.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 14:54:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A100 2,2]pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 29.gru.2010 21:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
witam mam pytanko. w audi 100 c3 z 87 roku z silnikiem 2.2 u mojego ojca jest pompka elektryczna ,tak ze jak wlacza zaplon slychac szum pompy jak nabiera paliwo po czym przekreca kluczyk dalej i odpala elegancko . natomiast w mojej wersji 84 rok tez silnik 2.2 tego nie ma , nie slychac tej pompki . czy w starszedj wersji jest inne rozwiazanie czy to moze wina jakiegos przekaznika ... daze do tego bo mam problem z odpaleniem zimnego silnika . pomozcie .czekam na odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 19:42:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Rozwiązanie pompy paliwa jest takie samo.
Jak masz problem z odpaleniem zimnego auta ( a na ciepłym odpala dobrze ) to problem raczej nie lezy w pompie i przekażniku a najprawdopodobniej w wtryskiwaczu rozruchowym albo w czujniku temperatury dającym sygnał na ten wtryskiwacz.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 31.gru.2010 09:59:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
czyli bede musial wykrecic wtryskiwacz i zobaczyc czy pluje paliwo . a mniej wiecej ktory to czujnik jest ? coo do pompki jakcjest takie dsame to czemu przy wlaczaniu zaplonu w ojca audi jest slychac pompe paliwa a u mnie jakby nie podawala na zaplonie ?/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 17:50:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Dobra pompa pracuje prawie bezszelestnie a u ojca pompa najprawdopodobniej jest juz na wykończeniu, dlatego ją słychać.
Co do czujnika, to masz K czy KE Jetronic ? Najlepiej podaj oznaczenie silnika.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 01.sty.2011 16:21:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
kod silnika WAUZZZ44ZE....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 01.sty.2011 16:38:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
przemo gt napisał(a):
kod silnika WAUZZZ44ZE....


To jest początek VINu, a nie kod silnika

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 18:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
a gdzie ja ten kod znajde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 11:41:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
W linku ( dotyczącym innego problemu ), na pierwszym zdjęciu w poście kolegi "rodzynka" masz zaznaczone pole numeru silnika.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=98916&highlight=zamarzni%EAta+odma

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 15:21:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
U mnie jest inaczej, jak włączę zapłon pompki nie słychać, zaczynam kręcić rozrusznikiem i jak auto odpali od razu jest ok, a jak nie chce odpalić i przestaje kręcić rozrusznikiem, wtedy słychać jak włącza się pompka na 2 sekundy i pompuje paliwo żeby uzupełnić ciśnienie w układzie.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 04.sty.2011 12:34:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
kod silnika to :WC 787 504


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pompka paliwa elektryczna
PostNapisane: 04.sty.2011 12:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
TAK PISALO NA TEJ TABLICZCE CO MIALEM Pokazane na fotce a na stronie znalazlem jeszcze kod silnika KU http://www.audiklub.org/silniki.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 13:17:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Fabrycznie powinieneś mieć KU a de facto nie wiadomo co tam za swap siedzi :D
Na głowicy z tyłu silnika albo na metalowym przewodzie obok silnika krokowego ( dokładnie juz nie pamiętam, bo rózne typy róznie miały ) powinien być ten czujnik od temperatury .
Czujnik to jedno.
Wtryskiwaczem rozruchowym i pracą w czasie nagrzewania silnika w K jetronicu steruje ta puszka na bloku silnika obok miarki oleju ( widać ją dobrze na zdjęciu ) odchodzą od niej dwa giętkie, metalowe przewody. Działanie tego urządzenia tez trzeba sprawdzić.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 17:11:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2010 21:49:32
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków-Zakamycze-Bronowice
Auto: A8 D2 2.8Q + A2 1.4 TDi
W 1984 WC jeszcze chyba mógł być - do lipca?

_________________
90' Audi 100 C3 Automatic 2.3 - poszło w świat
92' VW Passat B3 1.8 - jak się wyjmie siedzenia, to prawie jak Sprinter...
00' Audi A8 D2 2.8 quattro tiptronic - "myśleliśmy, że to Pan Rektor przyjechał"
03' Audi A2 1.4 TDi - czemu to nie ma przodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 22:53:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2010 09:48:24
Posty: 50
Lokalizacja: nidzica
Czujnik z tylu silnika sprawdze, podejrzewam ze tam jest bo ojciec wymienial jakis czujnik wlasnie z tylu. Co do tej puszki czym ja sprawdzic ? I jakie beda objawy jak bedzie niesprawna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 23:07:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
spotkalem w starszych silnikach audi dwa rozwiazania. wlasnie jedno, ze po wlaczeniu zaplonu pompka od razu sie wlacza, zeby "dopompowac". a drugie rozwiazanie, ze sie nie wlacza po wlaczeniu zaplonu a startuje dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem.

jak nie chce odpalac zimny to moze byc problem z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym, a bardziej z jego sterowaniem. powinien byc czujnik, ktory, gdy silnik zimny zamyka z jednej strony obwod (z drugiej jest sterownik) tego wtryskiwacza tak, zeby mogl popsikac przez kilka/kilkanascie sekund. jesli na cieplym silniku jest ok, to moze byc ten problem.

wez z tej strony otworz ssp nr 44. tam jest rozpiska k-jetronica.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/index1_eng.php

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: