.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 03:48:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2010 20:00:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
musze sobie jakieś zabezpieczenie dorobić bo zalać tego nie ma czym

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2010 19:52:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
odnosnie prewodow fi6, to w mojej poprzedniej cygarecie, po chyba 8 latach na gazowni przewod miedziany przytkal sie jakims nalotem z "kamienia", przez co przeplyw byl utrudniony i nie wyrabialo pod obciazeniem. chwiule zajelo zanim doszedlem o co chodzi. wymiana przewodu pomogla, tym razem na fi8.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2010 18:13:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2007 12:08:16
Posty: 68
Dokonałem "zablosowania" cygary, wątek ten niewątpliwie ułatwił sprawę.
Na przepływomierz założyłem, po godzinach szukania na szrocie, gume z passata 2.0 której średnica jest troche mniejsza od ori jednak da się wcisnąć po bojach. króćce do niej (podłączona kompensacja i coś z przepływomierza) z obi z ogrodniczka, do blosa zamontowany w otwór techniczny "bieg jałowy". Guma blos-przepustnica dobrana bez problemu na podstawie średnicy, na blosa trzeba dać tuleję 1cm. Kilka fotek jak wygląda i jak przed było:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Drugie auto zablosowane i nigdy miksera nie miałem :peace: i musze przyznać ze gaz w aucie nie jest żadnym problemem, zero strzałów i jakichkolwiek problemów. Odnośnie dynamiki bo o nią chodzi to możliwe że idzie lepiej jak na benzynie, więc nie narzekam.
Tu mam pytanie do użytkowników, czuje że silnik pracuje najlepiej w zakresie 3-4tys ciągnie jakby najefektywniej, na wyższych jakby słabiej, co może być przyczyną, oczywiście kręci do końca aż odetnie palec rozdzielacza?

przy okazji podziekowania forumowiczom za informacje z wątka, może moje foty komuś ułatwią instalke w 2.2

_________________
1 c3 2,3 quattro (IIgen)
2 100 c4 AAT (?)
3 a6 AEL quattro (IVgen)
4 c3 2.2 quattro (Igen)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2010 14:43:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
Cytuj:
do blosa zamontowany w otwór techniczny "bieg jałowy"


chodzi o silniczek krokowy tak? i chyba ten otwór był dorabiany?

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2010 16:22:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2007 12:08:16
Posty: 68
Danex napisał(a):
Cytuj:
do blosa zamontowany w otwór techniczny "bieg jałowy"


chodzi o silniczek krokowy tak? i chyba ten otwór był dorabiany?


tak o silnik krokowy, w blosie są miesjca na dorobienie otworu napewno kulturalnie jjest tam zrobić niż w gumie za blosem

_________________
1 c3 2,3 quattro (IIgen)
2 100 c4 AAT (?)
3 a6 AEL quattro (IVgen)
4 c3 2.2 quattro (Igen)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2010 13:14:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2007 11:47:38
Posty: 10
Planuje wymienić reduktor, jaki polecacie do silnika 2.2 101kW. Obecnie mam Reduktor BRC 100kW. Brać reduktor z kompensacją czy też bez ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 09:30:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
koledzy, ostatnio w autoryzowanym punkcie zavoli w lublinie wymieniali mi reduktor do mojej c3 2.3, (zaplacilem 350zl). A ze wczesniej bylem zainteresowany blosem, to pytam gazownika, co o tym sadzi. On mowi ze owszem osiagi uda sie zblizyc do fabrycznych ale tylko na benzynie. Gaz zostaje caly czas zmulony - tak jak na mikserze.
Czy to prawda?
Chcialem sam to sobie sprawic, ale teraz przeszla mi ochota...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2010 10:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
prawda i nie prawda, bo spadki są tak niewielkie w niektórych przypadkach że tylko po wykresach z hamownii widać ale są, nie ma tak, że na gazie z BLOSem będziesz miał identyczne osiągi jak na PB, na PB różnicy nie ma, tak dla przykładu kolega był na hamownii Astrą GSi 1.8 16V, seryjnie 125KM, ma założonego blosa i wynik wyszedł 129KM, oczywiście pomiar na PB na LPG nie robił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 10:07:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
panowie walcze z moim lpg i bez skutków. kupiłem 7A rok temu na zwykłym lpg i wstawiłem blosa ze względu na te hitachi na renixie, gdzie byłyby problemy z sekwencją. wiec zamontowałem blosa, parownik lovato na 190KM, drugą butle z wielozaworem i przwód od butli do zaworu z filterkiem 8mm, od filterka 6 mm. i ciągle jest jakis przypał ze brakuje gazu. coraz częściej tak jest, ze np odpalam silnik juz ciepły, przerzucam na gaz, zaczynam jechac a tu przy 3 albo 4 tys obr sie zatrzymuje, chwile mysli i wchodzi dalej na obroty. podczas przyspieszania przeważnie przy 4 tys łapie zmułe, a czasem normalnie kręci do 7 tys. i teraz jest pytanie dlaczego mu brakuje gazu? czy elektrozawór moze nie otwierac sie do konca? (ten z filterkiem) bo tylko jego nie zmieniałem. kombinowałem różne ustawienia blosa i czułosci parownika i marne skutki. powoli myśle o dieslu hehe

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 20:49:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
a to nie powinno być tak, że od butli do elektrozaworu 6mm a potem od zaworu do reduktora 8mm. Bo masz dziwnie, przez cale auto idzie 8mm zeby potem zwęzić przelot gazu na 6mm. Spojrz na filterek gazu, moze czas na wymiane :) Ewentualnie "przepustnica" w blosie może się zacinać.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 22:34:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
parownik ma wejscie 6mm więc tak jest.filterek nowy, przepustnica jak patrzyłem niby normalnie chodzi. a jeśli w parowniku jest elektrozawór to moge wstawic przed parownikiem sam filterek czy musi byc z elektrozaworem? juz mi pomysłów brakuje, przeciez to taka prosta instalacja a świruje. meże parownik jakis felerny?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 08:44:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
bez przesady z tym fi8. ja proponuje dopiero taki przy silnikach turbo powyzej 200KM.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 09:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
no ja wiem, to było zrobione z braku dalszych pomysłów heh. no ale za co dalej sie brac?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 17:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
panowie od rana przeszykalem caly temat ale nie znalazlem czy zakladal ktos blosa do aad silnika najbardziej rozchodzi mi sie o gumy pomiedzy przeplywka a przepustnica tam gdzie ma byc blos jakie najlepiej zastosowac? Z gory dziekuje

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2010 20:08:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
fatbone napisał(a):
panowie od rana przeszykalem caly temat ale nie znalazlem czy zakladal ktos blosa do aad silnika najbardziej rozchodzi mi sie o gumy pomiedzy przeplywka a przepustnica tam gdzie ma byc blos jakie najlepiej zastosowac? Z gory dziekuje
Przeciez masz na górze strony ze zdjęciami. Masz 4 cylindry, więc guma na przepływomierz bez problemu podejdzie z Golfa, Passata, Forda Escorta na mechanicznym. Na przepustnice mozesz przyciąć tą, którą masz teraz.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 22:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
W sobote zapodałem BLOSA do mojej 80 2.0 16V ACE. W sumie sporo miejsca i nie było większych problemów. Banana miałem od starej 10v turbo. Po skróceniu pasował profilem i średnicą na blosa. Blos z przepustnicą połączyłem tym co mi zostało z karbowanej gumy tez z turbo wylatujacej z intercoolera. Pożenione z reduktorem omvl na 250KM. Narazie bez dokladnych regulacji, ale w sumie od razu po wstawieniu silnik pracował. Do zwykłego mieszacza nie ma porównania, można depnąć gaz w podłogę przy 1000obr i ciagnie do końca płynnie bez przyszarpywania i słabnięcia. Z wolnych obrotów przygazówka gwałtowna bez opoznienia. Jest problem z falującymi obrotami tak jak w każdym ke-jet i ke-mot ale mam na to patent, potem opiszę. Wlałem 20l muchozolu i zobacze ile fajczy i ew. podreguluje.

Obrazek
Obrazek

Z banana odejście oryginalnie wciągało opary z odmy, teraz służy jako podciśnienie do reduktora. Gaz do blosa leci jednym kawałkiem rury bez złączek dł koło 1m. Po stronie wyjściowej blosa wwierciłem się z króćcem, którym pobierana jest mieszanka do zaworu stabilizacji biegu jałowego ("krokowca").

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2011 22:42:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
daj znać jak już wszystko będzie na tip top ustawione, jestem ciekaw jak spalanie w porównaniu z mikserem, co to za patenet na obroty? widze, że miałeś/masz taki sam sterwonik od gazu VoilaPlus :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 10:50:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
Lukasik napisał(a):
Jest problem z falującymi obrotami tak jak w każdym ke-jet i ke-mot ale mam na to patent, potem opiszę. Wlałem 20l muchozolu i zobacze ile fajczy i ew. podreguluje.


nie mam blosa, zwykly mikser, nie mam falujących obrotów.
2.3 NF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2011 12:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
pawelec napisał(a):
nie mam blosa, zwykly mikser, nie mam falujących obrotów.
2.3 NF


pewnie masz cos popsute, albo obejscie np wypety pot przeplywki, albo krokowiec, albo obroty 1000+.

wg informacji ktore zebralem, zdrowy ke-jet z wszystkim dzialajacym, po przelaczeniu na gaz bez patentow/emulatorow, bedzie mial nieodpowiednie odczyty z przeplywki(zawyzone), przez co odniesienie dla sterownika wolnych obtowow mozna o kant dupy rozbic. wiec albo bedzie bujalo obrotami, albo moga wystepowac takie spadki np do 500 i nizej, ja tak mam.
poza tym jest nieodpowiedni w calym zakresie obrotow pozniejszy zaplon niz powinien byc - caly czas odczyt duzego obciazenia silnika.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 19:29:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lis.2009 11:26:52
Posty: 114
Lokalizacja: St-ów
Ja mam też problem z blosem, a tyczy się on spalania. Pisałem o tym w innym wątku ale nie bardzo mi naświetlono drogę. Dziś byłem na analizatorze i na wolnych obrotach wartość CO ~ 8. Na podwyższonych 0,1-0,5. Gaziarz twierdzi że na wolnych to zdecydowanie za bogato, ale na podwyższonych jest dobrze. Osiągnąłem tą wartość poprzez wkręcenie do spodu plastikowej śrubki w reduktorze i całkowitym wkręceniu obu śrub w blosie.

Proszę o opinie czy te wartości są znośne i czy jest nadzieja że teraz bedzie mniej palić.

_________________
COUPE '90 NG ośka, A4 B5 '00 AJL quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: