.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 14:28:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 1.8 20V 125KM ARD AudiA4]Szarpie i gaśnie po rozgrzaniu
PostNapisane: 23.lut.2011 23:54:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2010 13:43:34
Posty: 4
Witam!
Samochód stoi u mechanika trzeci tydzień, a ten rozkłada ręce. Po rozgrzaniu do 80st wyświetla EPC a w kompie wskakuje kilka błędów związanych z przepustnicą. Zakupiłem drugą, to samo. Mechanik przełożył trzecia ze sprawnego passata - to samo! Podmieniony został komputer, przepływomierz, moduł zapłonowy świece - to samo. Sprawdził każdy przewodzik między komputerem a przepustnicą - wszystko ok. Ciśnienie na cylindrach przyzwoite. Przepustnica nie daje się zaadoptować, po rozgrzaniu pedał jak by nie działał, max 3000obr/min. Samochód stygnie i chodzi jak złoto. Mowa o silniku B5 1.8 20V 125KM ARD AudiA4.
Nim padł całkowicie, lubił poszarpywać podczas delikatnego przyspieszania, a po wciśnięciu pedału sprzęgła czasem gasł, a czasem obroty opadały do 400obr/min. Wtedy nie świeciły się żadne błędy.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tak dziwnym przypadkiem proszę o sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2011 00:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2010 13:43:34
Posty: 4
Problem wciąż aktualny, podmieniony został także czujnik położenia wału, oczywiście bez zmian. W tej chwili nie ma znaczenia temperatura. Max obroty to 3000, brak możliwości adaptacji przepustnicy mimo licznych błędów na nią wskazujących. Przepustnica, komputer na 100% sprawne. Czy może to być pedał gazu? Może jest jeszcze jakiś czujnik? (nie posiadam tempomatu)
POMOCY!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2011 18:44:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jakie błędy wyskakują zamieść je na forum.
Pamiętaj że adaptacje przepustnicy będziesz mógł wykonać prawidłowo TYLKO wtedy gdy:
- akumulator jest naładowany
- wyłączone są jakiekolwiek urządzenia pobierające prąd (radio, światla, klimatronik dmuchawa na 0 )

W twoim przypadku pomyślał bym jeszcze czy nie padła pompa paliwa lub regulator ciśnienia paliwa.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: