.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:07:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.5 TDI] Dziwny Problem Z Odpalaniem
PostNapisane: 28.gru.2010 01:27:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2010 01:15:56
Posty: 2
Witam Serdecznie,

Jako, że to mój pierwszy post to pozwolicie, że najpierw powitam Was wszystkich serdecznie. Jak widać w tytule jestem szczęśliwym posiadaczem Audiczki C4. Auto posiadam już parę lat i jestem jak najbardziej zadowolony. Niestety, ostatnio pojawił się dość dziwny problem z odpalaniem przy ujemnych temperaturach rano, mianowicie:

Po zagrzaniu świec i próbie odpalenia autko kręci i właśnie tylko kręci. Nie może odpalić, nawet przy "kręceniu" przez około 45 sekund. Co ważne, silnik w ogóle nie łapie. Po odczekaniu około 2-3h, ponownym zagrzaniu świec Audi odpala "na dotyk". Później również nie ma najmniejszych problemów z odpaleniem. Na zimnym silniku "na pych" (wiem, że to niezdrowe dla diesli) także odpala bez problemu. Sytuacja jest bardzo dziwna i niezrozumiała dla mnie, jak i połowy mechaników w mieście. Dodam, że w aucie zostały wymienione świece, filtr i jakieś 1000km temu kostka stacyjki.

Na razie budzi mnie w nocy dziecko, więc przy okazji odpalam co 4h Audiczkę, jednak taka sytuacja nie może trwać wiecznie i muszę w końcu coś z tym zrobić. Może Wy macie jakiś pomysł? Będę wdzięczny za każdą pomoc i sugestię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 01:44:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Powietrze w układzie paliwowym, kąt wtrysku, ustawienie rozrządu na tyle. Sprawdź sobie to ;)

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 07:42:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2010 01:15:56
Posty: 2
Powietrza (bąbelków) nie widać na przewodzie - sprawdzone przez mechanika. Jako, że jestem laikiem w tych sprawach to mam jeszcze pytanie odnośnie kąta wtrysku. Rozumiem, że by go sprawdzić muszę podpiąć komputer pod Audi. Czy jest jakaś różnica przy podłączeniu na zimnym i ciepłym silniku? Pytam, ponieważ nie mam żadnego znajomego, który by mi to zrobił, a płacić "za nic" oczywiście nie chcę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 10:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Gdzie mieszkasz? Może pomoc jest w okolicy, ale o sobie nie wiecie?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 20:54:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 19:53:26
Posty: 5
Lokalizacja: warszawa
Witam .Sprawdz czy nie schodzi paliwo, łatwo jest przy pompie jest prześwitujący przewód w którym musi cały czas utrzymywać się paliwo , jeśli rano zobaczysz tam tylko powietrze to problem z głowy . Kolejna rzecz czy do świec dochodzi prąd.Sprawdzić czujnik temperatury silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: