.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:21:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 07:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
:) ok kumam tak tylko pytam szkoda mi kurna fure sprzedac kocham ja ;)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 19:59:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2011 19:19:53
Posty: 3
Ta skrzynia wytrzymuje 420NM
Tutaj masz świetnego tunera zadzwoń i sie wszystkiego dowiesz naprawde.
http://www.mrmotors.pl/kontakt.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 20:28:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
wielkie dzieki napewno zadzwonie ! jak tylko zjade do polandu. :)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2011 17:07:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
witam!! no i odpowiedzieli da sie a to tresc


Witam. Jest to mozliwe jak najbardzej. Ale soft w skrzyni biegów TRZEBA
takze zmodyfikowac. Koszt kompleksowej usługi to 1800zł. Przy zdrowym
silniku 300PS jest bardzo realne.

Pozdrawiam Rogalotti

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 10:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
no i du..pa bylem na hamowni i auto nie trzyma serii wyszlo 194,7 km i 277nm ladnie zbiera sie do 3800 obr a pozniej ma dziure. teraz pytanie co mu jest z tego zo mowil serwisowiec przyczyn moze byc wiele przeplywka,zapchane katy, nieszczelnosc w ukladzie doladowania. jutro jade na vag czy mi cos pokaze zobaczymy.

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 10:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
prawdopodobnie padniete sondy egt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 11:04:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Przy padniętych sondach zapalałby się EPC i auto wpadałoby w notlauf
pietro5 masz wskaźnik doładowania u siebie?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 11:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
u mnie przy padnietej jednej sondzie nie swiecilo sie epc, objawialo sie jedynie tym, ze nie bylo mocy powyzej ok 3500rpm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 11:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
sek w tym ze niemam

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 17:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2011 16:23:35
Posty: 9
Lokalizacja: Nowy Targ
Norbi napisał(a):
pietro5 napisał(a):
no wlasnie boje sie o tipa ze nie da rady a sprezarki nic nie slysze cisza
w takim razie sprężarki dają jeszcze radę, jak zaczynają gwizdać niemiłosiernie to wtedy można zacząć się zastanawiać.
Chociaż ja w S4 przelatałem na gwiżdżących ponad rok, kolega teraz w RS4 lata już półtora, a słychać nie silnik, nie wydech, a właśnie gwizd turbin :)


I logi są w porządku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 18:34:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
stawiam na DVki. Dobry mechanik powinien mieć urządzenie do sprawdzania ich szczelności.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 18:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
jutro jade do mechanika tak z zaskoczenia .Mam nadzieje ze cos powie po podlaczeniu do vaga.

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 18:52:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
pietro5 napisał(a):
jutro jade do mechanika tak z zaskoczenia .Mam nadzieje ze cos powie po podlaczeniu do vaga.


vagiem zaworów dv nie sprawdzi. Obstawiam, ze na vagu nie będzie zadnych błędów, na tych silnikach trzeba się znać, bo to b. skomplikowana maszyneria :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 19:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
moze i tak byc jakis czas temu robilem serwis auta i bledow nie bylo. Mam nadzieje ze taki sprzecior ma serwisuje przewaznie audi

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 19:05:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przy przepuszczających DVkach pojawiłoby sie surge compresor. Chyba ze właściciel niedosłyszy... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 19:37:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
ze co ;)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2011 19:38:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
ze co ;)

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 11:25:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
no i chyba sie wyjasnilo mam nadzieje czyjnik temperatury spalin po stronie kierowcy, cisnienie doladowania ok przeplywka ok

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 13:46:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
pietro5 napisał(a):
no i chyba sie wyjasnilo mam nadzieje czyjnik temperatury spalin po stronie kierowcy, cisnienie doladowania ok przeplywka ok
Jeżeli czujnik temp. spalin padł,to ciśnienie doładowania musi być złe(niższe) tzw. notlauf.
Ile max Ci ładował podczas jazdy (próby)?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 14:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2009 16:57:14
Posty: 40
Lokalizacja: bydgoszcz
nie mam pojecia moj mechanik tylko mi pokolei (po podl. sprzetu )mowil przepywka ok doladowanie w normie i mowil tylko ze czujnik od strony kierowcy ma dziwne odczyty i to tyle powiedzial ze prawdopodobnie to pon. dostaje zamalo mieszanki przy depnieciu i tyle nie niewiem jak z dojsciem do niego cos tam mowil ze moze byc problem tzn ciasno moze ktos wie czy nie trza calego auta rozbierac zeby go wymienic?

_________________
2,7 biturbo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: