.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 23:58:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: samozapłon w dieslu
PostNapisane: 20.gru.2010 19:41:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEP ... r_embedded
nie życzę nikomu nic podobnego, w tym przypadku nie ma jak zdławić auta ze względu na automatyczną skrzynię, wiec jest jakieś inne wyjście?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 19:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
przeciąć przewód paliwowy ,poluzować filter paliwowy

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 19:54:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
mariuszj0808 napisał(a):
przeciąć przewód paliwowy ,poluzować filter paliwowy

Tyle że silnik pracuje na oleju silnikowym, dopóki sie nie skończy :): :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:04:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Simpson napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
przeciąć przewód paliwowy ,poluzować filter paliwowy

Tyle że silnik pracuje na oleju silnikowym, dopóki sie nie skończy :): :peace:



wyrwać kable wysokiego napięcia .. :) chyba jedyne rozwiązanie ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:05:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
W dieslu? :):

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:18:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Rozwaliła mnie akcja z zatykaniem wydechu stopą :D

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: samozapłon w dieslu
PostNapisane: 20.gru.2010 20:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mathieus napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ&feature=player_embedded
nie życzę nikomu nic podobnego, w tym przypadku nie ma jak zdławić auta ze względu na automatyczną skrzynię, wiec jest jakieś inne wyjście?

Uciekać jak najdalej i zabrać cenne rzeczy z auta ... :(

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:22:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to kurtke w dolot, licząc że zassie i sie zatka :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
jedyne logiczne rozwiązanie jakie mi się nasuwa to próbować zatkać dolot i zostawić włączony zapłon, o ile korba nie wyleci to przynajmniej może się nie przegrzeje :diabel: dobrze sobie takie coś przemyśleć bo nie wiadomo co może się stać w trasie :/ oczywiście mówię o automacie


Ostatnio edytowano 20.gru.2010 20:34:57 przez Mathieus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 20:31:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sty.2007 22:18:04
Posty: 739
Lokalizacja: k/Garwolina
tu macie przytomną pomoc innego kierowcy
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88

_________________
Krzyniek :o) A4 1XXKM 3XXNM ;)


sprzedam koła 15"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:42:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
krzyniek napisał(a):
tu macie przytomną pomoc innego kierowcy
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88


Przy manualu można się starać zdusić, w automacie pozamiatane... Dla odważnego - wpychać coś w dolot ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
To jest sygnał dla producentów, aby w takiej sytuacji spowodować odcięcie przepływu oleju na jego magistrali + odcięcie paliwa ze zbiornika. Dziwię się , że jeszcze nikt tego nie zastosował ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:50:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Jesli to był automat, to jedynie przerwanie dolotu pomiedzy turbo a IC lub IC silnik, ale do tego trzeba kogoś z jajami :D .

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:50:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Baskecior napisał(a):
To jest sygnał dla producentów, aby w takiej sytuacji spowodować odcięcie przepływu oleju na jego magistrali + odcięcie paliwa ze zbiornika. Dziwię się , że jeszcze nikt tego nie zastosował ...

A po co? jak sie silnik popsuje to ktoś kupi następny, może akurat nowy :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:52:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Baskecior napisał(a):
To jest sygnał dla producentów, aby w takiej sytuacji spowodować odcięcie przepływu oleju na jego magistrali + odcięcie paliwa ze zbiornika. Dziwię się , że jeszcze nikt tego nie zastosował ...

Technologicznie pewnie dość trudne, ryzyko zadziałania przypadkowego, oraz dość duży wzrost kosztów. Ale ja bym patrzył w drugą stronę, klapy gaszące już są...

2pytanka: w pierwszym filniku jest manual, czy automat? Bo mi się zdaje, że manual, czemu nie wrzucili ostatniego biegu? Koleś tam jeszcze coś o dwójce doradza bezsensu....
- W drugim filmie z X5, co ten koleś zrobił, że zgasła? Tam na pewno był automat (nwet nie wiem, czy są tam w ogóle manuale...)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 21:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 15:37:46
Posty: 1181
Lokalizacja: Pyrlandia
Zdusić ropniaka:

- otworzyć pokrywę filtra powietrza silnika ( w moim Passacie ta operacja zajmuje 20 sekund w sytuacji bezstresowej)
- wyjąć filtr
- w miejsce filtra włożyć szmatę i starać się zatkać dolot

Jeśli to nie zadziała to zostaje cięcie przewodów z gnojowicą.

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 22:02:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
mroova81 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
To jest sygnał dla producentów, aby w takiej sytuacji spowodować odcięcie przepływu oleju na jego magistrali + odcięcie paliwa ze zbiornika. Dziwię się , że jeszcze nikt tego nie zastosował ...

Technologicznie pewnie dość trudne, ryzyko zadziałania przypadkowego, oraz dość duży wzrost kosztów. Ale ja bym patrzył w drugą stronę, klapy gaszące już są...



Wystarczy jeden zaworek na zasilaniu turbiny.

Grimson napisał(a):
(...)
Jeśli to nie zadziała to zostaje cięcie przewodów z gnojowicą.


Ale on jedzie na oleju silnikowym z turbiny...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 22:10:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 15:37:46
Posty: 1181
Lokalizacja: Pyrlandia
Być może spala ten olej, ale do spalania potrzebuje POWIETRZA.

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 22:10:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Cięcie przewodów z olejem napędowym nie jest potrzebne, gdyż w tym momencie silnik chodzi na olej silnikowy który jest podawany przez nieszczelne turbo. Dystrybucja ON jest wstrzymana w chwili wyjęcia kluczyków ze stacyjki, a to pierwsza rzecz, którą na pewno każdy w tej sytuacji zrobił jako pierwszą.

Z podobną sytuacją spotkałem się, gdy znajomi ze Słowacji jechali spotkać się z nami we Władysławowie. Na początku A1 ich multiwan poprostu stanął. Po spraawdzeniu oleju było pusto, więc skombinowali gdzieś 4L dolali, ale nadal nie zapalił. Po powtórnym sprawdzeniu oleju znowu go brakło.
Szczęście w nieszczęściu, że silnik w sumie nie ucierpiał. Za 100km lawety skasowali ich 2500PLN.
Po wymianie turbo sprężarki, oczyszczeniu dolotu pierwsze odpalenie zapewne wyglądało tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LtD_-vo-HBA[/youtube]

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 22:10:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Simpson napisał(a):
Baskecior napisał(a):
To jest sygnał dla producentów, aby w takiej sytuacji spowodować odcięcie przepływu oleju na jego magistrali + odcięcie paliwa ze zbiornika. Dziwię się , że jeszcze nikt tego nie zastosował ...

A po co? jak sie silnik popsuje to ktoś kupi następny, może akurat nowy :):

Wielebny ... gdyby w konsekwencji zeżarcia oleju z miski i radosnego przepalenia go przy akompaniamencie 6000 rpm spaliło mi się auto i chałupa nie puściłbym tego płazem ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: