Witam! Nie chcę zawracać gitary ,ale szukajką nic mądrego nie umiem znaleźć.
Mam auto jak w tytule ze skrzynią prawdopodobnie AEM. Tak przynajmniej wynika z wklejki w bagażniku.
Problem polega na tym ,że mam to auto krótko i początkowo wszystko było OK.
I pewnego dnia przy spawaniu błotnika odłączyłem akumulator.
Nie wiem ,czy miało to jakieś znaczenie, czy to czysty przypadek ,ale super działający automat nagle zgłupiał. Rusza płynnie ,pierwsza zmiana OK ,a potem jakby stary dziad ruszał trzymając sprzęgło w manualu. Aż wstyd na ulicy
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Poślizg ok. 2 sek. i potem łapie. Pozostałe biegi jak należy. I tak samo przy redukcji. Niezależnie czy w trybie normalnym ,czy sport.
Z jednym wszakże ale... Jak skrzynia zimna super. Jak trochę pojeździć i skrzynia się zagrzeje ,poślizg.
Czy to jest wina elektroniki ,czy mechaniki?
Nie znam się na automatach i nie chciałbym czegoś spaprać! Czy to wina oleju i filtra? Może jakiś elektroniczny sterownik? Na jakimś forum znalazłem ,że przyczyną może być czujnik przy pedale hamulca (świeci mi się brems licht)
Z góry dziękuję za sugestie.