.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 08:53:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S64.2.2000r.podczas przyspieszania zaswieca sie kontr.trakcj
PostNapisane: 24.sty.2011 16:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
Witam . Odrazu dodam ze wiem ze tak powinno byc jezeli auto traci przyczepnosc. Od jakiegos czasu podczas przyspieszania zaswieca sie asp traci moc napewno nie traci przyczepnosci wylaczam kontrole i jest ok . Moze ktos sie z takim czyms spotkal u elektryka nie pokazuje zadnych bledow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 16:42:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
sprawdź czy we wszystkich oponach masz takie samo ciśnienie. Wystarczy w jednej pół bara mniej i efekt jak u ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2011 16:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
Ciekawe? caly czas mam problem z cisnieniem nie mam czujnikow a mam rsc ,ale z rok temu jezdzilam na kapciu z tydzien i nie mialem czegos takiego. A czy mozliwe jest przez zawieszenie bo sie konczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 23:23:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
to jak nikt nie mial czegos podobnego nie Macie jakiegos pomyslu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 23:44:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Moze po prostu nie masz zbieznosci :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 01:56:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Jeżeli kontrola trakcji Ci się zaświeca, a nie mruga, to nie ma opcji, że nie ma błędów. Poza tym opisz dokładniej, to może troszkę pomóc. Autko traci moc i w chwili wyłączenia ESP odzyskuje ją tak? A jak nie wyłączysz, to auto nie ma mocy do ponownego uruchomienia silnika czy tak? Albo jak wyłączasz ESP i autko nabiera z powrotem wigoru, to jego ponowne włączenie zamula go od razu? Tam zamułka występuje przy wciśnięciu na: 30%, 50%, 100% pedału przyspieszenia? Jak auto jest w trybie "zamulenia" to czy na luzie normalnie wkręca się na obroty?
Stawiam, że nie będzie to problem z kołami, raczej też nie z zawieszką. Intuicja podpowiada mi skierowanie wzroku na dolot i jego przepustnice.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 15:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
Wiec; jezdzac normalnie jest ok (czyli spokojnie) przy gwaltownym przyspieszaniu np wyprzedzaniu (pedal podloga) zaczyna isc i po chwili ok 3sek jakby odciac doplyw paliwa ,telepie sie ,mruga trakcja ,slabnie (objawy sa normalne jakby tracil przyczepnosc np: na lodzie). Napewno na takiej drodze nie powinno tak byc. Jak bylem u elektryka po skasowaniu bledow wyskakiwaly sondy zostaly wymienione ,po testach nic juz nie wyskakiwalo. Dodam ze kiedys cos bylo z przepustnica ale ponoc wymagala tylko czyszczenia. Dodam jeszcze ze jak wylacze kontrole to idzie normalnie jak powinien.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 17:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
może ci amortyzator poległ i nie trzyma się auto drogi

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 20:58:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
Ustawilem sie na wymiane amorkow i sprezyn bede czekal 10 dni na sprezyny bo tylko serwis .Zawieszenie tez cale odrazu wymienie zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 21:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ja bym najpierw sprawdził amortyzatory u diagnosty i zawieszenie ,sprężyny powinny być ok ale jak chcesz sztywno wszystko to najlepiej zrobić wszystko od a do z

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 21:36:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Ja tam się nie znam, bo te auta są dla mnie za młode, ale forum czytam :)
Martab99 kiedyś mial problem z kontrolką ABS w swojej S8 a przyczyną okazał się przepływomierz.
Mrówa dobrze prawi. Sprawdzić to na pewno nie zaszkodzi.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 21:55:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
zserty napisał(a):
Martab99 kiedyś mial problem z kontrolką ABS w swojej S8 a przyczyną okazał się przepływomierz.


Faktycznie, pad przepływki objawił się zapaleniem kontrolek ABS i ESP na desce. Braliśmy pod uwagę kosmiczne scenariusze, dopiero VAG podpowiedział co i jak

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 21:55:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.wrz.2007 18:43:23
Posty: 147
Lokalizacja: Wrocław
Wyjmij czujniki ABSów z wszystkich 4 kół (ABS i ASR korzystają z tych samych czujników) i sprawdź, czy na ich końcach nie ma opiłków. Na końcu tego czujnika są magnesy które lubią "zbierać" rdzę, opiłki i inny syf, przez co przekłamują odczyty z tarczki impulsowej i mogą powodować takie problemy.
Prostszą metodą na powyższe jest podpięcie VAGa czy innego VASa i przejechanie się z laptopem na kolanach i porównanie w grupie 1 ABSu odczytów z prędkości poszczególnych kół.

_________________
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5TDI AKE Quattro manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2011 22:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2011 15:44:17
Posty: 8
Lokalizacja: lubelskie
Ok. Zawsze to jakies pomysły ,zawieszenie i tak musze zrobic, amorki na jesien mialy po50% to juz lipa sprezyny tez bo siedzi jak 5 ludkow wejdzie .Pomecze elektryka po niedzieli to posprawdzam i dam znak.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: