.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 09:30:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 107  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:05:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Jay napisał(a):
właśnie mnie przestaje być stać ja jazdę S bez gazu :/


To zakładaj gaziornie, oby z głowa, potem jeździj i sie śmiej no chyba ze masz 2.2T bo tego bym nie zagazował , 4.2 inna bajka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2011 19:37:43
Posty: 51
Pawlo napisał(a):
Jay napisał(a):
właśnie mnie przestaje być stać ja jazdę S bez gazu :/


To zakładaj gaziornie, oby z głowa, potem jeździj i sie śmiej no chyba ze masz 2.2T bo tego bym nie zagazował , 4.2 inna bajka.


4.2... ale brak funduszy na gazownię i chyba rozstania nadszedł czas... ale zobaczymy jak będzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:21:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
niedługo te wszystkie essssski będą na kołkach stały hehe...wczoraj w tv mówili o cenie paliwka 7-9zł...a i gaz dla równości podniosą bo jakoś dziwnie tani teraz i nikt nie ma pretensji dlaczego tyle kosztuje.
A ten wątek przerodzi się w : czy warto sprzedać S4 :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
To_JA_! napisał(a):
Jak ktoś ma takie dylematy to powinien przejechać się CC700 a później S 4.2, dojdzie do prostego wniosku że "banan" to jest stan umysłu, a jeżeli kogoś nie stać to trudno.
Luksus zawsze był kosztowny,
każdy inżynier wie jak zrobić dobre luksusowe auto:

1.Komfort - im większa waga tym łatwiej go uzyskać...

2.Przyspieszenie - im większy stosunek mocy/ciężaru tym lepsze (masa musi być spora więc zostaje dołożyć mocy).

3.Ekonomia - im mniejsza masa i większy procent mocy wykorzystujemy w codziennej spokojnej jeździe tym większa ekonomia (sprzeczne z pierwszym i drugim punktem więc się wyklucza).

Tak więc Luksus nie jest realny dla samochodów ekonomicznych. Człowiek którego nie stać na paliwo musi jeździć LUPO 3L, a o luksusie musi zapomnieć...

Pozdrawiam!

PS. mnie też korci "S" ale wypłata nie bardzo wystarcza na jeżdżenie AEL q.

jakim luksusem różni się s6 c4 od zwykłego a6 c4 1.9 tdi lub 2.0 z lpg skoro buda jest ta sama
kwestją jest to ,że nie można poniekąd bezpiecznie wykorzystać mocy takiego auta w naszych realiach ,bez łamania przepisów ruchu drogowego ,a jeżdzić 4.2 tylko dla samego pomruku silnika to bez sensu

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Ostatnio edytowano 08.mar.2011 13:28:52 przez mariuszj0808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:24:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Luksus to wygoda i przyjemność. Sugerujesz, że 2.0 jeździ się tak samo przyjemnie i wyprzedza równie wygodnie jak S6, bo buda ta sama? :)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:25:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
mariuszj0808 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Jak ktoś ma takie dylematy to powinien przejechać się CC700 a później S 4.2, dojdzie do prostego wniosku że "banan" to jest stan umysłu, a jeżeli kogoś nie stać to trudno.
Luksus zawsze był kosztowny,
każdy inżynier wie jak zrobić dobre luksusowe auto:

1.Komfort - im większa waga tym łatwiej go uzyskać...

2.Przyspieszenie - im większy stosunek mocy/ciężaru tym lepsze (masa musi być spora więc zostaje dołożyć mocy).

3.Ekonomia - im mniejsza masa i większy procent mocy wykorzystujemy w codziennej spokojnej jeździe tym większa ekonomia (sprzeczne z pierwszym i drugim punktem więc się wyklucza).

Tak więc Luksus nie jest realny dla samochodów ekonomicznych. Człowiek którego nie stać na paliwo musi jeździć LUPO 3L, a o luksusie musi zapomnieć...

Pozdrawiam!

PS. mnie też korci "S" ale wypłata nie bardzo wystarcza na jeżdżenie AEL q.

jakim luksusem różni się s6 c4 od zwykłego a6 c4 1.9 tdi lub 2.0 z lpg skoro buda jest ta sama

nie no marian trochę przeginasz :D ja jak wsiadam w klekota to od tych wibracji i huku to torsji żołądka dostaję...ale chyba trzeba się będzie z tego leczyć :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
sebolec napisał(a):
Luksus to wygoda i przyjemność. Sugerujesz, że 2.0 jeździ się tak samo przyjemnie i wyprzedza równie wygodnie jak S6, bo buda ta sama? :)

tak czy siak i tym i tym (4.2 lub 2.0) łamie się gęsto nasze kochane przepisy ruchu drogowego bo i tak wyprzedzasz prawie zawsze auto jadące nie przepisowo (szybciej niż limit prędkości na drodze) więc tak czy siak w 4.2 czy 2.0 bandyta z ciebie może być,co nie zmienia faktu ,że przyjemniej łamać przepisy w 4.2 :D
i nie sugeruję bo jeżdząc przepisowo i wyprzedzając furmankę tu dzież rowerzystę ,nie można mówić o jakimś dyskomforcie psychofizycznym ze strony silnika 2.0

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Ostatnio edytowano 08.mar.2011 13:40:40 przez mariuszj0808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
mariuszj0808 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Jak ktoś ma takie dylematy to powinien przejechać się CC700 a później S 4.2, dojdzie do prostego wniosku że "banan" to jest stan umysłu, a jeżeli kogoś nie stać to trudno.
Luksus zawsze był kosztowny,
każdy inżynier wie jak zrobić dobre luksusowe auto:

1.Komfort - im większa waga tym łatwiej go uzyskać...

2.Przyspieszenie - im większy stosunek mocy/ciężaru tym lepsze (masa musi być spora więc zostaje dołożyć mocy).

3.Ekonomia - im mniejsza masa i większy procent mocy wykorzystujemy w codziennej spokojnej jeździe tym większa ekonomia (sprzeczne z pierwszym i drugim punktem więc się wyklucza).

Tak więc Luksus nie jest realny dla samochodów ekonomicznych. Człowiek którego nie stać na paliwo musi jeździć LUPO 3L, a o luksusie musi zapomnieć...

Pozdrawiam!

PS. mnie też korci "S" ale wypłata nie bardzo wystarcza na jeżdżenie AEL q.

jakim luksusem różni się s6 c4 od zwykłego a6 c4 1.9 tdi lub 2.0 z lpg skoro buda jest ta sama
kwestją jest to ,że nie można poniekąd bezpiecznie wykorzystać mocy takiego auta w naszych realiach ,bez łamania przepisów ruchu drogowego ,a jeżdzić 4.2 tylko dla samego pomruku silnika to bez sensu



Maniek , w takim razie dawaj ogłoszenie "Sprzedam S6 4.2 lub zamienie na 1.9 TDI"

Ps . Ciekawe kiedy powstanie wątek " Jak sprzedać 4.2 ????? " :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Pawlo napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Jak ktoś ma takie dylematy to powinien przejechać się CC700 a później S 4.2, dojdzie do prostego wniosku że "banan" to jest stan umysłu, a jeżeli kogoś nie stać to trudno.
Luksus zawsze był kosztowny,
każdy inżynier wie jak zrobić dobre luksusowe auto:

1.Komfort - im większa waga tym łatwiej go uzyskać...

2.Przyspieszenie - im większy stosunek mocy/ciężaru tym lepsze (masa musi być spora więc zostaje dołożyć mocy).

3.Ekonomia - im mniejsza masa i większy procent mocy wykorzystujemy w codziennej spokojnej jeździe tym większa ekonomia (sprzeczne z pierwszym i drugim punktem więc się wyklucza).

Tak więc Luksus nie jest realny dla samochodów ekonomicznych. Człowiek którego nie stać na paliwo musi jeździć LUPO 3L, a o luksusie musi zapomnieć...

Pozdrawiam!

PS. mnie też korci "S" ale wypłata nie bardzo wystarcza na jeżdżenie AEL q.

jakim luksusem różni się s6 c4 od zwykłego a6 c4 1.9 tdi lub 2.0 z lpg skoro buda jest ta sama
kwestją jest to ,że nie można poniekąd bezpiecznie wykorzystać mocy takiego auta w naszych realiach ,bez łamania przepisów ruchu drogowego ,a jeżdzić 4.2 tylko dla samego pomruku silnika to bez sensu



Maniek , w takim razie dawaj ogłoszenie "Sprzedam S6 4.2 lub zamienie na 1.9 TDI"

Ps . Ciekawe kiedy powstanie wątek " Jak sprzedać 4.2 ????? " :):

wstawie do stodoły przykryję płachtą obsypie sianem i niech czeka na lepsze czasy (drogi i przepisy) :D albo wyemigruje do niemiec a tak serio to odpowiada mi to auto pomimo niesprzyjających warunków do eksploatacji tego auta w polsce

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:48:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
O jakiej ekonomi wy mówicie. Ja jeżdże teraz VW POLO 1.4 Przy prędkości 120km/h silnik wylatuje z ramy tyle kręci obrotów. W mojej AUDI 2.6V6 miałem 3tyś obr. , OMEDZE 2.5V6 coś koło 2.5 tyś CHEVY G20 5.7V8 1,2tyś BMW 1.6R4 3.5tyś
A teraz Spalanie

BMW 10.5L
CHEVA 10L
OMEGA 8,5L
AUDI 9L
POLO 8,5L

ZASADA JEST PROSTA IM MNIEJ OBROTÓW TYM BARDZIEJ EKONOMICZNY SAMOCHÓD

Teraz chce kupić S6 4.2 bo napewno będzie mniał przy 120km/h dużo mniej obrotów.


Ostatnio edytowano 08.mar.2011 13:51:46 przez miłośnicy audi 100 Susz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:51:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Te powyzsze wyliczenie ma sens, ale tylko przy jezdzie na trasie ze stałą prędkością. Wtedy rzeczywiscie duze auto z duzym silnikiem potrafi byc w miare ekonomiczne.

Niestety polskie realia, zmuszajace cały czas do wyprzedzania przeczą sensownosci takiego wyliczenia.
Nie mówiac juz o jezdzie miejskiej, bo tam Omega czy A6 pali niemal 2 razy tyle co polo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:52:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
O jakiej ekonomi wy mówicie. Ja jeżdże teraz VW POLO 1.4 Przy prędkości 120km/h silnik wylatuje z ramy tyle kręci obrotów. W mojej AUDI 2.6V6 miałem 3tyś obr. , OMEDZE 2.5V6 coś koło 2.5 tyś CHEVY G20 5.7V8 1,2tyś BMW 1.6R4 3.5tyś
A teraz Spalanie

BMW 10.5L
CHEVA 10L
OMEGA 8,5L
AUDI 9L
POLO 8,5L

ZASADA JEST PROSTA IM MNIEJ OBROTÓW TYM BARDZIEJ EKONOMICZNY SAMOCHÓD

Teraz chce kupić S6 4.2 bo napewno będzie mniał przy 120km/h dużo mniej
obrotów.


Jeszcze opory powietrza i opory toczenia ale masz rację, największy wpływ na spalanie mają obroty silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 13:57:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
O jakiej ekonomi wy mówicie. Ja jeżdże teraz VW POLO 1.4 Przy prędkości 120km/h silnik wylatuje z ramy tyle kręci obrotów. W mojej AUDI 2.6V6 miałem 3tyś obr. , OMEDZE 2.5V6 coś koło 2.5 tyś CHEVY G20 5.7V8 1,2tyś BMW 1.6R4 3.5tyś
A teraz Spalanie

BMW 10.5L
CHEVA 10L
OMEGA 8,5L
AUDI 9L
POLO 8,5L

ZASADA JEST PROSTA IM MNIEJ OBROTÓW TYM BARDZIEJ EKONOMICZNY SAMOCHÓD


To tylko dowodzi że opór powietrza to główny powód zużycia na trasie, a sprawność benzynowca jest mierna.
Porównaj ile może najwięcej zużyć każdy z tych pojazdów podczas dynamicznej jazdy po mieście (częste rozpędzanie masy... = energia włożona/wydatkowana) i jaki poziom "banana" generuje (wyznacznik luksusu - posiadanie władzy nad przyspieszeniem).

ocena na oko:
Polo 12-13L
Audi w q 20-25L, bez q 17-20L
Omega 17-20L
Cheva 20-30....L
BMW 15-20L

i tu już pojawiają się różnice :peace:

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:00:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
ernieball napisał(a):
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
O jakiej ekonomi wy mówicie. Ja jeżdże teraz VW POLO 1.4 Przy prędkości 120km/h silnik wylatuje z ramy tyle kręci obrotów. W mojej AUDI 2.6V6 miałem 3tyś obr. , OMEDZE 2.5V6 coś koło 2.5 tyś CHEVY G20 5.7V8 1,2tyś BMW 1.6R4 3.5tyś
A teraz Spalanie

BMW 10.5L
CHEVA 10L
OMEGA 8,5L
AUDI 9L
POLO 8,5L

ZASADA JEST PROSTA IM MNIEJ OBROTÓW TYM BARDZIEJ EKONOMICZNY SAMOCHÓD

Teraz chce kupić S6 4.2 bo napewno będzie mniał przy 120km/h dużo mniej
obrotów.


Jeszcze opory powietrza i opory toczenia ale masz rację, największy wpływ na spalanie mają obroty silnika.



Dodał bym do tego jeszcze pojemość która trzeba wykarmić / napełnić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:04:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2008 20:59:24
Posty: 176
Lokalizacja: WMA
Moje miasto ma wzdłuż i wszerz po ok 5 kilometrów- to ja nie mam co mówić o jeżdzie po mieście. Za to częściej jeżdże w trasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
Moje miasto ma wzdłuż i wszerz po ok 5 kilometrów- to ja nie mam co mówić o jeżdzie po mieście. Za to częściej jeżdże w trasy.


I dla takich szczęśliwców S6 jest bardzo dobrym samochodem.

Ja niestety od prawie pól roku nie zrobiłem dłuzszej trasy jak 20 km.

A zwykły dojazd 10 km do pracy nieraz zajmuje mi ponad pół godziny... wypalac benzyne w korku w takim aucie jak S6 to w tej sytuacji troche marnacja kasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:13:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ernieball napisał(a):
miłośnicy audi 100 Susz napisał(a):
O jakiej ekonomi wy mówicie. Ja jeżdże teraz VW POLO 1.4 Przy prędkości 120km/h silnik wylatuje z ramy tyle kręci obrotów. W mojej AUDI 2.6V6 miałem 3tyś obr. , OMEDZE 2.5V6 coś koło 2.5 tyś CHEVY G20 5.7V8 1,2tyś BMW 1.6R4 3.5tyś
A teraz Spalanie

BMW 10.5L
CHEVA 10L
OMEGA 8,5L
AUDI 9L
POLO 8,5L

ZASADA JEST PROSTA IM MNIEJ OBROTÓW TYM BARDZIEJ EKONOMICZNY SAMOCHÓD

Teraz chce kupić S6 4.2 bo napewno będzie mniał przy 120km/h dużo mniej
obrotów.


Jeszcze opory powietrza i opory toczenia ale masz rację, największy wpływ na spalanie mają obroty silnika.

teoretycznie bo w praktyce jest co innego ,najmniej auto pali w określonym zakresie obrotów i określonej prędkości ,chodzi tu o możliwość pokonania odcinka np 100 km na danym paliwie

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:24:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Z tematu robi sie OT :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 14:37:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Pawlo napisał(a):
Z tematu robi sie OT :/

temat jest jednym wielkim OT od samego początku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2011 19:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
S6 C4 czy warto???
więc gdzie tu OT

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 107  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: