spanky napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Dred napisał(a):
fishmanr1 napisał(a):
Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum
witamy się gdzie indziej jest do tego osobne forum o nazwie NEWBIE
po za tym skoro zliczyłeś że masz 11,5 sek to na bank masz chipa
1Z = 90 ps
AFN = 110 PS
AFN + chip = fun

Spanky na kompie seryjnym też kręcił dobre czasy... dużo poniżej serii!!
na serii moja niunia wyplula najlepszy czas 12.38 s (0-96 km/h)....
takze na te pseudo 130 kucy autko powinno zejsc grubo ponizej 10 sekund....
poza tym 1Z i 130 kucy troszke nie chce mi sie wierzyc .... przy takich parametrach 1Z sra ogniem....

1Z sra ogniem juz przy 120 KM, przy 130 KM bedzie srał ropą. Jak mi sie ostatnio podwiesil czujnik temp w przeplywce to chwilowo mialem chyba ze 125 KM , palil kapcia na 2-ce az milo ,ale za mna było dosłownie czarno (szkoda ze tak szybko się naprawił

)
Do kolegi, który załozył ten topic: dopóki nie wkleisz wykresu dalsza dyskusja będzie podobna do watku Marizki. 130 KM w 1Z`cie to wyzwanie dla największych tunerów a moment obrotowy powinien sciagac bieżnik z opon.
Wklejaj wykres , wtedy Ci uwierzymy. Jest w Klubie kilka chipsnietych 1Zetorów, wiec jako takie pojecie posiadamy na temat tych silników. Mozliwe jest ze twoj silnik ma mocniejsze turbo, wieksze wtryski i program dla smoków ... ale jesli masz serie , to parametry rodem z PD są mało prawdopodobne, albo hamownia mierzy pogodę ... takie przypadki też są nam znane.
Czekamy na wykresik.
