.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:39:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4] swap z 2.0 AAD na 2.8 V6
PostNapisane: 20.kwi.2011 21:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 15:46:33
Posty: 44
Lokalizacja: Opole - Okolice
Auto: Passat Variant AVF 130 KM
Witam

Chcę sie podjąć swapa silniczka z 2.0 na 2.8. Chciałbym wiedzieć co prócz silnika trzeba jeszcze wymienić w Audi. Chodzi mi o pewne szczegóły, jakie jeszcze graty trzeba skompletować. Poniżej zamieszczam liste co planuje zakupic:
-silnik i skrzynia w całości , nie rozkręcone aby sprzęgła nie trzeba było ruszać
-elektryka silnika,tylko silnika wraz z komputerem
-półosie wraz z mocniejszymi hamulcami + zaciski
-sprężyny od v8
-chłodnica od v-ki
-pompka paliwa od v-ki
Czymś jeszcze różni sie nadwozie 2.0 od 2.8 ?
Według was jak sie ma opłacalność do korzyści tego swapa ?
Jestem w posiadaniu audi 100 c4 bezwypadkowej w ubogim wyposażeniu aczkolwiek cieżko teraz o zadbany i bezwypadkowy egzemplarz 100-tki.
Jakie według was bedą koszty tego swapa ?
Czy da rade wbić nowy silnik 2.8 do dowodu ?

Pozdrawiam i dzieki za wszelkie sugestie, :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 00:18:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2009 11:19:33
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa
Po co wbijać do dowodu nowy silnik?! Skutkiem tego będzie tylko wyższe OC... Według mnie nic nie zyskasz, może poza spokojem sumienia. :)

_________________
JEST: AUDI 100 C4 Avant ABC '94
JEST: AUDI 100 C3 Avant 2.3 B-G '89/'94
BYŁ: AUDI S4 C4 '93 AAN [*]
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 06:45:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2010 15:46:33
Posty: 44
Lokalizacja: Opole - Okolice
Auto: Passat Variant AVF 130 KM
maciejszczesny napisał(a):
Po co wbijać do dowodu nowy silnik?! Skutkiem tego będzie tylko wyższe OC... Według mnie nic nie zyskasz, może poza spokojem sumienia. :)

Wyższe OC ok. Ale mogą z tego wyniknąć pózniej problemy, np. przy kolizji ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 08:26:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dopisz jeszcze cały wydech łącznie z kolektorami, patrzać na ceny C4ek nie wiem czy to jest opłacalne, chcesz mieć mocniejszy silnik czy koniecznie 2.8?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2011 18:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
w razie wypadku jak masz w dowodzie 2.0 a pod maska 2.8 odrazu jest regres:
Kara z funduszu gwarancyjnego + porycie kosztow naprawy/leczenie poszkodowanych

wedlug mnie spaw nieoplacalny chyba ze masz oba auta i sobie sam przelozysz

dodtkowo
zegary sa inne napewno
jezeli to jest z oski na oske to ok
jezeli z oski na Q to masz problem poniewaz trzeba podobno bardzo duzo rzezbic

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2011 12:20:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Kupić inny samochód... cena swapa ma się nijak do ceny c4ek. Chyba że robisz to sam i masz duzo wolnego czasu.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: