.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 16:10:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 15:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ok ale gdzies za tydzień bo Vka stoi pod robotą a nie zanosi
sie żebym na razie trzaskał jakies nadgodziny

paluchem mogę dotknąć w dzień ale na co mam zwrócić uwagę?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 19:32:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
maciu napisał(a):
ok ale gdzies za tydzień bo Vka stoi pod robotą a nie zanosi
sie żebym na razie trzaskał jakies nadgodziny

paluchem mogę dotknąć w dzień ale na co mam zwrócić uwagę?

jeżeli przewód jest już zjechany to będą po nim iskierki same zasuwać ,jeżeli jest już słaby to jak dotkniesz czubkiem palca to pojawi się maleńkie przebicie z przewodu do palca u ręki będzie ci się palec świecił :) u mnie stare beru tak miały a teraz się okazuje że są w lepszym stanie niż sentech

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 23:17:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podbijam temat :) dzisiaj przejechałem się z odpiętą lambdą i potwierdziło się to co ślubna mówiła że auto jeszcze nigdy tak nie jeżdziło tzn zaraz po kupnie i po pierwszej wymianie lambdy ,auto ciągnie jak głupie do 6 tyś i dopiero zmienia bieg ,przyśpiesza lepiej i agresywniej nie ten samochód ,spalanie jakieś 2 l większe ale bardziej spowodowane raczej stylem jazdy ,i tu moje pytanie czy jak założe serwisową lambdę i auto znowu zamuli a ja zdecyduję się ją odpiąć i jeżdzić bez niej to będą tego jakieś konsekwencje poza większym spalaniem ?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 07:01:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale przewody dalej dają czadu?

mnie np sonda padła po tym jak wjechałem w wielką wodę i nalało
wody do jednej fajki i ten jeden gar nie pracował przez dzień może dwa
i już paliwko sondę zjadło... po wysuszeniu i zmianie sondy
spalanie wróciło do normy i wszystko jest ok

może u ciebie te problemy z kablami tez spowodowaly zalewanie sondy
i jej pad

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 08:45:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Daj loga z grupy zerowej. Na PB i drugiego na LPG.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 10:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Kornel napisał(a):
Daj loga z grupy zerowej. Na PB i drugiego na LPG.

z sondą czy bez niej? czy takie i takie ,zrobie w sobote bo nie mam za bardzo czasu
kornel czy moja stara lambda jest jeszcze u ciebie ,czy zabrałem ją do domu ,dzisiaj z niemcowni przyszła nowa lambda i chciałbym sprawdzić jaki był nr na starej jak wala sie u ciebie w garażu to napisz jej nr

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2009 19:06:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
mariuszj0808 napisał(a):
Kornel napisał(a):
Daj loga z grupy zerowej. Na PB i drugiego na LPG.

z sondą czy bez niej? czy takie i takie ,zrobie w sobote bo nie mam za bardzo czasu
kornel czy moja stara lambda jest jeszcze u ciebie ,czy zabrałem ją do domu ,dzisiaj z niemcowni przyszła nowa lambda i chciałbym sprawdzić jaki był nr na starej jak wala sie u ciebie w garażu to napisz jej nr


Na podpiętej sondzie, nie wiem jutro sprawdzę czy twoja stara jeszcze gdzieś się przewraca.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 19:19:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 19:40:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Osłonę pod silnik mam?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 20:03:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
DeS napisał(a):
Osłonę pod silnik mam?

ta osłona to raczej mi lambdy nie osłoni

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 22:36:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: Wilno
mariuszj0808 napisał(a):
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury katalizatora.

_________________
V8 exclusiv 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 08:10:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Grishman napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury katalizatora.

wjade na kanał i sprawdzę czy nie ma nigdzie żadnego odsłoniętego przewodu ,zawsze kiedy wjadę w głęboką wodę pali min się cat

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 21:38:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Grishman napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury katalizatora.


Czegoś takiego tam nie ma. Maniek a przyjechałeś tak jak mówiłem :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 22:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: Wilno
Kornel napisał(a):
Grishman napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury katalizatora.


Czegoś takiego tam nie ma. Maniek a przyjechałeś tak jak mówiłem :?:

Jeśli idzie mowa o S6 4,2 AEC to jak najbardziej jest, chyba że zostal usuniety razem z katalizatorami, ale w takim wypadku musiał byc zadziałany odpowiedni rezystor, aby symbol CAT nie dokuczał.

_________________
V8 exclusiv 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 08:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Kornel napisał(a):
Grishman napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
odgrzewam kotleta panowie czy zdarza się wam że podczas gdy jest mokro objaw powraca tak jak by gdzieś woda się dostawała i robiła zwarcie ? wjechałem w głęboki śnieg zapaliła mi się kontrolka kat po chwili zgasła było ok ale przy następnym odpaleniu jak auto ostygło zaczeła mi znowu wariować na obrotach ,dzisiaj żonie też podobno wariowała ale nie świerzo po odpaleniu tylko przy
kolejnym odpaleniu, po pewnym czasie ustało ,zobaczymy jutro

Wygląda na uszkodzony czujnik temperatury katalizatora.


Czegoś takiego tam nie ma. Maniek a przyjechałeś tak jak mówiłem :?:

mam same puszki po katach i nie wycinałem ich bo cośik tam jest wkręcone ,kornelu wczoraj nie za bardzo z czasem jednak byłem po za tym narazie jest ok

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 21:50:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podbijam ,panowie wymiana sondy chyba weszła mi już na stałe do kanonu małego serwisu na 3 lata posiadania auta będę ją wymieniał 4 -ty raz ,dzisiaj padła diagnoza ,aso lambda poszła na emeryturę po jakimś roku i tyle mi średnio wytrzymują ,jakieś pomysły dla czego tak jest ???

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2011 23:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: Wilno
mariuszj0808 napisał(a):
podbijam ,panowie wymiana sondy chyba weszła mi już na stałe do kanonu małego serwisu na 3 lata posiadania auta będę ją wymieniał 4 -ty raz ,dzisiaj padła diagnoza ,aso lambda poszła na emeryturę po jakimś roku i tyle mi średnio wytrzymują ,jakieś pomysły dla czego tak jest ???

Mam podobny problem w 4,2 ABH i nietylko ja, nie to ze jakiesc chinskie g... ale normalna sonda Bosch wytrzymala tylko okolo roku i nie calych 5000km, gdy tym czasem ta sama sonda w 3,6 PT doskonale pracuje juz od trzech lat...
Czy emisje spalin starych 4,2 sa zbyt agresywne dla sond czy sam Motronic je jakosc dobija :D

_________________
V8 exclusiv 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 11:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Grishman napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
podbijam ,panowie wymiana sondy chyba weszła mi już na stałe do kanonu małego serwisu na 3 lata posiadania auta będę ją wymieniał 4 -ty raz ,dzisiaj padła diagnoza ,aso lambda poszła na emeryturę po jakimś roku i tyle mi średnio wytrzymują ,jakieś pomysły dla czego tak jest ???

Mam podobny problem w 4,2 ABH i nietylko ja, nie to ze jakiesc chinskie g... ale normalna sonda Bosch wytrzymala tylko okolo roku i nie calych 5000km, gdy tym czasem ta sama sonda w 3,6 PT doskonale pracuje juz od trzech lat...
Czy emisje spalin starych 4,2 sa zbyt agresywne dla sond czy sam Motronic je jakosc dobija :D

tak ostatnio się zastanawiałem bo moja sonda jest przeznaczona do aut z katalizatorem tylko ,że u mnie już dawno wypluło kata ,może to ma wpływ na to że pada tak szybko

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 12:19:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
sonda może paść szybko jak:
- masz mocno obniżony zawias i na rozgrzane portki woda z kałuż pryska / śnieg
- masz duży przepał (ponadnormatywny) oleju
- błędny montaż (latające luzem kable) mogą się łamać w środku/przecierać

i tyle, z tym że stawialbym na to pierwsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2011 13:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
zioolko napisał(a):
sonda może paść szybko jak:
- masz mocno obniżony zawias i na rozgrzane portki woda z kałuż pryska / śnieg
- masz duży przepał (ponadnormatywny) oleju
- błędny montaż (latające luzem kable) mogą się łamać w środku/przecierać

i tyle, z tym że stawialbym na to pierwsze.

pkt 1 prawie zawsze cat mi się pali jak wjadę w wodę ale auto nisko nie stoi

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: