.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:36:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 AAH]-sruba w glowicy
PostNapisane: 03.sty.2011 10:51:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
witajcie koledzy:)mam pytanie czy orientujecie sie do czego sluzy sruba wkrecona z tylu w gowicy tej z lewej strony silnika jak sie przodem do auta stoi..jest to sruba wkrecona ponizej miejsca gdzie w prawej glowicy znajduje sie czujnik halla.u mnie ta sruba jest luzna,nie da sie jej wkrecic wiec domuslam sie,ze gwintu brak ale najgorsze jest to ze olej mi tamtedy ucieka,gdyz wszystko z tylu silnika mam ufajdane..prosze o odpowiedz i ewentualny pomysl na rozwiazanie tego dziurawego problemu;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2011 21:38:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
kolego - ta śruba to zaślepka kanału olejowego... we wcześniejszych wersjach tego silnika montowano tam czujniki ciśnienia oleju, później przeniesiono je na misę oleju a tam został otwór inspekcyjny - można sobie tam podłączyć nanometr w celu zbadania ciśnienia oleju na górze silnika...

Zatem jeśli ta śruba jest u Ciebie "luźna" to masz problem ;) należy to czym prędzej uszczelnić i uzupełnić olej... ;]

powodzenia - w najgorszym wypadku wymiana głowicy na taką która jest szczelna na tej śrubie - ale pewnie wystarczy przegwintować na większą śrubę...

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2011 10:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
dzieki DUCHowny;)..a mam jeszcze jedno pytanie,moze glupie ale takie rzeczy robilem w poczciwym polonezie:D..z tego co widzialem wymieniajac uszczelke pod pokrywa klawiatury to wszystkie sruby mocujace glowice znajduja sie na zewnatrz walka,czy nie musze rozbierac samego walka,wyciagac popychacze zeby zdjac gliwice??czy wystarczy tylko te sruby odkrecic i zdjac glowice??z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 16:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Wałek nie koliduje.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: