Na zegarach 181tys, wg VCDSa, po wyborze z menu Applicationc i EDC16 (?) czyli zdaje się licznika motogodzin silnika i oszacowania podobnie - 180 tys km.
Sądząc po innych elementach, wynik również na to wskazuje.
edit:
uważasz, że to zapieczone turbo? Przy wymianie pompy oleju, mechanik sprawdził przy okazji, mówił, że ma luzy i długo już nie pochula...
tak BTW od jakichś 50k km, jeżdżę na chipsie ~170KM ~385Nm.
edit2:
czy siadający katalizator może generować takie objawy?
Będę musiał chyba zaprowadzić swoją taczkę do mechaniora, bo nie wiem już co robić...
Kolego przemik, masz jakiś warsztat? Bo jesteś widać, bardzo w temacie i posiadasz wiedzę - chciałbym, żeby mój samochód naprawiał ktoś taki jak TY:)
edit3:
tak czytam o tym zapieczonym VNT hmm - mam raczej cięzką nogę i jeżdżę bardzo dynamicznie także sam nie wiem...
N18? przepływka? EGR? ehhh
edit4:
czy dobrze analizuję dynamiczne 011 - dynamika gazów spalinowych w silniku jest nieprawidłowa?
Jak zbadać przyczynę zaburzenia dynamiki gazów? Katalizator?