.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 22:23:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz w Audi A4 2,8 quattro automat tiptronic 1998 r
PostNapisane: 06.sty.2011 14:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2011 13:45:47
Posty: 3
Mam na oku to autko
http://moto.allegro.pl/audi-a4-avant-2- ... 58227.html
Proszę napiszcie co myślicie o zagazowani tego auta i na co mam zwrócić uwagę gdy pojadę je oglądać ?
Nigdy nie miałem do czynienia z tip tronic'iem czy jest szansa że się nie zepsuje?
Jakie są koszty utrzymania takiego autka już z gazem i czy dobrze znosi instalacje lpg ?
Czy Waszym zdaniem auto z linku powyżej jest godne uwagi ?

_________________
Portfel w zębach, krzyże w oczach, pełna łycha po poboczach:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 14:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2011 13:45:47
Posty: 3
zapomniałem zapytać o napęd czy jest kosztowny w utrzymaniu ?

_________________
Portfel w zębach, krzyże w oczach, pełna łycha po poboczach:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 14:06:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Żeby miec święty spokój kup z manualem i to będzie ideał.
O naped się nie martw quattro jest trwałe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 14:07:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
Dobra instalacja to podstawa. Silnik dobrze znosi gaz. Na temat skrzyni lepiej niech się wypowiedzą ich użytkownicy, ja nie miałem z nimi do czynienia. Temat zagazowania silnika 2,8 wielokrotnie pojawiał się na forum, użyj szukajki.

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 14:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
automat fajna sprawa, można trafić A4 2.8 ze starym automatem jak w C4, który jest bardzo wytrzymały, nie ma problemu z gazowniem pod warunkiem, że robi to człowiek rozgarnięty, szwagier jeździ takim czymś, spalanie średnie ok 14,5L Pb, na trasie deliatnie jadąc można zejść poniżej 10L. według FISa pokazuje czasem 8,5L ale LPG połknie nieco więcej, największą bolączką ACK patrząc na forum i na codzień są problemy z wolnymi obrotami spowodowane chyba problemami z przepustnicą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 17:28:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
can_nibal napisał(a):
zapomniałem zapytać o napęd czy jest kosztowny w utrzymaniu ?

Zapomniałes sie na wstepie przywitac...i uzyc opcji SZUKAJ...

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaz w Audi A4 2,8 quattro automat tiptronic 1998 r
PostNapisane: 06.sty.2011 20:29:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
can_nibal napisał(a):
Proszę napiszcie co myślicie o zagazowani tego auta
Myślę , że poniżej 4 L nie zagazowałbym auta.
can_nibal napisał(a):
na co mam zwrócić uwagę gdy pojadę je oglądać ?
na wszystko po kolei jak przy oględzinach auta. Szczególnie zwróć uwagę na sprzedającego.

can_nibal napisał(a):
Nigdy nie miałem do czynienia z tip tronic'iem czy jest szansa że się nie zepsuje?
jest

can_nibal napisał(a):
Jakie są koszty utrzymania takiego autka już z gazem
Zależy co Ci się posypie , jak jeździsz i gdzie jeździsz.

can_nibal napisał(a):
czy dobrze znosi instalacje lpg ?
niekoniecznie , ale głównie zależy to od zakładającego i od instalki.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 22:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2011 13:45:47
Posty: 3
Dzięki za liczne odpowiedzi :)
Będę jeździł po dziurawym mieście plus trasy raczej będę męczył auto,start z pod świateł i ogólnie łycha cały czas.Zastanawiam się jeszcze czy pod gaz nie było by lepiej 1,8 Turbo ? Co waszym zdaniem będzie tańsze w eksploatacji i tankowaniu ? jeśli jest to różnica 2 L w spalaniu to nawet się nie fatygujcie odpisywać. Jeszcze raz Bardzo Dziękuje

_________________
Portfel w zębach, krzyże w oczach, pełna łycha po poboczach:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 22:59:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
1.8T to też duża rozbieżność w spalaniu troszkę korków i oszczędna jazda to spalanie na poziomie 12 L w pasku . Mało oszczędna jazda, zapitalanie, korki i A4Q spalanie na poziomie 10-11L po tym samym mieście. Jak potrzeba to spali i 15 -16 L ;) Wszystko zależy od sposobu jazdy , warunków i samego auta.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: