.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:24:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [v8 abh] Problem z odpaleniem. Błędy 00513, 01247, 01257
PostNapisane: 26.sty.2011 10:39:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Wczoraj niemile zaskoczył mnie mój samochód. Przy próbie odpalenia silnik nie zaskoczył.
Wyglądało to tak: dobrze kręci rozrusznikiem - jak już ma zaskoczyć (co nawet słychać) pojawia się dźwięk trrrrrr pod obudową deski rozdzielczej (dokłądnie przy lewym kolanie) i samochód nie ma szans na odpalenie... Można kręcić do woli.

Po 20 próbach poddałem się. Dzisiaj rano przychodzę do auta. Zapalił od razu. . .

Po podłączeniu do kompa wypluło te inforamcje:

01257 - Idling Speed Stabilization Valve (N71)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)03-00 - No Signal

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 10:49:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawdź bezpieczniki i połączenie elektryczne wiązki zaworu stabilizacji wolnych obrotów i zaworu filtra węgla aktywnego.

Trzeci błąd to standard przy VAGowaniu przy wyłączonym silniku.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 11:02:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
DeS napisał(a):
Sprawdź bezpieczniki i połączenie elektryczne wiązki zaworu stabilizacji wolnych obrotów i zaworu filtra węgla aktywnego.

Trzeci błąd to standard przy VAGowaniu przy wyłączonym silniku.


bezpieczniki oki. A gdzie resztę tych pierdółek znaleźć to nie wiem

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 11:09:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
emsi napisał(a):
DeS napisał(a):
Sprawdź bezpieczniki i połączenie elektryczne wiązki zaworu stabilizacji wolnych obrotów i zaworu filtra węgla aktywnego.

Trzeci błąd to standard przy VAGowaniu przy wyłączonym silniku.


bezpieczniki oki. A gdzie resztę tych pierdółek znaleźć to nie wiem


Krokowiec - na pierwszym planie po otworzeniu maski - czarny cylinder z wtyczką na końcu przykręcony do obudowy przepustnic, zawór węgla aktywnego - pod zbiornikiem wyrównawczym.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 11:15:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
rodzynek napisał(a):
emsi napisał(a):
DeS napisał(a):
Sprawdź bezpieczniki i połączenie elektryczne wiązki zaworu stabilizacji wolnych obrotów i zaworu filtra węgla aktywnego.

Trzeci błąd to standard przy VAGowaniu przy wyłączonym silniku.


bezpieczniki oki. A gdzie resztę tych pierdółek znaleźć to nie wiem


Krokowiec - na pierwszym planie po otworzeniu maski - czarny cylinder z wtyczką na końcu przykręcony do obudowy przepustnic, zawór węgla aktywnego - pod zbiornikiem wyrównawczym.


ma to coś wspólnego z zapalaniem i z tym dziwnym dźwiękiem pod deską rozdzielczą?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [v8 abh] Problem z odpaleniem. Błędy 00513, 01247, 01257
PostNapisane: 26.sty.2011 18:14:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
emsi napisał(a):
00513 - Engine Speed Sensor (G28)03-00 - No Signal

z tyłu silnika na dole masz G28 przeczyść kontaktem wtyczkę, a najlepiej wymień czujnik na nowy od A200 turbo. (wymień oba które tam są)
Z uwalonym G28 auto nie odpali. Z krokowcem będzie siędławić i nierówno pracować na jałowym, tematu węgla aktywnego nie mam obadanego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 01:39:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
gdzie przy silniku ABH jest filtr z węglem aktywnym - ?????
opiszcie jak wygląda i z czym się to je :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 07:54:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
ando1414 napisał(a):
gdzie przy silniku ABH jest filtr z węglem aktywnym - ?????
opiszcie jak wygląda i z czym się to je :peace:


Pod prawym błotnikiem - duży czarny zbiornik wypełniający szczelnie niemal całą przestrzeń między drzwiami pasażera a nadkolem.

Tak jak zioolko - nigdy nie badałem do czego i jak służy.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 12:18:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Dziwne to to.
Auto postało 24 godziny i zapaliło za pierwszym razem. Całe szczęście dzisiaj w nocy przejechałem 600 km z południa i nic niepokojącego się nie wydarzyło.

dziwne dziwy.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 12:37:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
wydaje mi się, że gubisz sygnał położenia wału. Teraz pytanie czy to hall czy na dole na kole.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 15:32:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
rodzynek napisał(a):
ando1414 napisał(a):
gdzie przy silniku ABH jest filtr z węglem aktywnym - ?????
opiszcie jak wygląda i z czym się to je :peace:


Pod prawym błotnikiem - duży czarny zbiornik wypełniający szczelnie niemal całą przestrzeń między drzwiami pasażera a nadkolem.

Tak jak zioolko - nigdy nie badałem do czego i jak służy.


u mnie tego ustrojstwa nie ma??? "zepsute auto"?
z C3 silnik RT pamiętam - była taka puszka - jedyne jej zadanie to ekologia -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 15:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2010 14:51:58
Posty: 30
emsi a sprawdz czy po skasowaniu bledow wypluje cos nowego? przejechales 600km wiec jak ma cos byc to sie pojawi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 16:15:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
DeS napisał(a):
wydaje mi się, że gubisz sygnał położenia wału. Teraz pytanie czy to hall czy na dole na kole.

w v8 czujników prędkości obrotowej są 3 w tym dwa halle (górny i dolny).
Z tego co wiem na swoim przykładzie i niemieckich posiadaczy v8 padają te dolne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: