.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 16:31:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 100/A6 94-97 pare pytan do wlascicieli
PostNapisane: 23.mar.2011 23:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 09:26:37
Posty: 9
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: A6 1.9 AFN
Witam, przepraszam za nowy temat ale nie moglem nigdzie znalezc potrzebnych mi informacji. Za kazda odpowiedz i rade bede bardzo wdzieczny.

Czy ktos z was posiada: Audi 100/A6 ( 94 - 97 ) 1.9 Tdi 90 km Manual lub 2.0i 115 LPG Manual? Interesuje mnie czy auto nadaje sie na trase tz. jakie obroty beda wynosily przy predkosci autostradowej 130km w tych dwoch silnikach. Od razu mowie ze nie zalezy mi na przyspieszeniu elastycznosci itd. ani nie interesuja mnie inne silniki.


Pozdrawiam gorąco


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 22:09:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2011 21:44:54
Posty: 119
Lokalizacja: LC/LBL
bierz tdi, 2.0 ABK nie bardzo nadaje się do gazu

_________________
2x Fiat 126p 93' -był
Audi 80 2.0 ABK 92'-była
VW Passat B3 1.6 d 88'- był
VW Passat B4 1.8 ABS 94'- był
Audi 100 C3 2.0TD 84' -był
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 00'- była
Ford Mondeo mk2 1.8 TD 98'-był
Renault Safrane 2.2 dT 96'- był
Ford Fusion 1.4 Tdci 01'- jest
VW Golf II 1.8 Fire&Ice 91'- jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2011 23:33:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lut.2008 23:41:38
Posty: 104
Lokalizacja: Beskidy/Bieszczady
Miałem 1.9tdi. Jeśli chodzi tylko o nabijanie kilometrów to może obleci, ale jeśli jeździsz w miksie to mało pod butem...

Nigdy nie patrzyłem na obroty ale na trasie raczej 100-120 to optymalna jazda przy tym motorze tak mi się kojarzy, ja przynajmniej tak jeździłem. Wtedy to paliło 6-7.

Wiem że cie nie interesują inne motory ale jak kupisz AAT czy AEL to na trasie podobnie spali...

pozdr

_________________
Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
Panda 1.2 ;-D
było: Passat B5 FL awx, A6 C4 1.9 TDI, MERCEDES 814 6.o D, Golf Ǝ 1.8, Polo II, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Poldek,Łada,126P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 08:04:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2008 10:30:35
Posty: 34
Lokalizacja: Olsztyn /Gdańsk
jakie obroty przy danej prędkości to zależy z jaką skrzynią kupisz ten samochód

_________________
Audi a6 2.5 tdi 115km 94r automat kombi grzana skórka xenony - sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 20:38:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
A może inaczej - dlaczego żadne inne motory z TDI, tylko 1.9? Może kolegę jakoś nawrócimy? ;)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 21:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:04:20
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Kolego gonzales:

Dlaczego uważasz że ABK nie nadaje się do gazu????

Ja takim pojazdem śmigam od 2007 roku od początku z porządną instalacja II generacji i jedyne co robię to raz do roku regulacja i wymiana filtrów. Wymieniam co roku świece i przewody WN, nic nie strzela, pali na dotyk.

Uważam, że to jeden z lepszych silników do cyklony. Kolega śmigał B4 i robił tylko trasy (50 tyś km/rok) zero problemów. Generalnie jak dbasz tak masz.

_________________
jest: Audi A6 C4 ABK + gaz - SPRZEDAM (Bezwypadkowy, 157 tyś km przebiegu - 100% oryginalny)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 22:35:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w Twojej wypowiedzi 2 stwierdzenia się wykluczają wzajemnie , chodzi o słowo porządna i instalacja II generacji. Jeżeli masz jakieś tam pojęcie o instalacjach gazowych i o silnikach spalinowych to powienieneś wiedzieć ze wszystkie instalacje II generacji to zło koniczene które nigdy nie będzie działało prawidłowo dla silnika. Porządna może być instalacja wtrysku gazu.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 22:43:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
weź 2.0 ABK, będzie troche ciszej niż w TDi, taki 1.9 w budze A6/C4 ma do setki prawie 15s :D ale za to ekonomiczny i subiektywnie szybszy :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 22:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2007 23:04:20
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Widzę, że się czepiamy słówek.
Wiadomo, że chodzi o to aby:
1. Była to instalacja była sprawdzonej firmy
2. Była założona poprawnie

Było już kilka postów na forum na temat gazu w ABK. Sekwencja w tym silniku jest tak potrzebna jak "Ku...wie majtki" :)

_________________
jest: Audi A6 C4 ABK + gaz - SPRZEDAM (Bezwypadkowy, 157 tyś km przebiegu - 100% oryginalny)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2011 22:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
kinio02 napisał(a):
Widzę, że się czepiamy słówek.
Wiadomo, że chodzi o to aby:
1. Była to instalacja była sprawdzonej firmy
2. Była założona poprawnie

Było już kilka postów na forum na temat gazu w ABK. Sekwencja w tym silniku jest tak potrzebna jak "Ku...wie majtki" :)


sekwencja jest potrzebna w każdym silniku w którym można ją założyć, chociaż niektórzy nie chcą bo Pan Miecio nie może śrubką pokręcić :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 14:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 09:26:37
Posty: 9
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: A6 1.9 AFN
adiaudi napisał(a):
A może inaczej - dlaczego żadne inne motory z TDI, tylko 1.9? Może kolegę jakoś nawrócimy? ;)


dlatego ze koszt obslugi 2.5tdi wydaje mi sie zbyt wysoki ( spalanie w miescie, koszt OC)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 15:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Waldek999 napisał(a):
adiaudi napisał(a):
A może inaczej - dlaczego żadne inne motory z TDI, tylko 1.9? Może kolegę jakoś nawrócimy? ;)


dlatego ze koszt obslugi 2.5tdi wydaje mi sie zbyt wysoki ( spalanie w miescie, koszt OC)


AAT 116km paliło mi w miescie 7-7,5 litra ON wiec pewnie nie wiele wiecej
od tego 1.9TDI a jazda zupełnie inna.OC przy pełnych zniżkach w Liberty direct około 370zł rocznie wiec nie ma tragedi.

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 16:45:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Waldek999 napisał(a):
adiaudi napisał(a):
A może inaczej - dlaczego żadne inne motory z TDI, tylko 1.9? Może kolegę jakoś nawrócimy? ;)


dlatego ze koszt obslugi 2.5tdi wydaje mi sie zbyt wysoki ( spalanie w miescie, koszt OC)

dość absurdalna argumentacja tymbardziej że koszty eksploatacji 2.5 tdi i 1.9 tdi są porównywalne a eksploatacja , kultura pracy i osiągi są zdecydowanie na korzyśc 2.5 tdi. Jeżeli natomiast ważne jest żeby mieć małą pojemność , pomyśl o jakiejs benzynie 1.6 lub 1.4 np golf bo eksploatacja jeszcze tańsza a jak założysz gaz to nawet taniej wyjdzie tankowanie.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 20:50:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Waldek999 napisał(a):
adiaudi napisał(a):
A może inaczej - dlaczego żadne inne motory z TDI, tylko 1.9? Może kolegę jakoś nawrócimy? ;)


dlatego ze koszt obslugi 2.5tdi wydaje mi sie zbyt wysoki ( spalanie w miescie, koszt OC)


Wysiadam...Powodzenia.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 21:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2011 09:26:37
Posty: 9
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: A6 1.9 AFN
koledzy napiszcie do AUDI ze kiedys zrobilo blad produkujac A6 z silnikami 2.0 i 1.9 tdi to dopiero was wysmieja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2011 22:34:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
oczywiscie ze błąd,bo jak kupisz 2.5TDI to bedziesz mial niskie spalanie,małe opłaty do tego kultura pracy tego motoru o niebo węiksza od 1.9 tdi.Ja bym nie
kupił tej grzechotki w C4 A6.Ale wybór należy do ciebie

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 10:03:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Na tym forum ostatnio wypowiadają się sami rajdowcy, dla których samochody z mocą niższą niż 200KM nie jadą...
Co do Twojego pytania, ja wybrałbym 2.0 benzynę z LPG, łatwiej wybrać zdrowszy egzemplarz, łatwiej zdiagnozować jego stan, no i LPG póki co połowę tańsze ni ON...
A instalka II generacji, jak jest na dobrych częściach i dobrze wyregulowana to jeździ lepiej niż tania sekwencja, nawet w Kjetach...

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 10:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
myszon90 napisał(a):
Na tym forum ostatnio wypowiadają się sami rajdowcy, dla których samochody z mocą niższą niż 200KM nie jadą...
Co do Twojego pytania, ja wybrałbym 2.0 benzynę z LPG, łatwiej wybrać zdrowszy egzemplarz, łatwiej zdiagnozować jego stan, no i LPG póki co połowę tańsze ni ON...
A instalka II generacji, jak jest na dobrych częściach i dobrze wyregulowana to jeździ lepiej niż tania sekwencja, nawet w Kjetach...


do tego nie ma w czym wybierać jeśli chodzi o 1.9, jest ich tyle co 1.8 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 11:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2008 18:46:44
Posty: 326
Lokalizacja: Szczepki
a po co sekwencja do starego 2.0?
Tak samo zajeżdżam zapytać o gas do kadeta a a gazwonik tylko by sekwencje wciskał :):

Po co sekwencja do 2.0? Na zwykłym gazie chodzi i jak dobra nie ma problemów sobie przygazuje i przechodzę na gas a nie na sekwencji -25 stopni w zime i jadę na paliwie bo musi sie rozgrzać do 30. Sekwencja tak ale nie w takich starych silnikach i samochodach

_________________
BYŁO
AUDI b2 1.6d
Renault Safrane I 2.2
VW golf 3 1.9 TDI (złom)
Opel kadett 1.4 LPG
Ford scorpio 2.0
Passat b4 1.9TDI
JEST
VW Passat b3 1.9D
VW Passat b3 1.9TD
VW Passat b4 1.8 LPG


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2011 12:46:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
giganteusz napisał(a):
a po co sekwencja do starego 2.0?
Tak samo zajeżdżam zapytać o gas do kadeta a a gazwonik tylko by sekwencje wciskał :):

Po co sekwencja do 2.0? Na zwykłym gazie chodzi i jak dobra nie ma problemów sobie przygazuje i przechodzę na gas a nie na sekwencji -25 stopni w zime i jadę na paliwie bo musi sie rozgrzać do 30. Sekwencja tak ale nie w takich starych silnikach i samochodach


nie mam sekwencji a zwsze do 50 stopnii rozgrzewam zimą na benzynie, chociaż mógłbym przerzucić od razu, możesz sobie ustwić sekwencje, że sie przełączy nawet przy 20 a do 30 stopnii auto ze sprawnym termostatem rozgrzewa sie bardzo szybko, stary nie stary na sekwencji będzie bardzej dynamiczny bo nie masz miksera który zwęża Ci w jednym miejscu dolot na Fi 25mm, niższego spalania nie będe wspominał do tego zero wystrzałów, regulacji gazu, gaśnięcia na wolnych itp


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: