No nie nie wiem co mam wam odpisac doprawdy , mam wrażenie ze prowadze spor z jakims lobby serwisowym które nie zamierza uznać innych warunków niż dotychczasowo przyjęte.
Na zdrowa logike rzecz biorac normalny statystyczny posiadacz C4 AEL cieszy sie lub przynajmniej powinien cieszyć się z faktu ze coś działa dłużej i to coś rzadziej trzeba zmieniać a co za tym idzie rzadziej wydawać pieniądze.
Czy ja musze was przekonywać do tego ze ja mam racje , no nie muszę ale przynajmniej dyktuje nowy obraz świata motoryzacyjnego widziany moimi oczami , świadomości klienta co do wymogów czy odpowiedzialności serwisu za jego działania i prace. Warto wiec zwrócić uwagę że nie ułatwiam sobie tym życia , a nawet mocno utrudniam bo są tacy którzy będą czekać tylko na bledy Lotusa.
Czy ja szukam taniej reklamy , wedlug logiki Basceciora tak. W rzeczywistosci jest sporo inaczej. Myślę ze wykazując odrobinę szacunku dla mnie bierzecie pod uwagę ze robienie reklamy wyglądało by trochę inaczej i są inne LEPSZE sposoby zeby was ocyganić. Myślę ze tak jak w poprzednim poście kolega napisał , jest tu sporo fachowców" na tym forum. Jestem przekonany ze tak jest tyko niech te osoby się ujawnią bez hipokryzji.
Niczego nie ukrywam , staram się nie być zakłamany i wykładam kawę na ławę od samego początku i jak powiedziałem wcześniej staram się wyznaczyć nowe standardy w tej dziedzinie a jak wiemy wyznaczanie czegokolwiek nawet lepszego bywa trudne i wymaga drogi krętej. Mimo to fajnie ze są te nasze posty , czy moje czy wasze które coś wnoszą , które wywołują dyskusje czasem burzliwa nawet , bo za niedługi czas będziemy się z tego śmiać i będziemy zastanawiać się dlaczego poprawienie standardów wymaga czasem takiego zamieszania.
Jesli chodzi o AAT AEL to większość z was wie ze przygotowałem dość obszerny opis wymiany tego paska i przy spełnieniu warunków te 120 tys przejeżdża bez względu czy pracuje w cegielni czy na budowie. Nam się nic nie urywa i nie urywało mimo ze jeździ po tych samych drogach. Ogólnie mówiąc logika jakas tam podpowiadać powinna ze skoro pojawia się na forum jakiś tam Lotus i wyglasza swoje prawdy które maja być korzystne dla klienta to automatycznie nie są korzystne dla niego samego.
W takim razie kto sprzeciwia sie lepszemu rozwiazaniu warsztaty czy uzytkownicy ?
Poza tym dla jasności nie napisałem nigdzie i nikomu ze ma postępować tak jak proponuje bo ja tylko przedstawiam techniczne możliwości. Jest na tym forum dokumentacja techniczna do tego silnika , jest też mój punkt widzenia ale to czy ktoś z tego skorzysta to jest 100 % jego decyzja. Zmiany moze robic co ile tylko chce.
Swoją drogą boję się myśleć bo nie wiem czy moi przeciwnicy są gotowi na nowa generację rozrządów TDI w których po 2006 roku paski starczaja na 180 000 km , tak jest w kazdym TDI PD i TDI CR
Hard Core Panowie bo moja niby reklama spowoduje ze za chwilę nie bedzie trzeba wcale jeździć do serwisu
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)