.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:59:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6/C5/2,5 tdi nie odpala
PostNapisane: 30.sty.2011 17:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Witam silnik po remoncie mianowicie wymiana pierścieni zaworów uszczelniaczy zaworowych separator oleju vag nic nie pokazuje kręcąc silnikiem czuć ropę
próbuje zaskoczyć ale nie może i wydaje się że coś jest nie tak bo kręcąc silnikiem bardzo szybko kręci tak jak by nie miał kompresji :( I jeszcze jedno nie wiem czy ważne po wyjęciu rozrusznika i alternatora miałem problem z przewodami z czerwonym i cienkim niebieskim czerwony podłączyłem do rozrusznika a niebieski do alternatora do zacisku DF nie wiem czy poprawnie pomóżcie bo ja już nie mam pomysłu co się dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2011 17:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Zacznii wiec od cisnienia sprezania skoro sam zwracasz uwage na takie rzeczy. Sprawdz czy kolektor jest drozny , czy klapa nie jest zamknieta o ile ja ma ten silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 21:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
ma klapę i jest otwarta a co do sprężania to po wymianie pierścieni powinno być większe nie sądzisz dolot był czyszczony i wydech też

Chyba już wiem co mu dolega ale nie jestem pewien jeżeli mam rację i odpali to napiszę .

No i lipa zaskakuje ale nie odpalił nie mam już pomysłu znacie dobrego mechanika z okolić jeleniej góry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 22:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Tak szybko sie poddajesz ? Zakladam ze sprawdziles rozrzady , paski pomp i wszystkie te wazne ustawienia. Jestes oczywiscie pewien ze nie popelniles bledu przy skladaniu silnika.


Jesli tego wsztskiego jestes pewien a silnik nadal nie zapala o byc moze masz slaba pompe ktora potrzebuje sie sporo nakrecic zeby zbudowac cisnnienie paliwa.

Poluzuj nakretke rurki pierwszego cylindra na wtryskiwaczu i zabezpiecz szmatka. Proba rozruchu ze dwa razy i zakrec nakretke. Znow proba rozruchu i moze zapali.

Jezeli to manual to bierz rupiecia na sznurek i zapal go na sznurku bo niektore pompy sa tak slabe ze to jedyna szansa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 07:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Dzięki lotus ale ten silnik znam na pamięć już trzy razy go rozbierałem może przez rutynę coś zwaliłem a na sznurek chama nie da rady bo to tip tron.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 08:34:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A jak jest z tym paliwem , powstaje ciśnienie na rurce wtryskiwacza ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 20:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Już odpalił ale nie mogę go odpowietrzyć klima na HI temperatura 90C i nadal zimne powietrze jak się zagrzał to trzeba długo kręcić żeby zapalił i nie polecam żeby ktoś pomagał przy remoncie silnika bo może nieźle namieszać jak w moim przypadku trzy dni się męczyłem żeby dojść co jest nie tak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 20:56:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
To podziel sie informacjami jak to CI sie udalo odpalic rupcia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 07:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Lotus jaja nie z tej ziemi kumpel wielki mechanik ustawił rozrząd tak
3 6
2 5
1 4
według pierwszego cylindra i złamał dźwignię nie przyznając się a ja nie zwracałem na to uwagi bo w końcu mechanik,
ja zrobiłem to tak; Rozebrałem wszystko i wał ustawiłem na GMP trzeciego cylindra i zablokowałem wał, wałki prawej głowicy czyli 1,2,3 ustawiłem krzywkami do góry na trzecim cylindrze włożyłem płytki blokady oczywiście wymieniłem ślizg poskręcałem wrzuciłem paski odblokowałem wał,pompę vp44, wałki odpowietrzyłem pompę i po 20sekundach kręcenia rozrusznikiem zamruczał i to dość cicho pracuje :peace: Tylko silnik drga na wolnych obrotach ale pracuje równo obroty nie falują myślę że któraś poducha pod silnikiem może szwankuje muszę to sprawdzić po kumplu czy tam coś tez nie nawywijał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 09:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nieźle , ale dobrze przynajmniej że nic więcej się nie uszkodziło i jedna pierwsze wrażenie braku sprężania na cylindrach było trafione .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 12:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Zgadza się ale teraz termostat się nie otwiera temperatura 90C a od strony termostatu wąż jest zimny ogrzewanie odpowietrzone i już grzeje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 18:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
dawid7721 napisał(a):
Zgadza się ale teraz termostat się nie otwiera temperatura 90C a od strony termostatu wąż jest zimny ogrzewanie odpowietrzone i już grzeje.



Panowie potrzebuję link do dobrego vag com tylko nie typu Polski vag 2,5 bo to dla dzieci i nie można zrobić tym logów ani ustawić początku tłoczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 09:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
dawid7721 napisał(a):
dawid7721 napisał(a):
Zgadza się ale teraz termostat się nie otwiera temperatura 90C a od strony termostatu wąż jest zimny ogrzewanie odpowietrzone i już grzeje.



Panowie potrzebuję link do dobrego vag com tylko nie typu Polski vag 2,5 bo to dla dzieci i nie można zrobić tym logów ani ustawić początku tłoczenia.


prosze

http://rapidshare.com/files/383720128/P ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/383729234/P ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/383746897/P ... .part3.rar

:peace:

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 09:31:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2006 18:22:56
Posty: 105
Lokalizacja: Oława
trewor 1.8 napisał(a):
dawid7721 napisał(a):
dawid7721 napisał(a):
Zgadza się ale teraz termostat się nie otwiera temperatura 90C a od strony termostatu wąż jest zimny ogrzewanie odpowietrzone i już grzeje.



Panowie potrzebuję link do dobrego vag com tylko nie typu Polski vag 2,5 bo to dla dzieci i nie można zrobić tym logów ani ustawić początku tłoczenia.


prosze

http://rapidshare.com/files/383720128/P ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/383729234/P ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/383746897/P ... .part3.rar

:peace:


lub szukaj tutaj http://chomikuj.pl/trewor plik 312 sam tego używam

_________________
Audi B3 1.8 quattro LPG (było)
Audi A6 2,5 V6 AFB TDI 150KM (było)
Audi B4 Avant 1.9 TDI 90km 1Z +wirus 120km
Audi A6 C5 lift Avant 1.9 TDI AVF +wirus (jest)
Audi A3 8L lift 1.9 ASZ jest córki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 11:33:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
Wielkie dzięki trewor :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 17:15:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2008 13:39:23
Posty: 101
dawid7721 napisał(a):
Wielkie dzięki trewor :)


Panowie jest tak zimny pali od strzała temperatura 87stopni i trzeba kręcić 10 sek. według polski vag 2,5 początek wtrysku waha się o 1stopień dodam że mam tip trona i skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny kontrolka od świec żarowych nie miga auto jeździ ale przy większych obrotach ma dziurę w mocy ale wiem że to turbo bo jest do wymiany i już zamówiłem . Na wykresie; Współczynnik wypełnienia impulsu zaworu wyprzedzenia wtrysku to od 64 stopni do 69 i pytanko czy nie powinno być 100 procent? I jeden błąd; Czujnik G8 to czujnik chyba temperatury oleju?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: