wróciłem z Kętrzyna
duuzo zostało ustalone, uzgodnione, przymierzone... zakonczył się drobny przestój i prace znowu ruszyły
1. hamulce
zmiana zacisków, zmiana tarcz, kupuje 347/30 na przód i albo stocze na 330 żeby weszło w 16 cali albo przejde na 17 cali
2. pedalbox, kiera, fotel zostały przymierzone do mojej dupy, wszytsko pasuje, wygodnie ergonomicznie, fotel jest dokładnie na słubpku B, oparcie 3cm od krzyza klatki - w 4 drzwiowym patrząć w lewo miałbym słupek
bedzie przesuwany pedalbox. przesuwane i regulowane fotele w mocowaniach
zostało ustalone miejsce lewarka od biegów i reczny pionowy hydrauliczny zapadką - klasyczny reczny na linke (mimo ze mam te fajne alumiowe niezapiekające sie zaciski z S8D2) idzie OUT
3. Body kit - wymaga dopracowania, przedni spojler bedzie krótszy o 3cm - auto ma być nisko i szeroko
4. dystanse, mimo felgi 8J ET35 musi być co najmniej 50mm na strone, zwłaszcza z neagtywem
5. chłodnica bedzie ukosem, wyloty w pasie poniżej rejestracji na wzór sport quattro
poza tym to jak bedzie taki szeroki, niski z poszerzeniami i maską ze sporta to bedzie kocur, juz nie moge sie doczekać... te wszystkie evo i subaru beda wyglądac przy nim jak zabawki dla grzecznych dziewczynek
bez urazy i napinki ;P
meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - probme ze w quattro jest tam tłumik
propozycje:
wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik
rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podówjny wydech...hmmm
auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel
i na koniec BONUS, zakupy w sklepie BACHUS w Kętrzynie - moje ulubione produkty browaru Olsztyn !!!! wiecej nie uniosłem w torbie