+/- 2000zł za części, nie licząc roboty, ciekawe czy można wykorzystać ori wiązke i zrobić myk z przepięciem PINów jak przy przeróbce 2.0 16V, generalnie to tylko jeden wtryskiwacz dochodzi, najgorsza robota to wiązke podpiąc i mała rzeźba z przepustnicą bo ta z 2.5 chyba nie podejdzie p&p do kolektora z NG, chyba, że do tej z 2.3 przełożyć czujnik od tej z T4 no i nie wiem jak tam zmieścić jakąś listwe wtryskową, raczej żadna z fabrycznych nie zda egzaminu
tak myśle, czy nie będzie to chodziło jak sie włoży cały wtrysk z G60 co prawda to czterocylondrówka ale wtryski są łączone równolegle to nie można pięciu połączyć?
wtedy takie ECU jest w pełni programowalne i nie kosztuje takich chorych pieniędzy jak ten komp z T4 2.5, nie ma przepływki wtedy bo DF1 ma wbudowany mapsensor, tylko czujnik powietrza do dolotu, przepustnicy nie trzeba ruszać bo G60 też ma dwa swiche,
EDIT
Zasięgnąłem opinii u kogoś kto jest w temacie i można zrobić tak jak wyżej napisałem. Mamy tym samym możliwość założenia DF1 z G60 w którym można zmienić mapy paliwa i zapłonu, tylko zostaje kwestia doboru wtryskiwaczy bo te fabryczne maja 245ccm na przy 3 bar. W 16V na czterech cylindrach po remapie jest dobrze ale do 2.3 lepiej jakby miały mniejszą wydajność. Jak opanujesz schemat instalacji to bez wymiany wiązki też da sie zrobić ale wtedy trzeba sie pobawić z przepieciem PINów. Przepustnicy nie musisz ruszać, dokładasz listwe z wtryskami i wiązką, czujnik niebieski potrzebny jest do ECU, nie wiem jak tam 2,3 ma fabrycznie czy jest czy trzeba dołożyć go na króćcu, czujnik powietrza w dolot i praktycznie wszystko. Krokowiec może zostać z AAR, jakbyś chciał kłaść wiązke z G60 to fabrycznie jest kostka na 3 PINy do krokowca ale można ją przerobić na 2 PINy i podłączyć ori krokowca z 2,3, środowy pin o ile pamietam jest wolny.