Witam
Dziś stałem się, szczęśliwym (i mam nadzieję, że tak pozostanie) posiadaczem Audi, jedynej słusznej s4 - b5 2.7 bi turbo rocznik 00:)
Przejścia z poszukiwaniem miałem niesamowite, najpierw oglądałem 2 trupy potem naciąłem się na "bajeczny" opis handlarzyny który mnie kosztował tausena za transport i sprawdzenie po czym auta nie kupiłem bo właściciel mimo dowodów takiego a nie innego stanu ani myślał zejść z ceny. Później dwie ładne sztuki sprzątnięto mi dosłownie sprzed nosa aż w końcu całkiem przypadkiem trafiła mi się w rozsądnych pieniądzach i młodsza niż szukałem esa prawie pod moim domem
Auto kupione z myślą o podróży poślubnej. Pomysł wziął się po obejrzeniu 1 odcinka 10 serii Top Gear
Lecimy do tatralandii, potem Wiedeń, Wenecja i w końcu do Davos - Stelvio i na St. Bernardinio Pass
Liczę, że eska pokaże pazur na tamtych drogach. Może to nie będą wrażenia jak z Lambo Clarksona ale zawsze
Poza tym będzie to mój dupowóz na co dzień do pracy, czasem jakiś start spod świateł.
Kolorek srebro z czarnym skórzanym środkiem, autko po drugim lifcie.
Wyposażenie standard czyli:
#skóra
#Grzane tyłki
#Szyber
#Dodatkowo w kole zapasowym jest 800Watt wzmak i kondensator po poprzednim właścicielu plus dwu-głośnikowy sub
#Radio VDO Dayton w zestawie z navi VDO M5000 - miły gratis Ogólnie gra to zacnie - trochę słaby bass z tuby ale nie wiem czemu właściciel poprowadził tylko jeden kabel do tuby mimo, że są w niej dwa głośniki.
#Zmieniarka na 5 czy 6 płyt.
#Silnik seria po chipie na 295KM/465NM przynajmniej wg. poprzedniego właściciela.
#Opony Bridgestone Potenza 17" na ori felgach pomalowanych profesjonalnie na czarno - wygląda miodzio.
Z mankamentów, autko nie jest bezwypadkowe, z tego co wiem miało jedna parkingową stłuczkę przez ostatnie dwa lata, wcześniejsze 8lat - nie wiem ale podłużnice są proste, kielichy nie malowane. Spasowanie wszystkiego w środku i na zewnątrz jak z fabryki. Z silnika do wymiany olej i poci się jedno turbo - mam nadzieję, że to tylko wyciek bo turbiny chodzą bezszelestnie - zobaczymy.
Dodatkowo zbieżność do ustawienia- ściąga przy hamowaniu.
Plany
Na dniach LPG - wiem co myślicie ale od jutra tracę możliwość odpisania vatu od benzyny więc decyzja zapadła.
Zderzak przedni jest porysowany i trochę źle osadzony - będzie wymiana na ten z RS4.
Grill z RS4.
ZIMÓWKI
Czujniki parkowania z tyłu.
Przyciemnienie szyb.
Fotki
Trochę to trwało ale znalezienie warsztatu robiącego LPG do S4 nie jest tak proste jak się wydaje
Anyway po perypetiach z różnymi osobnikami jest instalacja Landi Rezo z reduktorami tam gdzie chciałem mimo, że mówiono mi, iż Landi nie wejdzie poza tym nie będzie się dało wyregulować bo chip jest, że tylko stag stag stag.
Tak czy inaczej montowałem gaz w zakładzie Migaz-S w Warszawie na Modlińskiej i mogę szczerze polecić. Kultura pracy, obsługi i montażu bardzo zadowalająca. Co prawda na dzień dobry padł czujnik ciśnienia gazu ale wymieniony bez problemów. Fotki słabe ale zawsze.
Do tego doszedł grill z RS4. Co prawda chińczyński ale jakość daje radę tylko znaczki trzeba będzie przełożyć ale to jak będzie cieplej.