Od przeszło dwóch tygodni biję się z myślami w kwestii zakupu niniejszego silnika w "czeskim opakowaniu". Próbując zgłębić temat przewertowałem już chyba wszystkie (a conajmniej większość) wątki związanych z tym silnikiem na różnych forach. Wiem, że Wasze forum dotyczy Audi ale głównie tutaj znalazłem opinie poparte doświadczeniem w użytkowaniu i poskramianiu BDG na profesjonalnym poziomie.
Mam nie odparte wrażenie, że "narywanie" BDG nie zależy od znaczka na karoserii, w związku z tym moje pytania:
- czy istnieje nikła szansa aby czarodzieje, aktywnie uczestniczacy w życiu nietylko tego forum, od "narywania" zagłębili się w przypadku takiej potrzeby w czeską wersją BDG a jeśli tak to o jakim przybliżonym poziomie kosztów mówi się w przypadku (mam nadzieję) dobrego stanu silnika bo brzmienie ułożonego V6 jest poezją,
- czy jest jakaś "nieinwazyjna" (bez zdejmowania pokrywek) metoda potwierdzenia prawdopodobnego stanu wałków rozrządu podczas zakupu.
Mam nadzieję, że nie zostanę zlinczowany z powodu próby uzyskania informacji ze szczególnym uwzglednieniem zamiennika AUDI