dymian1987 napisał(a):
no to dobra przekaz poparty porzadnymi wyjasneiniami zrozumialem teraz kwestia ile $$ przyszykowac na takie aauto? 15 tys starczy na efekt finałowy tzn ACK kombi Q z LPG i wyposazeniem takim jakbym chcial??
ACK m q avant kupilem za 12tys z groszami:
- przepłaciłem, mogłem się lepiej targować,
- tak się napaliłem, że nie było opcji zrezygnowania,
- miałem ciśnienie na zakup auta,
- stan był nienajgorszy, wymieniony tylny lewy błotnik (kiepsko zrobiony), auto było lekkoo bite w tył, klapa była lekko po
- teraz znajdziesz w dużo niższej cenie
Koszty napraw po kupnie:
- oleje (silnik, skrzynia, mosty), zawieszenie, hamulce, amortyzatory i inne pierdoły przy okazji 1500-2000zł (moze i więcej)
- skrzynia biegów 1000zł (nieprzewidziany wydatek)
- LPG - 4000zł
- świece + przewody - 600zł
- komplet tapicerki z fotelami sportowymi - 400zł
- wymiana zegarow na wersje z BC/AC (zegary + manetki) ok 300-350zł
- komplet nowych opon lato + zima - 2 x 1300zł
- zrobienie porzadku z cieknacym oknem - przy naprawianiu błotnika odwalili manianę - (szybiarz + lakiernik) 200zł
- uszczelki pod deklami - ok 150zł/sztuka (trzeba 2) + robocizna
Plany
- podłokietnik - kupiłem okazyjnie, czeka na obszycie pod kolor tapicerki,
- spryskiwacze lamp - 150zł, ale jeszcze muszę dokupić jeden spryskiwacz
- przerobienie lamp na bi-xenon, ok 1000zł
- wymiana przepustnicy, obecna nie przechodzi adaptacji - 100-150zł
Kwoty z pamięci, ale mniej więcej takie zakresy cen. Teraz mam sprawne auto, czeka mnie wymiana rozrządu i znowu termostatu. Już go raz wymieniałem - w mieście trzyma 90 stopni, ale jakoś dziwnie się zachowuje na trasie.
Szukałem perły, ale nie znalazłem. Kupiłem parcha, odchwaściłem i teraz mam auto, w którym nie boję się jeździć w długie trasy po polskich drogach.