.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:21:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 Q 2.5 Ael Problem z rozruchem
PostNapisane: 27.gru.2010 18:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Oto moje logi
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=
Czy przy tym koncie wtrysku mój diesel powinien palić przy niskich temperaturach jeśli Świece grzeją , pompa zrobiona nie ma nieszczelności ?
Mój kąt do około 90 mam racje ? Po głowie chodzą mi jeszcze wężyki przelewowe i sprawdzenie dokładnie przekaźnika świec jak i bezpiecznika choć na przewodach do świec pojawia się napięcie około 10V Ktoś może wie jakie powinno być ? Mierze tak ze biorę miernik jeden koniec do fajki a drugi do główki świecy

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 09:59:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob nowe logi 000 BS i 004 BS i 004 stat, 001 i 007 stat

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 10:23:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Obstawiam trzy opcje:
1. jednak zapowietrzanie (u mnie pomogło dopiero jak wyrzuciłem ori filtr i dałem taki na wężyki)
2. spalony bezpiecznik świec - bądź poluzowany - o ile sprawdzałeś dawno czy jest napięcie.
3. Spaprany soft sztucznie zawyżona dawka w obszarze wolnych co powoduje spore zmniejszenie dawek rozruchowych (mogli od razu poprawić obszar rozruchu z zapasem...).

Jeżeli na ciepłym silniku (ciepłe musi być również paliwo w pompie) masz 7st BTDC to powinien ładnie palić chyba że silnik nie ma już kompresji - wówczas taki kąt będzie za duży. Po podniesieniu obrotów w BS masz mniejszy kąt co świadczy o bardzo dużych przeciekach w pompie (przy nowej sekcji wysokociśnieniowej zwykle kąt się zwiększa po przejściu z 760 na 1000rpm.)

Unikaj jak ognia wszelkich "super paliw" diesla bo mają mniejszą lepkość co potęguje przecieki, zmniejsza dawkę i opóźnia wtrysk. Jest również możliwość że przy zimnym paliwie (zanikają przecieki w pompie) i masz 12st BTDC i to już jest stanowczo za dużo. Spróbuj zrobić grupę 04 i 04 BS dodatkowo na zimnym silniku (zimnym paliwie) to pomoże ocenić ustawienie mechaniczne pompy i jej przecieki.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: