.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 18:00:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL] NIE POLECAM zamiennika vacum pompy
PostNapisane: 15.mar.2011 19:13:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
Dla wszystkich kolegów po próbie reanimacji mojej oryginalnej pompy która zakończyła się niepowodzeniem skusiłem się na ten zamiennik http://moto.allegro.pl/nowa-vacum-pompa ... 41492.html .Po zmianie na zamiennik hamulce naprawdę fajnie pracowały ale nie trwało to długo pompę założyłem około 10 stycznia i wytrzymała dokładnie do 10 marca . W dekielku pompy powstała dziura dosłownie, do tego śruba która znajduje się wewnątrz(ta która skręca sprężynę) złamała się. Po tej przygodzie z nowej pompy(zamiennik) zamieniłem zaworki (bo tylko one ocalały) do mojej starej pompy i teraz na starej pompie wszystko działa jak powinno. Może trochę głupio to brzmi ale napisałem to z nadzieją że kogoś to przestrzeże przed kupnem podobnej części pozdrawiam Tomson.

[EDIT by KORU] Poprawiono nazwe tematu ;)

_________________
A6 C4 AEL avant - byl
80 B4 AAH sedan q-był
BMW 330d TURING był
Skoda Octavia Kombi 2.0 Fsi-był
Ford Mondeo Kombi 1.6 Ecoboost-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2011 19:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Czyli najlepiej wymieniać same zaworki jeśli stara pompa jest cała.

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2011 20:50:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
..zaworki od pompy paliwa żuka lub mercedesa jak było wcześniej wiele razy napisane. Wystarczyło poczytać , a parę stówek w kieszeni by zostało...

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 08:44:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Tak naprawde wystarczy te zaworki poczyscic dokladnie w rozpuszczalniku, przedmuchac, wyczyscic i wszystko dziala. Sam robilem juz jakis czas temu i hula caly czas.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 15:53:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:21:28
Posty: 274
Lokalizacja: wrocław
Zaworki były przeze mnie czyszczone cały temat regeneracji przeglądnięty ale to nie pomogło zaworków nie kupiłem można powiedzieć że poszedłem prostszą ale droższą drogą . Mądry polak po szkodzie.....

_________________
A6 C4 AEL avant - byl
80 B4 AAH sedan q-był
BMW 330d TURING był
Skoda Octavia Kombi 2.0 Fsi-był
Ford Mondeo Kombi 1.6 Ecoboost-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 22:56:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Grunt że działa, ale niesmak pozostał, co? Tak to już jest z "zamiennikami nie ustępującymi jakością oryginałowi". Każdy kiedyś dał się nabrać, nie oszukujmy się (u mnie to były "niemieckie" amorki gpd hehe).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2011 23:11:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lip.2006 11:27:54
Posty: 52
Lokalizacja: Bochnia
Grunt że hamulce nie zaskoczyły Cię w najgorszym momencie ;)
U mnie popękaly membarnki, zaworki żuka i jest gitara za pare zł prawie rok! Gdzieś jeszcze czytałem o zaworkach do pompy lt-z zestawu naprawczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2011 19:47:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
ja w AELu musiałem wymienić pompę, bo miała zatartą gładź i nie wytwarzała wystarczającego podciśnienia. Kupiłem taką badziewną na Allego. Zanim ją założyłem do silnika, profilaktycznie rozebrałem. Wewnątrz były drobne opiłki aluminum od niestarannej obróbki....
Korpus pompy dokładnie oczyściłem z opiłków, założyłem o-ringi, zaworki i "dekiel" ze starej pompy i tak jeżdżę już drugi rok. Podciśnienie daje idealne.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2011 21:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
A ja czyściłem w ori zaworki, wymieniałem zgodnie z przykazaniami na forum od Żuka i była dupa...Kupiłem zamiennik i śmigam już chyba ponad rok ;)

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: