Zrobiłem nieco większy zbiór logów:
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36272.html
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36273.html
Grupy: 011,011 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36274.html
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36275.html
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36276.html
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36277.html
Grupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36278.html
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36279.html
Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36280.html
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36281.html
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/kskup_36282.html
Poza tym błędy z AutoScan:
----------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl
Part No SW: 03G 906 016 BF HW: 028 101 185 0
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9553
Revision: 12345678 Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: 68D4BAFE6429CD5C
4 Faults Found
16787 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 36.0 Nm
Speed: 6.0 km/h
Duty Cycle: 84.4 %
Voltage: 13.22 V
Mass Air / Rev.: 450.0 mg/str
Duty Cycle: 22.1 %
Bin. Bits: 00000000
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 248.0 Nm
Speed: 68.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 13.68 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2397.0 mbar
Absolute Pres.: 1550.4 mbar
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1806 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 15.3°C
(no units): 100.8
(no units): 1.31
Temperature: 84.6°C
17903 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345): Open or Short to Ground
P1495 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 82.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 00101000
Mass Air / Rev.: 1050.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Readiness: 1 2 0 0 0
-------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 F
Component: KLIMABETAETIGUNGH04 0150
Revision: 00000024 Serial number: 00000000115789
Coding: 0000020
Shop #: WSC 02327 785 00200
VCID: DBBE1532257F16C4
1 Fault Found
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 124
Mileage: 180361 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.21
Time: 20:38:58
Freeze Frame:
Temperature: 51.0°C
Może coś pomogą.
Kto mi podpowie co to jest ten Auto HVAC i ten błąd? Bo angielskiej nazwie rozumiem, że to coś z pompą układu chłodniczego, a ja mam jeszcze taki problem z samochodem, że płyn chłodniczy uciekał wcześniej, teraz jakby się trochę minimalnie uspokoiło się to - ma to jakiś związek?
Z góry dzięki