Witam,
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat z dokładnym opisem bo już brakuje mi cierpliwości
Mam A4 B6 avant z oryginalnymi spryskami lamp. Na przełomie jesieni i zimy pojawił się problem ze spryskiwaczami szyby przedniej i lewego sprysku na lampę.
Spryski na szybę przestały całkiem działać - zdemontowałem je, okazało się że są pozatykane, udało mi się kupić lewy sprysk w dobrym stanie i nie czekając na drugi postanowiłem go założyć wychodząc z założenia że lepiej mieć jeden srpawny sprysk niż żaden. Mam pewność że nowy sprysk jest sprawny ( można przez niego przedmuchać powietrze ), przy okazji założyłem też dyszę tylnej szyby której nie miałem od czasu kupna samochodu.
Nowy przedni sprysk podziałał chwilę i znów przestało z niego lecieć:/
Przyciągam przełącznik do siebie, słyszę pracującą pompkę, płyn leci... ale na tylną szybę! ( wcześniej pewnie też tak było ale nie miałem dyszy i płyn leciał na dół )
Wnioskuję że gdzieś po drodze jest jakieś załamanie wężyka z płynem tylko gdzie tego szukać?:(
Druga sprawa to ksenony, prawy działa poprawnie ( duże ciśnienie podczas spryskiwania ) natomiast lewy tylko się wysuwa:/ Pytanie czy mogę dostać się do spryskiwacza lamp bez ściągania zderzaka?
Po wczorajszej wycieczce na narty z brudną szybą mam już dość dalszych podróży
![n :/](./images/smilies/005.gif)