.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 19:45:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.8] Wsteczne palą się cały czas w automacie
PostNapisane: 10.sty.2011 02:30:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 11:17:53
Posty: 6
Lokalizacja: Pionki
Witam. Mam A6 z 98r, 2.8, kod silnika ALG. Kiedy wkręcę żarówki do wstecznych to palą mi się zawsze kiedy mam włączony inny bieg niż P i N. Lampy tylne były wymieniane na poliftowe.

Druga sprawa. Autem strasznie szarpie przy zmianie biegu z P lub N na D, lub R. Również kiedy hamuję z dużej prędkości do 0km/h a auto dopiero po zatrzymaniu wrzuca co raz mniejszy bieg, strasznie szarpie.


Ostatnio edytowano 29.lis.2011 23:07:08 przez B3Y0, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 07:40:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
powycinaj wszystko zostaw same rury i bedziesz mial VR6

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 07:54:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silni ... 60441.html I zmień lekarza.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 09:27:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w VR6 mruszy silnik nie wydech i to już w serii, 2.8 V6 i 2.8 VR6 to są dwa zupełnie inne silniki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2011 16:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
było kupić 4.2 to byś nie musiał tłumikami się bawić. VR6 z V6 nie uzyskasz bo tam jest agresyny gang silnika.

mały v8 napisał(a):
http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silnika-na-soundracer-v8-lub-v10-i1391360441.html I zmień lekarza.


idzie kupić taki zestaw 1.9 w dieslu? dałbym megafon, żeby inni sie nie dziwili że ich wyprzedzam na dordze bo dziwne miny poniektórzy robią, a wiadomo ze 1.9 tdi idzie to by się nie dziwili :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 01:27:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 11:17:53
Posty: 6
Lokalizacja: Pionki
mały v8 napisał(a):
http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silnika-na-soundracer-v8-lub-v10-i1391360441.html I zmień lekarza.

Tobie widzę zmiana lekarza nie pomogła :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 09:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
mały v8 napisał(a):
Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

I zrób trasę tak ze 200 kilosów żeby zobaczyć jaki jest efekt :D

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 07:36:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
marcino8 napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

I zrób trasę tak ze 200 kilosów żeby zobaczyć jaki jest efekt :D


Na 200 kilosów nie da rady z tankowania za 50PLN więc nie zauważy uciążliwości :diabel:

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 16:25:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Sie śmiejecie z chłopaka a pewnie większość z was za gówniarza robiła wydechy co by głośniej chodziły ( włącznie ze mną ).
Jak mały wyżej wspomniał, z tego się wyrasta. Ale przezyc trzeba :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 17:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Panowie dajcie spokój ;) Kolega chciał, żeby mu auto ładniej mruczało, a wy od razy za gówniarzerie posądzacie. Myślę, że każdy właściciel 2.8 v6 przynajmniej od czasu do czasu chce aby jego auto wydawało dźwięki jak stary vr 12v.

Ps. Niedługo wrzucę film z dźwiękami jakie wydaje 30v u mnie (wydech od AAH, końcowy tłumik jakiś zamiennik po poprzednim właścicielu i gdzieś mam malutką dziurkę na łączeniu której nie udało się zlokalizować). Zobaczysz kolego i powiesz czy o coś podobnego Tobie chodzi.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 20:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Silniki V6 maja tak wysoką kulture pracy ze na wolnych obrotach poprostu ich nie slychac. :-) :d Dopiero jak wejda na obroty to wtedy ale to taki metaliczny odglos. JA mam w B4 2.0 ABT zamontowany tlumik koncowy z A4 2.6 V6 i powiem ze jak na 4 cylindry to nawet ladnie mruczy na wolnych obrotach. W srodku podczas jazdy jego glosnosc jest akceptowalna czyli normalna. Zamontowalem go tylko dlatego ze byla to dwururka od Audi. Poki co niedlugo bede go zmienial na fabryczny tlumik od B4 2.8 V6 bo dostane go za smieszne pieniadze.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15.sty.2011 17:29:16 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 21:37:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
KORU napisał(a):
Silniki V6 maja tak wysoką kulture pracy ze na wolnych obrotach poprostu ich nie slychac. :-) :d Dopiero jak wejda na obroty to wtedy ale to taki metaliczny odglos. JA mam w B4 2.0 ABT zamontowany tlumik koncowy z A4 2.6 V6 i powiem ze jak na 4 cylindry to nawetr ladnie mruczy na wolnych obrotach. W srodku podczas jazdy jego glosnosc jest akceptowalna czyli normalna. Zamontowalem go tylko dlatego ze byla to dwururka od Audi. Poki co niedlugo bede go zmienial na fabryczny tlumik od B4 2.8 V6 bo dostane go za smieszne pieniadze.


Jak ten z 2,6 jeszcze żywy, to chętnie go odkupię, bo u mnie poprzedni właściciel wstawił strumiennice i jakąś przelotówkę , warczy trochę za bardzo.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2011 22:26:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
http://www.youtube.com/watch?v=SHY0any-7H4

Sory za Słaby film, ale na szybko nakręcone, nie było miejsca ani równej nawierzchni.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2011 07:55:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Bobo napisał(a):
Panowie dajcie spokój ;) Kolega chciał, żeby mu auto ładniej mruczało, a wy od razy za gówniarzerie posądzacie. Myślę, że każdy właściciel 2.8 v6 przynajmniej od czasu do czasu chce aby jego auto wydawało dźwięki jak stary vr 12v.

Ps. Niedługo wrzucę film z dźwiękami jakie wydaje 30v u mnie (wydech od AAH, końcowy tłumik jakiś zamiennik po poprzednim właścicielu i gdzieś mam malutką dziurkę na łączeniu której nie udało się zlokalizować). Zobaczysz kolego i powiesz czy o coś podobnego Tobie chodzi.


Jeżeli ma być kulturalnie to miałem coś takiego w B4 2.8. Wydech fabryczny jedynie końcowy tłumik REMUS z rurkami 2 x 90 mm (do tego cały tłumik wykonany z nierdzewki na wysoki połysk).

ftp://ftpuser:audi@toja33.ath.cx/FlashDisk-01/REMUS.JPG

Przy spokojnej jeździe cisza i kulturka, jak nadepniesz więcej niż pół gazu to gra jak samochód sportowy. Efekt spotęgował się po wypróżnieniu katalizatorów, co ciekawe przy spokojnej jeździe nadal było cichutko.

Pozdrawiam Tomek

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2011 17:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
mały v8 napisał(a):
Jak ten z 2,6 jeszcze żywy, to chętnie go odkupię, bo u mnie poprzedni właściciel wstawił strumiennice i jakąś przelotówkę , warczy trochę za bardzo.

To jest koncowa puszka z A4 2.6 V6 z zewnatrz jest zdrowa lekkie slady rdzy zostaly pomalowane sprayem żaro-odpornym. :-) Od spodu mikrodziurki na srodku puszki no w srodku ta dziurkowana blacha juz sie troche wypaliła. Na szczescie nie brzęczy przy wchodzeniu silnika na wysokie obroty. Jak bede u tlumikarza i wstawie ten oryginalny to dam znac na Prywatną Wiadomość. Dobra koniec OT. :> :)

B3Y0 mozna tobie poradzic wymiane tlumika koncowego na sportowy dedykowany do twojego modelu i bedziesz mial pomruk jak VR6.

-> http://new.ulter.com.pl/

-> www.malon.pl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2011 18:25:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
http://produkt.remus.at/php/index.php?c ... tModel=498

Tutaj coś znajdziesz również tanio nie jest...

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 08:34:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
najlepiej wsadzić do tej A6 silnik VR6, i to w wersji R32
bedziesz miał 240KM i dzwięk VR6 :)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 12:28:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2011 12:09:56
Posty: 2
cowboy - czy wsadzenie tego silnika nie wywoła pewnych komplikacji?
Czy wszystko można zainstalować bez problemu.
Bo zainteresowałeś mnie tą podpowiedzią.
Ciekawe tylko ile mnie to będzie kosztować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 19:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
kamishi napisał(a):
cowboy - czy wsadzenie tego silnika nie wywoła pewnych komplikacji?
Czy wszystko można zainstalować bez problemu.
Bo zainteresowałeś mnie tą podpowiedzią.
Ciekawe tylko ile mnie to będzie kosztować.


na pewno do ogarnięcia elektronika
gdybys znalazł dawcę od razu wzdłużnego VR6 3.2 24V, najlepiej z VW Pahetona ;) to mialbys pare problemów natury mechanicznej rozwiązanych ;)

o tu komora phaetona

Obrazek

VR6 były głównie w poprzek i instlacja wzdłużnie szczególnie w nowym ulicznym aucie niesie ze sobą troszkę przeróbek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: