając wtczke, leży u mnie taki krokowiec na 2 piny od 16V ale musiałbyś wsadzić i sprawdzić czy działa bo nie wiem czy sprawny, jak będzie działał to oddam za friko, a skąd wiesz, że masz krokowca do wymiany, odezwij sie na gg to sie gdzieś umówimy wieczorem czy jakoś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2010 14:07:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
a takie pytaanie. gdzie jest krokowiec w tym silniku?w którym miejscu?

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2010 14:14:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jaki144 napisał(a):
a takie pytaanie. gdzie jest krokowiec w tym silniku?w którym miejscu?



Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2010 23:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
dzieki =]

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 10:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Zanim wymienisz tego krokowca przepłucz go benzyną ekstrakcyjną, najlepiej na noc zanurz. Za jego sterowanie odpowiada czujnik temp, ten maly na króćcu od wody. Mi też nie działał krokowiec i okazało się, że czujnik był walnięty.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 10:41:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
albo wpadnij do mnie w tygodniu, zrobimy szybki serwis :D krokowca wyjmiemy z mojego a czujnik ori na podmianke też mam w szufladzie :P a jak będziesz go czyścił, to nie nitro ani ekstrakcyjną tylko czymś tłustym i mniej szkodliwym dla niego np. nafta, ja czyszcze w nafcie raz na pół roku, jest jeszcze pytanie czy na pewno w AARze za sygnał do ECU odpowiada niebieski na króćcu czy czarny wkręcany w głowice


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 00:54:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
hubos21 napisał(a):
czy na pewno w AARze za sygnał do ECU odpowiada niebieski na króćcu czy czarny wkręcany w głowice

Tak, niebieski.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 10:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
Mam pytanie. Silnik czasem na luzie wchodzi na 1200obr/min i tak juz trzyma az sie go wyłączy. miałem czyszczoną przepustnicę i krokowca ale chyba problem powrócił bo dzis znowu wszedł na 1200.

co to może być?

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2010 10:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
na PB i LPG to samo? na moje masz gdzies nieszczelność, jakiś wężyk mógł delikatnie pęknąć, sprawdź czy przy mikserze Ci powietrza nie łapie gdzieś bo kumpel w AARze też tak miał, dolot cały sprawdź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 12:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
silniczek wymieniony i było dobrze. stanąłem w korku w moim miescie i znowu 1200obr/min

kur.... nie wiem co to moze byc? nieszczelny dolot?

help!!!!!

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 14:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jaki144 napisał(a):
silniczek wymieniony i było dobrze. stanąłem w korku w moim miescie i znowu 1200obr/min

kur.... nie wiem co to moze byc? nieszczelny dolot?

help!!!!!


śrubki od uchylenia przepustnicy nie masz za bardzo wkręconej, jak była ruszana już kiedyś może się sama niekiedy wykręcić i się swich wolnych obrotów nie załączy, rurki wężyki do sprawdzenia to już standard, pamiętasz tą srebrną 100 C4 co oglądałeś u nas komisie miała to samo, w Wilczynie cały dolot poskałdali posprawdzali, gdzieś koło miksera powietrze ciągnęła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 15:24:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Śrubka regulacji obrotów benzyny koło linki gazu.
Obadaj czy przy odkręcaniu tej śrubki silnik traci obroty, czy zaczyna myśleć krokowy? Wiem, że ma ustawienie fabryczne, ale mi kiedyś to pomogło, a sprawdzałem wszystko tak jak Ty.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 15:53:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
cornee napisał(a):
Śrubka regulacji obrotów benzyny koło linki gazu.
Obadaj czy przy odkręcaniu tej śrubki silnik traci obroty, czy zaczyna myśleć krokowy? Wiem, że ma ustawienie fabryczne, ale mi kiedyś to pomogło, a sprawdzałem wszystko tak jak Ty.


chodzi Ci o ten dodatkowy obieg powietrza poza silniczkiem krokowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 16:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
hubos21 napisał(a):
cornee napisał(a):
Śrubka regulacji obrotów benzyny koło linki gazu.
Obadaj czy przy odkręcaniu tej śrubki silnik traci obroty, czy zaczyna myśleć krokowy? Wiem, że ma ustawienie fabryczne, ale mi kiedyś to pomogło, a sprawdzałem wszystko tak jak Ty.


chodzi Ci o ten dodatkowy obieg powietrza poza silniczkiem krokowym


Nie, śrubka od naciągu linki gazu, tamtej o której piszesz bym nie ruszał.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 22:40:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
sprawdzę obie i zobaczymy co się bedzie działo. dam znać jesli nie pomoże to bede pisał dalej o pomoc

narazie dzieki za wskazówki

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 [AAR] 2,3 + lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 08:31:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2010 20:21:37
Posty: 6
Lokalizacja: biała podlask
mam audi c4 2.0 v16 i mam problem wymieniłem już 3 silniczki krokowe i dalej mi faluje i gasnie jaka moze byc przyczyna lub gdzie jej szukać POMOCY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 09:14:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
olek1110 napisał(a):
mam audi c4 2.0 v16 i mam problem wymieniłem już 3 silniczki krokowe i dalej mi faluje i gasnie jaka moze byc przyczyna lub gdzie jej szukać POMOCY


czyli wychodzi na to, że problem nie leży w samym sillniczku krokowym, masz LPG? faluje Ci na benzynie? ja jak kupiłem moje audi to też mi gasła na wolnych i obroty falowały, pierwsze sprawdziłem błędy w ECU i pokazało "stycznik biegu jałowego" wymieniłem czujnik przy przepustnicy i po kłopocie, ale problemem może być jeszcze potencjometr przepływomierza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 11:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2010 20:21:37
Posty: 6
Lokalizacja: biała podlask
miałem instalacje emma gaz wiec ja wymieniłem na brc założyłem srube regulacyjna w miejsce silniczka. byla poprawa ale nie na długo i zaczeła falowac na benzynie. ustawiałem przepustnice i przepływomiez ale jest dobrze do 10km potem znowu faluje. na biegu jałowym wskakuje mi do 1500obr jak przepustnica nie jest podparta to chodzi normalnie a jak rusze tylko delikatnie to wchodzi na 2500obr. moze masz racje z czujnikiem przepustnicy. jeszcze to wymienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: