Biedron napisał(a):
Robiłem taki manewr otwarcia w B5 w centralnym na powietrze. Wystarczyło się wpiąć i wytworzyć podciśnienie w układzie. Masz centralny na siłownikach czy na pompkę?
Jak nie jest to kwestia centralnego to zostaje chyba tylko rozwiercenie wkładki.
Centralny jest na powietrze, ale... sama pompka "robi" otwiera drzwi, moduł komfortu tez działa, szyber + podwietlenia, a po II lifcie klapa jest otwierana mikrostycznikiem tzn. nie masz wciskanego jak przed liftem zamka tylko po wcisnieciu przycisku na klapie(przy podwietleniu rej) siłownik otwiera zamek (ewidentnie słychać prace silownika) - tutaj brak reakcji i po wcisnieciu na klapie i pilocie jakby własnie siłownik umarł albo nie dostawał prądu. Co może byc powiązane z zamkiem robiącym 360stopni a w jednym miejscu jakby o coś delikatnie wadził...pewnie coś pękło.
PS. wolałbym dostać się tam od środka. Skoro zamek kręci się w kółko raczej rozwiercenie nic mi nie da, kluczyk wchodzi i kręce razem z nim
PS2. u Ciebie tez kluczykiem nie dalo sie otworzyc?