To_JA_! napisał(a):
Co do zrozumienia tego co opisałem zbyt szczegółowo, mogą z tego skorzystać inni bywalcy forum...
W tej wersji softu nie ma sensu "odtykać" bo i tak jest całkiem wyłączony softowo. Właśnie pracuję nad czymś pośrednim - wg sugestii jednego z forumowiczów, żeby częściowo włączyć EGR dla biegu jałowego - poprawić kulturę pracy, ale temat nie przetestowany to nie wypuszczam na razie poza testy. Zaślepienie EGR najlepiej mechaniczne na przepływie spalin. Odłączenie i zaślepienie sterowania jest równoznaczne z wyłączeniem softowym i nie gwarantuje "0" EGR przy wysokim ciśnieniu spalin, co troszkę zmniejsza moc max.
Pozdrawiam Tomek.
no to EGR zostawiam zaślepiony
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zgredek27 napisał(a):
jeśli chodzi o regeneracje dwumasów, coś takiego pojawiło się na allegro. Korzystał ktoś? Dobrze byłoby obadac, moze komus sie przyda. Koszty troszke mniejsze
http://moto.allegro.pl/regeneracja-kol- ... 85036.html
W międzyczasie przegrzebałem internet w poszukiwaniu odpowiedzi na temat tej regeneracji... Ogólnie jest to mocno kontrowersyjna usługa, która wytrzymuje jednym 700km, a innym 70 kkm, a gwarancja praktycznie nie istnieje, ponieważ zawsze zakład regenerujący zwala na winę po stronie samochodu, który rozwalił dwumas (skoro już jeden rozwalił to także i ten regenerowany mógł).
Jak chcesz dowiedzieć się więcej to na forum BMW znalazłem sporo informacji właśnie na temat tej regeneracji, dlatego też tematu zaprzestałem...