.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 06:50:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 09:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emcior napisał(a):
tutaj macie krakowskie compi na digi ;) http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=88132

widziałem, widziałe, tak właśnie mam zamiar zrobić tylko bez stożka, dać jakąś puche ori z 2.8 albo 2.6, ciekawe czy właściciel hamował auto, dobrze, że wałki weszły z KRa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 09:25:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
auto było hamowane , tylko bez zmiany softu i bez podniesionego limitera obrotów, kreci się chyba do 6500 obr/min , czyli dość nisko , wynik uwazam za przyzwoity, bo wyszło 140 kucy :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 13:45:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Gdybym znalazł komplet na przeszczep Digi na pewno bym w to
wchodził, kompletowanie samemu to strasznie mozolna zabawa, a
nigdy nie wiadomo czy mi czegoś nie zabraknie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 19:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Kurka ale profi fotki na zakonczenie sezonu. Ladnie ladnie. Napisz jaki xenon posiadasz i czy byl problem z jego montazem. Mam soczewki w B4 i tez bym sobie zamontowal cos co bedzie swiecic na bialo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 19:36:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
KORU mam bodajże 5500K temperaturę xenonu. Samo podłączenie
nie jest mocno skomplikowane, więcej zabawy z chowaniem przetwornic.
Dzięki za pozytywną ocenę zdjęć, muszę pochwalić mojego fotografa.
Ty też nie wąskie potrafisz strzelić zdjęcia.

Jeszcze dwa dodatkowe ujęcia.
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 20:58:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Compi black edition robi robotę :!:Miło zawiesić oko na tak wypieszczonej furce
:!:
Wracając do naszej rozmowy co myślisz o v8 w podobnym stylu :?: :peace:

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 21:29:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Marcin oczywiście jestem jak najbardziej za.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 20:42:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Kolejna ważna rzecz z magicznej listy do skreślenia. Koniec z kozą.
Sezon '11 zaczynamy bliżej matki ziemi. Tak jak widać wpadł gwint KW.

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 10:26:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Gwint to jest to ,teraz już nie będzie problemów z zimą w następnym sezonie ;)

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 20:09:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
marcino8 w sumie w zimie może być ciężko. Zobaczymy jak to będzie,
głównie chodzi o lato i zjazd na sam dół autem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 20:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
gornikk napisał(a):
marcino8 w sumie w zimie może być ciężko. Zobaczymy jak to będzie,
głównie chodzi o lato i zjazd na sam dół autem.

Wszystko rozumiem,ale czy gwint jest nie po to żeby regulować prześwit :?:

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 20:53:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
marcino8 jest, ale nawet na maxa rozkręcony będzie niższy od zawiasu,
który teraz mam. Po skręceniu można zejść już baaardzo nisko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 21:04:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
gornikk napisał(a):
marcino8 jest, ale nawet na maxa rozkręcony będzie niższy od zawiasu,
który teraz mam. Po skręceniu można zejść już baaardzo nisko.

Teraz ile masz?
Rozkręcisz + zimówka i da radę ;)

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 21:24:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Mam serie z S2/Competition -20/-20. Gwint w najwyższej pozycji jest -40/-40,
w najniższej ok -90 do -100. Więc rozkręcony będzie 2 cm niżej niż teraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 11:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
gornikk napisał(a):
Mam serie z S2/Competition -20/-20. Gwint w najwyższej pozycji jest -40/-40,
w najniższej ok -90 do -100. Więc rozkręcony będzie 2 cm niżej niż teraz.

Czyli w najwyższej powinieneś dać radę,ja testuję- 60/-40 i tragedii nie ma :P

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 18:50:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
to zostaw sobie serię na zimę i wkładaj ją na zimę.
Osobiście nie lubię szorować brzuchem po lodzie i urywać sobie części auta.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 21:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Dred dokładnie masz rację. Nie sztuka w zimie quattro nie polatać
bo spód o wszystko haczy. Dlatego jest opcja z zostawieniem serii na zimę.
Wszystko będę wiedział jak założę gwint bo możliwe, że moje -20/-20 jest przez
lata zbite w dół i to samo będzie na najwyższym położeniu kolumn w KW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 13:59:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Ech...mechaniory....
A nie myślisz czasami o powrocie do oryginału...
To w zasadzie już nowy samochód.
Kupiłes na początku autko w zachwycającym oryginalnym stanie , po pewnym czasie widac, że koncepcja Twoja poszła bardzo daleko do przodu.
Mogłeś oryginał zostawić w nieruszonym stanie a kupic jakis inny, nie zmęczone auto i jemu wywalić bebechy i zawiasy.

Fajne autko.
Tylko te światła przednie.
Moja ocena: -5. Ten "-" za światła. :!:
Pozdrawiam.
Wania.

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 15:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gsx1100g napisał(a):
Ech...mechaniory....
A nie myślisz czasami o powrocie do oryginału...
To w zasadzie już nowy samochód.
Kupiłes na początku autko w zachwycającym oryginalnym stanie , po pewnym czasie widac, że koncepcja Twoja poszła bardzo daleko do przodu.
Mogłeś oryginał zostawić w nieruszonym stanie a kupic jakis inny, nie zmęczone auto i jemu wywalić bebechy i zawiasy.

Fajne autko.
Tylko te światła przednie.
Moja ocena: -5. Ten "-" za światła. :!:
Pozdrawiam.
Wania.


miał dwa Compi, jedno seryjne ale pewnie już sprzedane :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 16:14:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
marcino8 napisał(a):
gornikk napisał(a):
marcino8 w sumie w zimie może być ciężko. Zobaczymy jak to będzie,
głównie chodzi o lato i zjazd na sam dół autem.

Wszystko rozumiem,ale czy gwint jest nie po to żeby regulować prześwit :?:


Raczej po to żeby ustawić tak jak się podoba i zostawić. Każda ingerencja niesie za sobą konieczność ponownego ustawiania geometrii.

Poza tym zakres pracy amortyzatora się zmienia, a to bardzo istotne.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: