.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 10:11:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S2 ABY ]zaworek zwrotny podcisnienia
PostNapisane: 24.sty.2011 20:14:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
wita , jak w temacie rozchodzi sie o zaworek zwrotny podcisnienia którego nie wiem gdzie szukac bez numeru seryjnego którego niestety nie mam :( jesli by ktos miał jakie kolwiek informacje na jego temat nr. seryjny badz gdzie go można by dostac będe wdzięczny ;) wyglada on tak Obrazek a znajduje sie on mniejwiecej tu Obrazek

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 22:42:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Mając S2 powinieneś zaopatrzyć się w ETKĘ

034133517 to jest numerek tegoż zaworka. opis jako zawór magnetyczny (etka zawsze ma "ciekawe opisy części" )
Kupić go możesz w ASO bądź w jakimś sklepie motoryzacyjnym. Ta część występowała w praktycznie każdym modelu od 87 roku do C4/A6 więc do 97

Następnym razem postaraj się poprawnie napisać temat posta. pzdr

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:13:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
jestem wdzięczny za informacje a etkę musze gdieś kupić bo zlącze nie pozwala na taki download , aha i jescze jedno , ten u mnie wcale nie jest zaworem magnetycznym jak pisałeś tylko najzwyklejszym zaworkiem jednokierunkowego przepływu , zastanawiam się czy ten , że zaworek który posiadam powinien się znajdowac tym że samochodzie ??

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:17:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli tam był to niech będzie. A co Ci ten zaworek przeszkadza?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:19:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Jak już wczesniej pisałem , ETKA mna różne dziwne opisy typu:
zamiast kratka to jest siatka
i masa podobnych. Więc tym bym się zupełnie nie stresował.
Etkę to weź od kogoś z forum. bardoz przydatna rzecz. Jest też wersja on line. www.vag-cat.com chyba tak był ten adres www .

pzdr.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:22:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ps. dred ma rację:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 16:50:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
przegladałem cały układ podcisnienia jako że mam problemy z doładowaniem i szukam dziury , natrafiłem ten , że zaworek który który ku mojemu zdziwieniu miał dzirę i nie blokował przepływu , po konsultacji z mechanikiem który stwierdził ,że zaslepienie go całkowicie może przynies jakis efekt przynajmniej do xczasu aż nie znajde zastepczego i ku mojemu dziwieniu doładowanie dalej fiksuje a za to spalanie spadło jako :)

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 18:11:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
co dokładnie przeglądałeś i jakie są objawy "problemów z doładowaniem" ??
sprawdź szczelność IC wszystkich rur z dolotu, knock sensory, N75, DV.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
Więc tak , moja historia z tym samochodem zaczęła sie dwa miesiące temu jak go kupiłem , kupe roboty i tyle pomijająć to problem jest taki , auto po odpaleniu pompuje do 1.1 1.2 bara na wskazniku zewnętrznym ale tylko gdy trzymam go na obrotach , w momencie gdy spadna tzn . zdejmę nogę z gazu i znów sandał pozostaje tylko tryb awaryjny i 0.4 bara , sprawdziłem wszystkie połączenia gumowe podciśnienia N75 wymieniłem na nowy , DV sprawny membrana WG szczelna , IC nowiutki i cały dolot , stukówki nowe i nic bez zmiany zastanawiam sie czy może to byc wina softa , bo coś bylo kombinowane i mapa chyba jest z 3B hmmmm , miało by to jakis związek z dolegliwościami ???

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:22:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
pewnie że tak. Kwestia czy obie kości są od 3B. po pierwsze w 3B jest inaczej zapłon. Jest inne doładowanie, inne wtryski , więc i mapy są inne. Zobacz jaki masz numer ECU, może cały ECU masz z 3B.
Vagowałeś auto? w ABY można coś tam zobaczyć już na logach.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 20:49:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 16:00:23
Posty: 13
Lokalizacja: Kraków
okaże się co w nim siedzi jak sie wyrobie to jutro podjade do znajomego by go podpiąc pod Vaga może cos wykarze , popatrze za numerem ECU a własnie w 3B i ABY nie były takie same ?? a jesli janic nie wskuram to pod koniec tygodnia zawoże do fachowców od Audi quattro :) , maja pojęcie czas i sprzęt którego u mnie brak , poza tym faktycznie przydała by się ETKA by porównać kilka elementów bo fak faktem dopiero zaczynam przygodę z tym samochodem i nie znam go dobrze . Z góry dzięki za podpowiedż czego szukać jeszcze ;)

_________________
S2 ABY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:00:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
sterowniki od 3B i ABY są inne.
895907404BA to jest od 3B
895907551A lub 895907551B to jest do ABY

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: