.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 13:03:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 11:17:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
czekereke napisał(a):
halo wczoraj miałem 5cio minutowy problem z panelem climatronica. początkowo kilka z przyciskow nie dzialało. Moglem mocniej dmuchac, a slabiej nie, nie dzialal guzik "auto" itp itp. a za chwile nie dzialaly zadne... Ponowne uruchomienie samochodu nic nie dalo. Mielismcie cos takiego? Czy i ew. jak można panel climatronica zresetowac badz jakos obudzić w takiej sytuacji?


Ja mam coś takiego. Z tego co dowiedziałem się m.in. tu na forum, odpowiedzialne są za to zimne luty (z tym że u mnie po jakimś czasie wszystko zaczyna działać). Na allegro jest gość który naprawia klimatroniki i zamierzam skorzystać z jego usług, bo sam w tej dziedzinie mam dwie lewe ręce. Tylko to na wiosnę, bo teraz są mało sprzyjające warunki do dłubania, a tryb "Auto" działa bez zarzutu :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2011 08:53:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
zastanawiam się jeszcze nad grillem. Mianowicie\, wydaje mi się, że wyglądałaby całość lepiej bez chromu na grillu (nigdzie indziej nie ma chromu). Pomalowac? kupic inny grill? czy ten srebrny element dookoła jest demontowalny od reszty?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2011 22:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
Megster napisał(a):
czekereke napisał(a):
halo wczoraj miałem 5cio minutowy problem z panelem climatronica. początkowo kilka z przyciskow nie dzialało. Moglem mocniej dmuchac, a slabiej nie, nie dzialal guzik "auto" itp itp. a za chwile nie dzialaly zadne... Ponowne uruchomienie samochodu nic nie dalo. Mielismcie cos takiego? Czy i ew. jak można panel climatronica zresetowac badz jakos obudzić w takiej sytuacji?


Ja mam coś takiego. Z tego co dowiedziałem się m.in. tu na forum, odpowiedzialne są za to zimne luty (z tym że u mnie po jakimś czasie wszystko zaczyna działać). Na allegro jest gość który naprawia klimatroniki i zamierzam skorzystać z jego usług, bo sam w tej dziedzinie mam dwie lewe ręce. Tylko to na wiosnę, bo teraz są mało sprzyjające warunki do dłubania, a tryb "Auto" działa bez zarzutu :)


no i ja ciesze sie trybem auto w takich razach. mamy zatem dokladnie to samo bo mój po max paru minutech zaczyna dzialac normalnie.

kolejny rekord spalania... 13,3 lir/100km (60% miasto i 40% trasa) :):
nie po to mam V6, no ale cieszy :):

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 09:44:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ciekaw jestem jak jeździ takie ACK w automacie.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 09:55:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
emge napisał(a):
Ciekaw jestem jak jeździ takie ACK w automacie.


Wiem że w A8 D2 ośce daje radę
ale to sporo lżejsze od C4 Quattro Avant

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 10:08:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Bardziej chodzi mi o całokształt, mocy i w A4 ACK za mało by się podniecać. Miałem automat ale w dieslu sprawdzał się dobrze, w benzynie jeździłem tylko Mercedesem SLK (ma tylko D nie ma 1,2,3 trochę bez sensu).
Jest "parę" ogłoszeń w automacie, a kto wie co się trafi.
Swoją drogą w czasie awarii (tfu) nie wesoło. Jakieś czas temu jeden z klubowiczy przyjechał na wakacje do GD, postawił auto tyłem przy górce i aku się wyczerpał (Audi otwierane tylko z kluczyka). Ani dojścia do gniazda elektryki z tyłu, ani nie wyrzucisz z pozycji "parking" pod autem, nie podniesiesz dwóch kół by podciągnąć bo quattro (o lawecie nie wspominając) :diabel: Normalnie nieruchomość :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 10:46:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
grzesiek.sz napisał(a):
emge napisał(a):
Ciekaw jestem jak jeździ takie ACK w automacie.


Wiem że w A8 D2 ośce daje radę
ale to sporo lżejsze od C4 Quattro Avant


wg katalogu Samochody Świata 1998 A8 2,8 Quattro jest lżejsze o 20 kg od C4 Avant Quattro z tym samym silnikiem.

Pamietam jak wracalismy ze zlotu w Kronach. Bodaj 5 samochodów z 4,2 V8 (S8, A8, dwie S6 C4 itp.), jechał z nami kolega Stefan z Leonem w A8 2.8 174 KM, i bylismy w S6 C4 zdziwieni ze nie maja sie czego wstydzić. Jasne ze S8 FOSS'a, czy S6 plus Pawla, odjeżdzały wszystkim, ale chłopaki jak mówie, nie kucali na robocie. ...Przynajmniej do 200 kmh :):

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 10:56:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
czekereke napisał(a):
grzesiek.sz napisał(a):
emge napisał(a):
Ciekaw jestem jak jeździ takie ACK w automacie.


Wiem że w A8 D2 ośce daje radę
ale to sporo lżejsze od C4 Quattro Avant


wg katalogu Samochody Świata 1998 A8 2,8 Quattro jest lżejsze o 20 kg od C4 Avant Quattro z tym samym silnikiem.


http://www.audiklub.org/porownaj/81/a6_ ... 8_30v.html 140kg różnicy

z drugiej strony
http://www.audiklub.org/dane/a8/d2/a8_2.8_30v.html
Masa skrzynia automatyczna
» własna 1560kg

czekereke napisał(a):
Pamietam jak wracalismy ze zlotu w Kronach. Bodaj 5 samochodów z 4,2 V8 (S8, A8, dwie S6 C4 itp.), jechał z nami kolega Stefan z Leonem w A8 2.8 174 KM, i bylismy w S6 C4 zdziwieni ze nie maja sie czego wstydzić. Jasne ze S8 FOSS'a, czy S6 plus Pawla, odjeżdzały wszystkim, ale chłopaki jak mówie, nie kucali na robocie. ...Przynajmniej do 200 kmh :):



hm bo AAH przynajmniej u mnie to 200 km/h robi na 4 biegu :)
a A8 lżejsze jak mówiłem

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 11:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
widzisz. to jeszcze co innego. a w dowodzie rej. mam wpisane masa własna 1750 kg :>

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 12:50:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
czekereke napisał(a):
widzisz. to jeszcze co innego. a w dowodzie rej. mam wpisane masa własna 1750 kg :>


Ja w dowodzie masy własnej mam 1665 kg minus 75l paliwa daje 1590kg czyli tyle ile tu http://www.audiklub.org/dane/a6/c4/a6_a ... attro.html

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 17:18:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
czekereke napisał(a):
widzisz. to jeszcze co innego. a w dowodzie rej. mam wpisane masa własna 1750 kg :>

Dziwne fałka jest większa i cięższa a według dowodu lżejsza o 40kg :?:
masa V8 1710kg :/

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 17:39:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
w dowodzie podaje się z mozliwym do zatankowania paliwem?

no to z V8 to już jawnie zagadka

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 19:31:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Raczej nie,V8 w całości 2310 :D

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 23:22:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
może to DMC? :):

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2011 06:19:04 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A8 D2 4.2 ABZ automat w połową zbiornika paliwa waży 1780 kg.
Nie w dowoozie a na wadze do tirów o dokładności +/- 10 kg.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 16:02:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
no i stanęła się znów typowa przypadłość silnika ACK - WYCIEKI wrrr. Uszczelki pod pokrywami zaworów po miesiącu od wymiany są do wymiany znów (pewnie najtańsze i jeszcze kijowo zalożone ostatnio - poza mną). Dodatkowo o-ring przy chłodnicy oleju i standardowo dość również dekielki z tyłu głowic. Sam sie do tego chyba przyczyniłem zalewając ostatnio 5W-40 zamiast 10W-40 jaki był wcześniej - dowiedzialem sie od poprzendniego właściciela dzien po tym jak wymieniłem olej :-/

Ma ktoś doświadczenia z uszczelkami pokryw? jakiej firmy kupic a jakiej nie? Elring na przykład?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 16:18:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
a orientowałeś się ile kosztują ori? może lepiej kupić raz pożądne a nie zmieniac 3 razy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 18:52:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2009 21:22:10
Posty: 502
Lokalizacja: Loobelskie-LKS
Zmieniałem u siebie ale nie wie co to było,w każdym razie coś około 2x 100 na jedną stronę i już spokojnie śmigam 2 rok :!:
Czeke nie baw się w najtańsze,spotkałem się z tym że w A6 c5 2,4 wytrzymały 2dni :D

_________________
Vorsprung durch Technik
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 19:18:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
otóż to. Moje nie wiecej bo na 2gi dzień po wymianie było czuć olej w środku.. :/

Jeden z mechaników uważany przeze mnie za wybitnego, zalecił uszczelki firmy na R... (nie pamietam dokł. nazwy. Podobno jest to ori, bądż firmy Elring. Inny z kolei również znający V6'tki na wylot Elringa nie wziąłby za darmo i tylko te 1sze...

Macie jakieś doświadczenia z tymi uszczelkami?

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 20:56:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
pewnie chodzilo o Reinza

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: