.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 23:55:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2003 10:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
a ja mam pytanie czy wogóle opłaca się chipować silnik 1.8 Turbo w audi a4 z 2.1999 roku tyle że ze skrzynia automatyczną - chodzi mi o chip stndardowy zwiększający moc do 180 km, czy poza samym chipem, trzeba ingerowac w ustawienia przekładni skrzyni bieów, ile tak mniej wiecej kosztowalo by to wszystko i czy wogóle jest jakis sens stowowac to do automata, proszę o porady. p.s. przebieg samochodu to 64000 km.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2003 11:01:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
chipowac zawsze jest sens. .. no chyba ze nie chcesz miec lepszego przyspiszenia ... znajdz dobrego fachowca od chipow do 1.8T i dzialaj ... pozniej bedziesz sam sie smial z tego posta ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2003 12:27:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
zaczne dzialac ale dopiero...na wiosne...teraz jeszcze pojezdze normalnie...mam jeszcze pytanie jaka jest żywotność turbosprężarki, tzn. przy "normalnym" eksploatowaniu, mniej wiecej ile t km wytrzymuje i jakie są objawy jej zużycia, oczywiście oprócz spadku mocy...

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2003 12:31:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
turbina bedzie tak dlugo zyla jak dlugo bedziesz o nia nalezycie dbal ( nie wkrecanie auta na zim,nym silniku , gaszenie po ostrej jezdzie do chwili jak sie turbo schlodzi , czestsze wymiany oleju i filtrow ) a jak turbo zaczyna padac to przede wszystkim zaczyna brac olej , pojawiaja sie luzy na walku(tego bez rozebrania dolotu nie wyczujesz)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szklarz!
PostNapisane: 17.lis.2003 08:15:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kteino napisał(a):
k3 napisał(a):
Sam jezdze A3 tdi (110 KM) i jakies 13 tys km temu sie zachipowalem.
Akurat wybralem Masters'a i nie zaluje. Mam dosc lekki programik (125 KM, 310 NM) i auto jest zauwazalnie zwawsze. Sądze, ze czas 0-100 wynosi u mnie ok. 8,5 - 8,9 (zaleźnie od pogody ;))
A co do trwalości silnika po chipie - wszystko zależy od traktowania, wiadomo, że o turbo trzeba dbac i dać mu odetchnąć, a jak ktoś sie uprze to nawet w 2 tygodnie może zajechać nowiutki, seryjny silnik.
Po prostu wszystko trzeba robić z głową - również korzystać z takiego "wzmocnionego" silnika

Pozdrawiam i polecam

nie, stary, uczciwie- jeżelibyś miał 125KM to byś ledwo mógł jechać 9,7-10+s/100kmh. Trochę realizmu. Poza tym- co to za dziwna firma, ten Masters, nie słyszałem jeszcze o czipach +15 KM do 110...


kolega jest nówka to można wybaczyć brak obycia w temacie...

ja z moich 115 najlepszy czas wykrecony to 10,16.... a jego A3 pewnie
ma zbliżoną wagę
po drugie przyspieszenie bierze sie z momentu nie z mocy i zawsze trzeba
popatrzec na wykresik

a jak nie slyszales o czipach +15 do 110 to wybacz ale wyszło żeś
ignorant... o Mastersie to rozumiem ze mogles nie slyszec jak cie nie bylo
z rok w stolicy i nie interesujesz sie chiptuningiem o!

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szklarz!
PostNapisane: 20.lis.2003 00:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 01:22:10
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź, Wwa
DeS napisał(a):
kteino napisał(a):
k3 napisał(a):
Sam jezdze A3 tdi (110 KM) i jakies 13 tys km temu sie zachipowalem.
Akurat wybralem Masters'a i nie zaluje. Mam dosc lekki programik (125 KM, 310 NM) i auto jest zauwazalnie zwawsze. Sądze, ze czas 0-100 wynosi u mnie ok. 8,5 - 8,9 (zaleźnie od pogody ;))
A co do trwalości silnika po chipie - wszystko zależy od traktowania, wiadomo, że o turbo trzeba dbac i dać mu odetchnąć, a jak ktoś sie uprze to nawet w 2 tygodnie może zajechać nowiutki, seryjny silnik.
Po prostu wszystko trzeba robić z głową - również korzystać z takiego "wzmocnionego" silnika

Pozdrawiam i polecam

nie, stary, uczciwie- jeżelibyś miał 125KM to byś ledwo mógł jechać 9,7-10+s/100kmh. Trochę realizmu. Poza tym- co to za dziwna firma, ten Masters, nie słyszałem jeszcze o czipach +15 KM do 110...


Whata ??? :570:


Wypluwam wszystko. :563: Rzeczywiście 310 niutków może unieść to auto z dużym powodzeniem. I przyznaję, Masters to faktycznie Ktoś. Mnie poprawiał (czyt. wyrzucił) właśnie program mtma i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony.

_________________
-=części Audi, VW, Seat, Skoda=-
Projekt Multiporter
Jedyny słuszny adres dizlowy: www.tdiracing.pl
Obrazek
'People pay for horsepower, but drive on torque.'


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: