.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 12:01:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebna opinia A4
PostNapisane: 08.lut.2011 18:36:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Witam forumowiczów
kolega ma możliwość zakupu Audi A4 Avant 1.8 T Quattro (180KM) rok 98, przebieg "niby":) 190tys sprowadzona z Włoch, chciałbym się dowiedzieć cos na temat tego modelu, głownie jednostki napędowej. Proszę o pomoc
P.S niestety nie mam fotek

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 18:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
poszukaj na forum napewno znajdziesz. Kumpel ma 1.8t 163 km Q i powiem ze to powinno sie chyba lepiej zawijac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 20:24:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Silnik legenda. Mocny i trwały. Dobrze znosi podkrecanie.
Jak fura prosta i motor zdrowo chodzi to brac.
Bedziesz Pan zadowolony.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 20:37:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
nie ma sie nad czym zastanawiać, warto tylko sprawdzić czy faktycznie to jest 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 15:43:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
No to ładnie a jak Panowie ze spalaniem? Zastanawiałem się czy nie lepiej kupić A4 z silnikiem 2.8 30V

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 15:49:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No tez dobra opcja.
Falka jest fajna i bezobslugowa i dobrze sie gazuje, ale 190 KM i wszystko.
A w R4 ... drzwi i okna otwarte :) zrobisz 220 i wiecej....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 20:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
W tej kwestii głównie chodzi o niezawodność i ekonomię silnika oprócz mocy, oczywiście ma być żwawy ale na pewno zostanie w serii dlatego się zastanawiam czy 1.8T to dobry wybór...

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 14:05:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 14:15:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 17:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
hubos21 napisał(a):
Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D


myśle, ze wersja 180km w 1.8t niszczy 2.8 30v.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 17:41:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
2rafal7 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D


myśle, ze wersja 180km w 1.8t niszczy 2.8 30v.


ja myśle, że do setki róznica będzie min a powyżej 2.8 będzie bardziej z przodu :) 1.8T ma płaski wykres Nm ale to tylko 235Nm

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 00:07:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ja bym zamiast 1.8T wolał 2.8 30V, powód jest banalny - dla mnie lepsza jest moc z silnika niz z jego osprzętu.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 21:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze :P

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 22:11:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Teo napisał(a):
Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze :P


nie wiem dlaczego nie chce zrobić sobie programu na te 220KM? wtedy już 2.8 będzie z tyłu? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 17:00:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
220...brzmi ciekawie:) a z tym autkiem o którym pisałem jest taka sprawa(właśnie doszły mnie te informacje) że w silniku są wypalone gniazda zaworów, jest zagazowane, mechanik stwierdził że to zrobi i tak się zastanawiam czy gaz mogł być przyczyną awarii?? a może cos innego, sugestie?

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 21:14:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 22:00:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ZiPi napisał(a):
Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG.


swoją drogą musiała jeździć na strasznie lipnej sekwecji skoro było tak ubogo, że sie gniazda powypalały, chyba, że II generacje miał.... w turbo... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: