.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 18:17:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE ] Logi do oceny
PostNapisane: 12.mar.2011 18:57:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Koledzy.....

zrobilo sie troszke cieplej wiec pomyslalem ze profilaktycznie zrobie logi i zobacze co w motorowni siedzi.

wiem napewno ze VP44 nie jest w najlepszej kondycji (27.1 CF) ale nie mam problemow z wiekszych z moca, z odpalaniem (nawet przy -20'C) wiec nie przejmuje sie jakos specjlanie tym. jezdzi, a jak przestanie to bede sie marwil.

zastanawia mnie tylko praca T.
mialem taki przypadek ze lekko naderwalem katalizator, nie dalo sie go niestety "poskaldac" wiec go usunalem.
w czasie gdy byl kat w aucie, T dmuchala do 2500 po czym nie mogla sie pozbierac i miala wartosci okolo 1800 od jakis 2500 tysiaca obrotow do 4000.

kiedy nie mialem juz katalizatora podczas logowania w 011d dmucha praktycznie w calym zakresie okolo 2200.

sami ocencie prosze.

w grupie 011d na czerwono sa logi z katem, na czarno bez.
http://zegar.eu.interii.pl/logi/2011-03-01.xls

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 19:46:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jest idealnie.

problem z ciśnieniem był spowodowany niedrożnym katalizatorem.
001 w ogóle się nie przejmuj skoro jeździ normalnie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 20:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
a moge sobie tak smigac bez katalizatora?

jak go wyrzucalem to dowiedzialem sie, ze w moim moge, poniewaz sonde mam przed katalizatorem wiec nie bedzie problemu,
to prawda, czy macher bajke mi sprzedal?

co do vp44... na takich parametrach zrobilem juz 40 tysiecy km i dalej jezdzi,
a poniewaz regeneracja to ladnych pare $$$ staram sie o niej nie myslec....

a jak z reszta logow? czyli temat T moge uznac za zamkniety?
problemem byl zapchany kat. a teraz jest tak jak byc powinno?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 20:31:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No i wszystko jasne... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 22:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zegar napisał(a):
a moge sobie tak smigac bez katalizatora?

jak go wyrzucalem to dowiedzialem sie, ze w moim moge, poniewaz sonde mam przed katalizatorem wiec nie bedzie problemu,
to prawda, czy macher bajke mi sprzedal?

co do vp44... na takich parametrach zrobilem juz 40 tysiecy km i dalej jezdzi,
a poniewaz regeneracja to ladnych pare $$$ staram sie o niej nie myslec....

a jak z reszta logow? czyli temat T moge uznac za zamkniety?
problemem byl zapchany kat. a teraz jest tak jak byc powinno?



przekaż ode mnie mechanikowi, by zaczął się trudnić zawodowo repasacją rajtuz przy Kole Gospodyń Wiejskich.
w Twoim TDI nie ma sondy.

tak, możesz jeździć bez katalizatora - będzie bardziej śmierdzieć i będziesz truć Matkę Ziemię.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 07:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
meszrum napisał(a):
przekaż ode mnie mechanikowi, by zaczął się trudnić zawodowo repasacją rajtuz przy Kole Gospodyń Wiejskich.
w Twoim TDI nie ma sondy.


Meszrum - mistrz cietej riposty :peace:


meszrum napisał(a):
jest idealnie.


piszac to miales na mysli ladowanie T, czy ogolny stan silnika?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 09:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
oczywiście miałem na myśli stan całego silnika - logi wyglądają jakby były zrobione na nowym silniku.

niestety riposta się jakoś stępiła ostatnio. może jakiś topik o sopie mnie rozbudzi...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2011 09:41:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Dobrze uslyszec, ze te okropne 2.5 tdi w moim przypadku nie jest takie okropne :)

co do ripost.... czekam na wiecej :diabel:

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 09:00:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
meszrum napisał(a):
logi wyglądają jakby były zrobione na nowym silniku


Jakby byly zrobione na nowym silniku nie byloby tych kwiatków w 001 ;)
Niby OK bo sie z autem nic nie dzieje... ale... no wlasnie... :)

Pozdrawiam serdecznie

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 11:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Cytuj:

ale... no wlasnie..


Ale co?? :)

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 11:28:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ciekawa dyskusja o parametrze CF, ktory u Ciebie " odstaje od normy"
Silnik ten sam - bardzo podobna sytuacja.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95494

Wnioski z dyskusji w tamtym wątku i w tym... we własnym zakresie.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 12:50:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
...w 001 też mam CF ponad normę.
na początku miałem poniżej 24*.

jeszcze dwa lata temu bym się przejmował, lecz chyba ten parametr zmienia się wraz z biegiem czasu.
póki jeździ nie mam zamiaru nic naprawiać [skoro jeździ, to nie jest popsute].

;)

...ale Przemik ma rację. jest poza normą.
co ciekawe, nie widziałem pompy po regeneracji, która miałaby CF mniejszy niż 25. zatem naprawa nic nie zmieni w tym zakresie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 20:33:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
wiem Przemik, znam ten teamt, tez jakis czas temu wrzucalem logi i tez byla dyskusja na temat CF i skoro CF jest ponad norme to juz pompa padaka itp.


dlaczego po regeneracji VP parametr nie wraca do "normy" ??

nie jestem specjalista w dziedzinie dzialania pomp wtryskowych, ale chyba wyszedlem z tego samego zalozenia co Meszrum, skoro jezdzi to nie jest zepsute i niech jezdzi.

Meszrum, kiedys w jakims watku ktos mial rowniez CF ponad norme, ale napisales ze "parcie spalin na T jest ok, wiec pompa generuje odpowiednia ilosc dawki, pomimo duzego CF"

przepraszam jesli cos przekrecilem, ale mozesz powiedziec z jakiego logu to wyczytales?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 21:10:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
011 dyn...
Mesz mnie to napisał... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2011 05:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
Byc moze, byc moze :)

011d to log do ladowania T.
Czyli jesli dawka paliwa jest zbyt mala, T nie osignie odpowiedniego cisnienia?
A skoro w moim przypadku osiaga odpowiednie ladowanie, wiec pompa daje rade? :D

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2011 12:32:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czasami jest tak, że ciśnienie jest OK, masa zasysanego powietrza również, a mimo to na skutek zużytej pompy samochód nie jedzie.
patrzymy na 011.4d - jeżeli % jest >52 powyżej 2000rpm to może to świadczyć m.in. o niewydajnej pompie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2011 17:46:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
aa to o tym nie wiedzialem....

w moim przypadku powyzej 2000 rpm jest srednio 35% wiec jest dobrze?

w ktrorych logach mozemy jeszcze wywniskowac cos na temat pompy?

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: