.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 08:33:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pare pytan na temat turbiny z audi 100 2,2
PostNapisane: 09.sty.2011 13:13:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2011 00:27:46
Posty: 2
Lokalizacja: Swietochłowice
Witam serdecznie
Chce uturbic takową turbinką 2,0 16V w vento.
Mysle ze u was ktos mi troszke pomoze.Wczoraj do pózna studiowałem niektore tematy zawarte na tym forum jednak nadal nie wszystko jest jasne.
Takie są oznaczenia tejze turbinki.


KKK
KUND 034 145 701 BX
ATL 90 828 0558
AUSFUHRUNG S2249807001

Przy wydechu pisze
GGG 3552

Tam gdzie przeplywa olej chyba korpus czy cos
2490 h

I ta muszla co zasysa powietrze

1ZGG KKK53241015080


I pare fotek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pytania moze troche glupie ale nie mam mozliwosci obejrzenia takiego układu w realu dlatego pytam.
Ta rura z pierwszej fotki to jest jak sie domyslam nadmiar spalin,gdzie ona jest podłączona?? Spowrotem do kolektora czy do wydechu za turbiną czy gdzie??
I teraz co ma byc w tym wolnym miejscu z drugiej fotki obok krócca na olej??
Bo z tego co wyczytałem to jedne turba mają WG w sobie a jedne nie mysle ze to tam powinno byc,chodzi mi o to ze nie wiem na ten moment jak ona sie ma sterowac.
No i gdyby ktos mógł naswietlic jakies dane tego urządzenia,przynajmniej jakie tłoczy cisnienie.
Bo narazie nie wiem czy odpręzac silnik czy mozna zostawic to w soft turbo.
Od razu powiem ze robie to nie dla 300KM tylko troche lepszych osiągów,jesli autko będzie miało 170-190 KM to bedzie dla mnie super.
Z samymi pracami dam sobie rade mamy swoj warsztat wiec z tym jakos se poradzimy.

_________________
Na rozstaju dróg,redukcja i but :)
VAG nadaje sens życiu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 14:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
turbosprezarka k24 z ostatnich wypustow audi 200 10v turbo (MC2 165KM). praktycznie to samo co w audi 200 20v audi s2 s4 s6 (głównie muszle ustawion pod innym katem, oczywisci do ustawienia).
bedzie pasowac idealnie pod te 2l 16V.

http://eng.turbo3k.com/catalogue/m-Audi/

mapa:
Obrazek

Pogadaj z Kefirem, on takie przerobki robi tasmowo :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 14:41:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zaloguj sie na forum golfa tam jest masa wątków o uturbianiu 16tek, w końcu vento to samo, silnik poprzeczny, tylko tam nikt nie uturbia silnika dla 170KM bo tyle można w N/A zrobić, odprężyć trzeba, najtańsza opcja to uszczelka 2mm, albo dół silnika od 1.8 PG seryjnie odprężony, odprężanie tłokami najlepsze i najdroższe, zależy ile chcesz pieniędzy przeznaczyć, wiem kto ma na sprzedaż ciekawą konfiguracje kompletną na swapa do porzeczengo, 280KM/380Nm, jak coś to pisz gg, pw

jaką tam maz 16tke? 9a czy ABFa? w Vento seryjnie nic takiego nie wkładali?

http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... biza+turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2011 18:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2011 00:27:46
Posty: 2
Lokalizacja: Swietochłowice
Co do forum Golfa to przemilcze sprawe.
:/
Silnik to ABF nie był fabrycznie w vento ale od marca ubiegłego roku udało mi sie go kupic i zmontowac i działa.
Co do turbo to chciałbym jak najwiecej zostawic z ABF-a,odpręzac bede grubszą uszczelką,na golfie pisali ze dwie(kanapka) tez zda egzamin.Ze zmianą mapy tez chyba dam rade bo przypadkiem dorwałem namiar na goscia co rzezbi w tych starszych sterownikach i powiedział ze zrobi.
Tylko chciałbym juz zacząc powoli przerabiac kolektor i spasowywac tę turbine a ona jest zdaje sie niekompletna.
Co do tej mocy to powiem moze tak,chciałbym wytargac tyle ile bedzie powiedzmy w miare bezpieczne dla silnika,auto nie robi zbyt duzo km w zimie wcale nie smiga wiec limit zycia i tak sie wydłózy.
A moze ktos napisac dokąd idzie ta rura która jest przy tej turbinie??
I czy to co mi do niej brakuje mozna wogóle kupic osobno??

_________________
Na rozstaju dróg,redukcja i but :)
VAG nadaje sens życiu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: