tak jak pisałem, auto stoi u mechanika, we wtorek bede mial wymieniane hydrosztosy, bo nie ma odpowiedniego cisnienia na zimnym silniku, co da katu wtrysku mowil mi ze pompiarz dobrze ustawil i nie ma zadnego bledu, ale zjawie sie u niego w pon i podpowiem mu zeby jeszcze raz podlaczyl pod komputer i sprawdzil, u mnie niestety hydroszstosy to złomem sie okazaly , ale jeszcze problem polega na glowicy, i bedzie zmienial ja , poniewaz jest troszke uszkodzona mechanicznie w tych miejscach gdzie wchodza hydrosztosy, nie ktore pracowaly dobrze a nie ktore wyzej, i wlasnie te otwory ( sory ale nie pamietam tej nazwy gdzie w glowice wchodza hydrosztosy) powinno byc gładkie jak lustereczko, a tam niestety sa momentami takie mocne zadrapnia, tzn. twierdzil ze ktos wczesniej jakis pseudo mechanik musial grzebac i mowil ze to wyglada tak jakby ktos walil mlotkiem, no coz wykosztuje sie ale mysle ze bedzie odrazu lepiej samochod chodzil... myslalem ze slabszy to ze wina bedzie po stronie turbiny, ale mowil ze egr jak i turbina jest ok. bylem zdziwiony troszke, bo jeszcze jakos we wrzesniu jak sie przejechalem autostrada to twardo jechala 220km/h i to jeszcze nie byl jej koniec. jak zrobie autko to umyje i postaram sie dodac jakies fotki, dodam ze zalozylem ostatnio xenony i auto naprawde az milo wieczorkiem sie prowadzi....
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Apropo filmiku odnosnie pracy silnika, ma może ktoś? Pozdrawiam