Czyli masz typowe objawy związane z chwilowym "zanikaniem" iskry.Przerabiałem dokładnie ten sam problem ostatnio. Jakbyś miał jakieś nieszczelności w układzie ssącym to silnik zachowywałby się tak cały czas a nie tylko czasami.
Generalnie sprawdź cały układ zapłonowy:swiece, kable, kopółkę, palec, cewkę i przede wszystkim modół zapłonowy oraz jeżeli masz gaźnik(bo w końcu nie wiem) czujnik hala.To jest typowy problem z iskrą, tutaj szukaj przyczyny.
Ja na początku u siebie powymieniałem świece i kable co dało już znaczną poprawę ale jeszcze nie dokońca więc posprawdzałem te pozostałe rzeczy w/w.Okazało się, że wystarczyło przeczyścić styki w module zapołonowym, czujniku hala i w przewodach idących do cewki.Problem zniknął jak ręką odjął.
Może u ciebie też tylko wystarczy to przeczyścić, w końcu jak tam nie było nic ruszne od nowości to mogło zaśniedziec.
A i jeszcze jedno, jak wyjdzie ci po sprawdzeniu kompresji, że masz nie równe ciśnienie to i tak to nie ma wpływu na te objawy!
Pzdr i powodzenia
_________________ Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą mile widziani
SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
Śmigło ze szperą
|