No ja mam sporo pomyslow.
. Skrzynia o ktorej piszesz wymaga bardzo precyzyjnego ustawienia sprzegla i nastwanika. Takie czynnosci wykonuje sie co 30 000 km a podlegaja one standardowym procedura utrzymania sprawnosci technicznej.
Jesli nie wykonuje sie tych nastaw moze dojsc do uszkodzenia mechanicznegonskrzyni biegow a w efekcie luzow i brak mozliwosci pelnej synchronizacji. Oznacza to ze komputer chce trafic dokladnienw czwurke ,ale nie moze ba sa luzy.
Przyczyn moze byc wiele, moze to byc tez problem samego nastawnika hydraulicznego czy sprzegla.
W koncu moze to byc poprostu zle poskladane bo to czasem wyprawiaja warsztaty z tymi samochodami to jestbcos niewyobrazalnego. Kiedys nawet mielismy w serwisie Lupo z taka skrzynia gdzie zaiast hydraulicznego plynu ktos nalal plyn hamulocwy.
A wmogole to pamietam naprawialismy taka awarie i musze sie zastanowic co to byla za przyczyn. Wydaje mi sie ze znalezlismy w skrzyni biegow niewyobrazazlny patent ale musze sie zastanowic , jak sobie przypomne to dopisze.