.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:39:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 AFB] vp 44 Dziwny przypadek
PostNapisane: 21.sty.2011 10:44:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
temat ogarnięty i do zamknięcia. Padnięta hydraulika

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Ostatnio edytowano 01.mar.2011 21:31:41 przez zwykły $, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2011 19:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2007 21:22:12
Posty: 5
raczej źle ustawiony kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2011 12:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
temat ogarnięty i do zamknięcia. Padnięta hydraulika

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Ostatnio edytowano 01.mar.2011 21:33:19 przez zwykły $, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2011 10:11:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zrób log 004s na ciepłym silniku.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 14:02:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
temat ogarnięty i do zamknięcia. Padnięta hydraulika

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Ostatnio edytowano 01.mar.2011 21:33:46 przez zwykły $, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2011 10:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 15:14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Świdnica
Witam,
czy udało Ci się zakończyć temat?
U mnie problem wyglada podobnie tyle, że ja jestem po niedawnym swapie skrzynie z tipa na manuala i nie wiem czy nie jest to problem przeprogramowania sterownika silnika.
Na zimnym silniku ciężko pali, a motor chodzi tak jak opisałeś dopóki się nie rozgrzeje i siwy dym za mną, natomiast podczas jazdy słabo ciągnie i kręci się tylko do 2500 obr.
Błędy to:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00SG D41
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Natomiast zalogowałem następujące grupy:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adriantadel_36867.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adriantadel_36869.html
Grupy: 000bs - http://vaglog.rtnet.pl/adriantadel_36868.html
Grupy: 004bs - http://vaglog.rtnet.pl/adriantadel_36870.html

Proszę o analizę i jakieś wskazówki co dalej.

_________________
A6 C5 2.5 TDI V6 1998 AFB Avant - w moim posiadaniu od 2008 [moja pierwsza prawdziwa zabawka w życiu :)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2011 21:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
temat ogarnięty i do zamknięcia. Padnięta hydraulika

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: