Witam, zastanawia mnie czemu nie odbija mi dźwigienka kierunkowskazów. Czy może to być spowodowane wymianą kierownicy na jakieś chińskie pseudo-sportowe gówno (przez poprzedniego właściciela)? Czy coś w samym mechaniźmie dźwigienki raczej i tam szukać?
Oryginalną kierownicę też mam, ale pod spodem jest coś ułamane, pewnie po przełozeniu i tak nie będzie działały kierunki prawidłowo. Ma ktoś moze zdjęcie jak wygląda oryginalna kiera od spodu? Patrzyłem zdjęcia z allegro, ale akurat na żadnym dobrze nie widać tego, potrzebowałbym z profilu.
Dodatkowe pytanie: jak jest przeniesione zasilaie do klaksonu? Masa przez wieloklin, a +12 przez tą małą miedzianą wypustkę pod kierownicą?
Wolę się wszystkiego dowiedzieć zanim zacznę rozkręcać, bo długie dłubanie na dworze w samochodzie przy tych temperaturach mnie nie bawi za bardzo
PS. Kiere mam bez airbaga.