.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 14:55:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 ABK]Gaśnie na sekwencji po przekroczeniu 90 st celcjusza
PostNapisane: 01.lut.2011 01:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
Witam wszystkich forumowiczów i mam nadzieje, że pomożecie rozwikłać ten problem. Problem jest tego typu, że jak samochód sie rozgrzeje to wyłącza mi gaz bez żadnego ostrzeżenia (sygnału dzwiękowego jaki towarzyszył np przy braku gazu) lampki gasna i przełącza sie automatcznie na benzyne i cięzko mi załączyć gaz tzn załącza sie i wyłącza, natomiast jak go schłodzę (włączam nagrzewanie na maxa podnoszę otwieram troche klape podczas jazdy ) to załącze mu gaz i chodzi na nim. A jak zgaszę samochód na gazie nie przełączając ręcznie na benzynę to np z rana odpali na kilka sekund i za chwile zgaśnie i później ciężko mi go odpalić, natomiast jak zgasze gouprzednio przełżaczjąc ręcznie na benzyne to nie ma problemu,rozgrzewam go i ręcznie przeżucam na gaz i tak chodzi dopóki nie przekroczy temp 90 stopni

Audi 80 B4 2.0E ABK 115KM r. 94

Gaz sekwencyjny komputer - versus lpg
Reduktor LOVTEC E20 67R-0100 35
Zawór gazowy LOVTEC E20 67-010036
Zbiornik Stako
Wielozawór Tomasetto
Obudowa wielozaworu Stako
Układ ekektroniczny Lecho[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 10:49:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Problem pojawił się teraz czy tak miałeś caly czas?
Jeśli to chwilowe i pojawiło się dopiero teraz to może być to wina jakiegoś złego gazu.
Jeśli po kilku tankowaniach jest to samo to może być wina komputer - versus lpg. Że sam z siebie przerzuca.
Warto też sprawdzić czujnik temperatury w reduktorze.
Generalnie podłączył bym pod komputer i sprawdził co pokazuje.

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 13:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
No wiec tankowałem już ze 3 razy i dalej bez zmian. dodam że wcześniej wszystko działało oki na dotknięcie mi palił rozgrzewał sie i z automatu przeżucał się na gaz. P.S. Możesz kolego wskazać mi ten czujnik na reduktorze http://img268.imageshack.us/i/reduktor.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 17:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
Patrząc na zdjęcie to wydaje mi się że jest to kabel ten izolowany wchodzący od góry do reduktora, po prawej stronie węża wchodzącego od góry.
To tak na 80% bo nie widzę całego reduktora i nie miałem do czynienia wcześniej z takim ale na to wygląda że tak jest.
Generalnie to podłączyłbym pod komputer i zobaczył co jest bo może przez jakieś zwarcie kabli przestawił się komputer, bo i takie dziwne rzeczy widziałem. :/

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 12:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
Raczej to może być ten czujnik bo teraz jak go wykręciłem to uszkodził się na dobre i przełącza na gaz i od razu wyłącza. Wiesz kolego może gdzie się zakupuje taki czujnik??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 12:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdź masę do komputera gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2011 14:07:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=18846

obadaj tutaj moze któryś by pasował. A jak nie to wejdź na aukcje i jeśli sprzedaje sklep to dzwoń do nich, może mają na składzie a nie wystawiony jest. Często tak się zdarza

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2011 13:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
zamówiłem już ten czujnik ze strony versus lpg, i teraz tylko pozostanie mi czekać. Postanowiłem na czas oczekiwania spr czujnik i jego wskazania. Wczesniej zamontowałem w samochodzie wyświetlacz temperatyry zewnętrznej, wiec odpiołem od niego 2 kabelki które podłączyłem pod czujnik temperatury reduktora i wyświetlacz wskazał mi temperature ujemną - 27 stopni pomimo tego że prowniik był bardzo gorący że nie dało się go dotknąć, nieco później temperatura wzrosła do max 5 stopni celcjusza i załączyły sie wiatraki. Nie miałem omomierza, żeby sprawdzić ten czujnik więc nie jestem pewien czy ten sposób był dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 19:38:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
No wiec czujnik doszedł zamontowałem, lecz nadal to samo:( słyszałem, że może to być jeszcze tzw mapsensor czyl czujnik podciśnienia gazu co wy o tym sądzicie?? i czy sposób zamontowania go ma jakiś wpływ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 09:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2011 22:25:52
Posty: 28
Lokalizacja: Nałęczów
jedź do gazownika, podłącz się pod komputer, zobacz co wychodzi.
Bo tak to pół instalacji możesz wymienić. Sprawdź na komputerez progi przełączania się pb\lpg. Może coś wyjdzie

_________________
pirat drogowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 01:24:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2011 01:16:42
Posty: 11
Jak się okazało winny był czujnik na listwie wtryskowej, a po podpięciu pod komputer wykazal dwa błędy jeden to czujnik parownika, który odpiołem i wsadziłem nowy, a drugi to ten na listwie wtryskowej. Lecz dalej pozostaje problem taki, że jak go zostawie na właczonej sekwencji przez noc to rano odpali i po chwili zgaśnie. Jak możecie to podpowiedzcie co to moze być.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: