.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:41:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szarpie, dlawi sie Audi 100 C4 2,8
PostNapisane: 16.mar.2011 09:12:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
Witam wszystich,
posiadam Audi 100 c4 2,8 w automacie bez LPG, auto zaraz po uruchomieniu, podczas delikatnego jak i gwaltownego przyspieszania (poczawszy od niskich do wysokich obrotow ok 4500-5000) szarpie, dlawi sie...dzieje sie to tak od momentu kiedy je kupilem, a mam je ok 6miesiecy...auto podobno stalo kupe czasu, jakies 3 lata...na wolnych obrotach przy zimnym silniku auto pracyje dosc rowno, bez szarpania, kiedy juz nabierze delikatnie temp. zaczyna delikatnie szarpac, jakby gdzies iskre gubil na ktoryms z cyl. Nie wiem co to moze byc...a i jeszcze jedno, od strony pasazera pod maska, przy szybie jest 5 takich kostek obok siebie, gdzie pierwsza od prawej str jest zalana olejem, nie wiem od czego, ogolnie silnik jest suchutki...gdy ta kostke odlacze, silnik kreci rozrusznikem, ale nie odpala...probowalem ja czyscic, ale pomoglo to na kilkaset metrow i znowu to samo...Prosze o pomoc...pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:18:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
to co [przed chwilą opisałeś kolego to najprawdopodobniej moduł zapłonowy...
najlepiej nagraj objawy telefonem i wrzuc na youtbe, a najlepiej zacznij od zczyania błędów vagiem, wymiany świec i przewodów wn...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:23:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
dzieki za odpowiedz, spradzwe i dam znac co w tym siedzi...tylko zastanawia mnie ta kostka zalana olejem...silnik jest suchy, byc moze przy jakiejs wymianie czegos, zostala zalana...ale na pewno to sprawdze...dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
wymontuj i wyczyść ją z tego oleju...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
nie wiesz do czego ta kostka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:48:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
zrób zdjęcie i wrzuć, ale ta kostka to najprawdopodobniej moduł zapłonowy

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 07:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
witam ponownie,
modol zaplonu odmieniony i zero reakcji, wtyczka zalana olejem wyczyszczona i tez nic, kable i swiece ok...dodam tylko, iz kiedy zaczyna szarpac podpompuje kilka razy pedalem gazu i szarpanie szybciej ustaje, badz w momencie szarpania, przerywania wcisne pedal gazu do dechy, od razu zaczyna rwac do przodu...zauwazylem, iz dzieje sie to takze kiedy dojezdzam do krzyzowki w momencie kiedy skrecam w ktorakolwiek strone...cos podpowiada mi na pompe paliwa, ale nie mam zadnej pewnosci...dodam jeszcze ze bez problemu auto odpala czy to po nocce, czy np po tygodniu, nie ma z tym najmniejszych problemow i nie kopci, zdazy sie ze podczas tego przerywania jezeli nie pomanewruje pedalem gazu, auto potrafi zgasnac, a podczas tego przerywania obroty spadaja nawet do 200...pomozcie...juz odechciewa mi sie jezdzic tym autem...pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
sonda lambda ,podjedz gdzieś i sprawdz błędy komputerem albo odłącz ją i zobacz co będzie się działo

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Ostatnio edytowano 30.mar.2011 08:03:34 przez mariuszj0808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:03:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
ok, dzieki...dam znac pozniej co i jak...pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:14:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Sprawdź masę silnika z ecu...przykręcona jest w okolicy krokowca

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
a dokladniej?? nie bardzo rozumiem...jak sie za to zabrac??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:23:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A nie przyszło Ci do głowy podłączyć Vaga, na tej ścianie sa kostki od wszelkich czujników silnika, czujniki spalania stukowego , położenia walu, i w c4 chyba lambdy nie pamiętam, to że zaolejone to pewnie ktoś pryskał WD żeby złapało styk. Ja bym jeszcze wyczyścil przepustnice...ale na poczatek vag.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
kuba0212 napisał(a):
a dokladniej?? nie bardzo rozumiem...jak sie za to zabrac??

jest to kabelek przykręcony śrubką na klucz 10 na kolektorze dolotowym w okolicy silniczka krokowego

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:27:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
ok, rozumiem ze sprawdzic go czy nie jest przerwany itp...tak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:30:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
tak, czy wogóle jest, jak tak to odkręcić i przykręcić jeszcze raz, może być zaśniedziały.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2011 08:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
ok, dzieki bardzo...dzisiaj po pracy powalcze z tym...dam znac pozniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2011 17:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
jak tam kolego, czy problem tkwi nadal :?:

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 07:01:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
niestety, te kabelki masowe przy krokowcu sprawdzone, przeczyszczone i nic sie nie zmienilo w zachowaniu auta...dalej sie dusi i szarpie...teraz to juz nawet jak go rano odpale i przezuce na "R" (automat), to skoczy na obrotach w gore i w dol i sie ustatkuje w miare...nie podpinalem jeszcze pod kompa, na przyszly tydz ustawie sie z mechaniorem moze sproboje cos ustalic...na logike to podpowiada mi cos na pompe paliwa albo regulator cisnienia paliwa...nie wiem...szarpie i dlawi sie bez wzgledu na to czy zimny czy cieply, ale nie ma wogole problemu z odpalaniem, pali na strzala, nie wiem co jest...jak macie jeszcze jakies pomysly, to prosze o odp...pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 07:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
jak by był uszkodzony regulator paliwa to byłyby problemy z paleniem

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 07:34:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2011 08:57:15
Posty: 17
nie wiem jak przeplywka, slyszalem kiedys ze mozna ja sprawdzic w prosty sposob, podczas pracy silnika odlaczyc ja i jezeli auto zgasnie tzn ze przeplywka ok...tak tez zrobilem i po odlaczeniu przeplywomierza auto zgaslo...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: