.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 15:26:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 AAN Dziwne objawy przy odpalaniu. Temat dość pilny
PostNapisane: 01.kwi.2011 13:03:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Panowie. Mam w esce akumulator 82Ah. W zimę raz padł tak doszczętnie, że nawet nie mógł popchnąć centralnego. Naładowałem go poprzez wsadzenie do V8. Ska dostała aku z V8 95ah. Wszystko było dobrze do dzisiaj, gdzie akumulatory znowu zostały podmienione.

Po zamianie i próbie odpalenia S4 rozrusznik ledwo co kręcił. Jakimś cudem udało mu się zapalić za 3 razem. Przejechałem 10 km, zgasiłem i znowu problemy. Tym razem zapalił za 4 razem. Kolejne 10 km, auto postało 30 min wracam do auta- kręcę- a tam bach od strzała... Nagle jakby ktoś wsadził dobre aku...

Wieczorem chciałem ruszyć na drobny lans wieczorny i znowu objaw padniętego aku i nowość! śmierdzi średnio świeżymi jajkami z aku. Musiałem odpalić na pych.

OCB? Czy są to objawy niedokładnie założonych klem i niedokręconego trochę luźnego plusa?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 13:22:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jeśli są klemy nie dokręcone to będą takie objawy ale warto sie skupić też na rozruszniku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 13:23:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
do elektryka, nich ogarnie temat ladowania. alternator, regulator, ew.zwarcia.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 13:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ładowanie można sprawdzić w 30 s :D, regulator zmienić też nie problem a dla świętego spokoju można to zrobić, przy okazji założyć nowe klemy i pożądnie je przykręcić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 14:13:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Przerabiałem zbuki w Polonezie. Regler przeładowywał :>
Dowiedziałem się potem w warsztacie (laweta) jak prawie wszystkie wyłączniki, żarówki w aucie wybuchły (jechałem do Białegostoku nocą), a aku prawie się stopił :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 15:53:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Ładowanie 13.7 V. Luźna klema na plusie, - wciśnięty do połowy. Robiłem trochę odpalań. 8 razy dobrze i teraz znowu kupa. Mówicie, żeby zająć się przeczyszczeniem, nasmarowaniem i dobrym przykręceniem klem? Czy bardziej obstawiany jest rozrusznik?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 16:30:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
emsi napisał(a):
Ładowanie 13.7 V. Luźna klema na plusie, - wciśnięty do połowy. Robiłem trochę odpalań. 8 razy dobrze i teraz znowu kupa. Mówicie, żeby zająć się przeczyszczeniem, nasmarowaniem i dobrym przykręceniem klem? Czy bardziej obstawiany jest rozrusznik?


13,7V to takie min dopuszczalne ładowanie, jeśli 8 razy zpalił dobrze a raz nie to raczej rozrusznik, klemy jak są jeszcze fabryczne to proponuje się im przyjrzeć dokładnie, bo lubią pekać i słabo przewodzą po parunastu latach, miałem taki przypadek, grzał mi sie strasznie kabel +, aku szlak trafił, problem z ładowaniem/zapalaniem a winna była klema a z zewnątrze niby była OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 18:31:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nigdy nie odpalaj eSki z pychu!

A brak prądu może tylko narobić szkód - zrób porządek z prądem w aucie.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2011 19:46:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak Ci rozrusznik wyklepie tulejki na ośce wirnika to będziesz miał takie numery że będzie cięzko kręcił pomimo swieżego aku bo będzie się klinował na luźniej ośce wirnika.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2011 18:39:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
hans napisał(a):
jak Ci rozrusznik wyklepie tulejki na ośce wirnika to będziesz miał takie numery że będzie cięzko kręcił pomimo swieżego aku bo będzie się klinował na luźniej ośce wirnika.


Dokładnie, ostatnio w naszym LT-ku robiłem rozrusznik i tulejek prawie nie było. Przed zrobieniem rozrusznika kręcił jak by aku był na padzie i rozwalał pełny aku po 3 min kręcenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2011 21:02:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Ha rozwiązane. Padł za jednym zamachem i akumulator i rozrusznik. Dzisiaj od 12 do 21 grzebanie i ustalanie przyczyn.

No i o dziwo V8 potrzebuje mniej prądu od S4

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: