.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:20:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,5TDI] koncowki wtryskow 216 do AAT
PostNapisane: 25.sty.2011 17:05:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Witam, posiadam AAT podkręcone przez ABT do 146KM, kondycja moich wtrysków (p280-) nie jest juz dobra więc zamierzam zmienic koncowki, naczytalem sie troche na forum i wiem ze najwiecej z tego silnika mozna uzyskać wkładając 216 od T4 AHY bodajrze, prosze o wypowiedzi odnosnie montarzu takich wtryskow do silnika AAT, pompiarz z Trzebnicy k. Wrocławia powiedział po naradzie ze swoim kumplam który pisze chipsy, ze nie powinno być problwemu, jak będzie dymił to zmniejszyc dawke nastawnikiem na pompie a przyrost mocy bedzie gwarantowany, co o tym sądzicie ??

P.S.
końcówki będą mnie kosztowały tylko 250zł bo będą regenerowane przez gościa który robi to dla w/w pompiarza od wielu lat (daje gwarancje) chodzi o te 216 od T4.
Jeśli jednak byłoby coś nie tak z pracą auta, pompiarz założy mi nowe końcówki włoskiego FIRADA za 500zł.

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:08:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
poszukaj w archiwum, znajdziesz przynajamniej dwa fajne tematy odnośnie AAT+216ki, bo pamiętam, że takie były

EDIT

Zlitowałem sie :)

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... d56a598f1a

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=aat+216


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 21:39:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
widziałem już te tematy, czekałem na inne sugestie ale dzięki za starania,

włożę za kilka dni te 216 to pochwalę się co i jak w połączeniu z tym chipsem z ABT który siedzi u mnie w kompie....

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 14:04:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Podejrzewam, że nie będzie bez softu zbyt ciekawie. Osiągi owszem - mogą być lepsze. W moim przypadku 0.210 + soft ori AAT dawał zbyt dużo dymu i zbyt dużo palił jak na swoje osiągi.
Jeszcze większe 0.216 i zapewne jeszcze bardziej podniesione mapy paliwa w tuningowym sofcie robionym pod końcówki AAT zapewne jeszcze bardziej zwiększą dym i spalanie, chyba że komuś to nie przeszkadza...

Nie wiem jakiego masz tego anglika w podpisie (AEL czy AAT) ale jeżeli to jest chipowany AEL i masz z niego jeszcze kompa to zapewne przekładka chipsów lub całego kompa do twojego "nowego" AAT z 216-kami da lepszy efekt.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 16:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
niestety to też chipowany AAT by Rogal (chipa wgrywał Etronik (Londyn)
więc program pewnie podobny.

Wsadzę te wtryski, wyreguluje dymienie nastawnikiem na pompie (dawka paliwa) i zobacze jaki efekt będzie, jak bedzie lkiepsko to włoże oryginalne końcówki AAT (p280-) a 216 poczekają na zmiane skrzyni od anglika (manual 6 gang)+ wizyta u sofciarza ale to dopiero jak zrobi sie pogoda ...

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 16:36:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Nastawnikiem raczej niczego nie uzyskasz. A jak masz takie konkretne czipy jak od Rogala (wszyscy go chwalą) lub fajnie podkręcony ABT z wpisem do dowodu to może jednak warto pozostać przy oryginalnych końcówkach i dobrych chipach. Chyba, że masz zamiar zrobić 170hp lub więcej to wtedy ma sens taka wymiana na większe.
Co do regeneracji końcówek - na czym miała by ona polegać ? Na czyszczeniu z nagaru ? Nic innego sobie nie wyobrażam. Chyba, ze jakieś szlifowanie iglic ale jakoś nie wierzę w skuteczność takich zabiegów.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2011 18:15:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
wlasnie tak myslalem o tych 170 KM :)

Na razie wloze te 216 i zobacze co i jak, gosc daje gwarancje, jesli auto nie bedzie zachowywalo sie normalnie pod jakimkolwiek wzgledem (glosna praca, mocne dymienie nawet po zmniejszeniu dawki nastawnikiem) to zalozy mi nowe koncowki FIRAD oryginal (p280-)

mam w razie czego jeszcze 2-gi komplet wtryskow z angielskiego silnika a jak juz zmieniam koncowki to moge pokombinowac, mam nadzieje ze cos dobrego z tego wyjdzie.

NIe pytalem na czym polega regeneracja ale pompiarz mowi ze juz mnostwo takich regenerowanych zalozyl od goscia ktory sie tym trudni i jeszcze nie mial reklamacji, oczywiscie wyreguluje cisnienie itd, wszystko za jedyne 250 zl wiec prawie jak za darmo, zobacze co z tego wyniknie... Nowe koncowki FIRADA z przelozeniem moge miec u niego za 500zl.

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 21:47:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Dzwoniłem do pompiarza, nie zapytałem o sposób czyszczenia końcówki,
pewnie ultradźwiękami ale będzie też regenerowana iglica, jakąś specjalną "szfilierką" z uchwytem elektromagnesowym, bardzo dokładna, niewielu ludzi robi takie :cuda"
szfilowana też jest przylgnia iglicy w końcówce wtrysku.

Robota pewna i solidna poparta wieloletnim doświadczeniem :)

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: