.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 08:24:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 100 C4 2,6 Q-PROBLEM Z GAZEM
PostNapisane: 25.kwi.2011 18:19:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2009 10:25:21
Posty: 13
Lokalizacja: BUDZISZÓW WIELKI-DOLNOŚLĄSKIE
witam.
koledzy mam problem z moja niunią-zasilanie gazem.Mam instalację gazową 1 generacji.Dokładnie nie znam się w tej dziedzinie więc napiszę to co jest-komputer LOVATO-LOV-,,ECO" PAROWNIK BRC-mam problem od jakiegoś czasu z przełączaniem pb\gas a mianowicie rano pali ok.na pb (przełącznik na gaz)i po przygazowaniu bez problemu przełącza się na gaz ale jak zgaszę np.po dojeździe do pracy(ok.20km) i ponownie chcę zapalić to mam ogromne problemy-przełączając przełącznik na pb bo na przełączonym na gaz mogę zapomnieć to też kręci sporo czasu i nic dopiero za którymś razem odpali ale nie przełączy na gaz dopiero po jakimś czasie (nie ma określonego)próbując ręcznie pb\gaz za którymś razem załaczy się gaz.Co może być bo jak wcześniej pisałem to dla mnie ciemna magia.Instalacja ma ok.10 lat i z tego co ja wymieniałem to tylko butla i fitry,poza tym nic.Może jakieś macie sugestie-byłbym bardzo wdzięczny ewentualnie co wymienić i przybliżone koszty-z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
marcin

_________________
AUDI 100 C4-93R.-ABC-QUATTRO AVANT-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2011 18:46:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak nie mozesz ręcznie przełączyć z LPG na Pb, to coś jest nie tak z centralką.
Napraw lub wymień tą centralkę, koszty nie są duze i zeby długo nie kręcić gaś i odpalaj silnik na benzynie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2011 09:25:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2009 10:25:21
Posty: 13
Lokalizacja: BUDZISZÓW WIELKI-DOLNOŚLĄSKIE
dziękuję ZiPi za podpowiedź.
Przetrzepałem całe forum nt.paliw alternatywnych i kilka wniosków mi się nasunęło.Może coś z masą na instalacji gazowej lub połączenia kablowe tej instalacji.Zastanawiające jest to że podczas odpalania przygasają kontrolki a aku jest nowy więc nie wydaje mi się aby był słaby.Idę posprawdzać wszystkie połączenia na instalacji masy itp.poczyszczę styki na wszystkim co będzie możliwe i zobaczymy po tych pracach czy coś się zmieni czy nie.Póki co pogoda jest barowa wiec idę do garażu podłubać i jak coś to jutro napiszę co się zmieniło-o ile się coś zmieni.Pozdrawiam. :peace: :/

_________________
AUDI 100 C4-93R.-ABC-QUATTRO AVANT-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 19:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2009 10:25:21
Posty: 13
Lokalizacja: BUDZISZÓW WIELKI-DOLNOŚLĄSKIE
witajcie.
nie zmieniło się nic w mojej sytuacji z gazem.Po nagrzaniu silnika i po zgaszeniu ciężko jej zapalić ale jest jedno zastanawiające-mianowicie to że podczas jednego z takich trudnych odpaleń na ciepłym silniku postanowiłem poruszać przekaźnikami w puszce na podszybiu i powiem wam że zapaliła dużo szybciej niż normalnie.Czy jest domowy sposób aby reanimować centralkę z przełącznikiem gaz\benzyna. :(

_________________
AUDI 100 C4-93R.-ABC-QUATTRO AVANT-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2011 08:24:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Masz tu od klubowego kolegi instalacje
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=110098
na stagu, ten silnik chodzi na tym bardzo dobrze, zainstaluj sam przód i jeździj jak człowiek, Stare instalacje są bardzo wymagające , minimalne zanieczyszczenie filtra powietrza nieszczelność w dolocie, lub inne drobnostki, owocują tym że nie jedziesz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2011 07:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2009 10:25:21
Posty: 13
Lokalizacja: BUDZISZÓW WIELKI-DOLNOŚLĄSKIE
Witam kolegów ponownie
z moim problemem nie za wiele się zmieniło jednak wykonałem pewne ,,wskrzeszenia" mianowicie wymieniłem zachowawczo wszystkie przekaźniki na podszybiu oraz pod półką kierowcy na dole,przeczyściłem wszystkie styki,masy itd.Znajomi mechanicy wyznali mi swoje podejrzenia na temat mojego problemu z autem:
1-możliwy uszkodzony czujnik położenia wału
2-membrana w parowniku gazu umierająca
3-czujnik EGR-możliwe nieszczelności na wężach lub uszkodzony
4-czujnik temperatury cieczy(możliwe bo problemy zaczynają się po zgaszeniu nagrzanego silnika)
Ręce opadają-wymienić to wszystko masa kasy a może jakoś domowymi sposobami można sprawdzić poszczególne sugestie ;)
co o tym myślicie????! :d :peace:

_________________
AUDI 100 C4-93R.-ABC-QUATTRO AVANT-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2011 06:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2009 10:25:21
Posty: 13
Lokalizacja: BUDZISZÓW WIELKI-DOLNOŚLĄSKIE
witam ponownie wszystkich.
temat do zamknięcia-po wizycie u gazownika która trwała ok.4 godziny okazało się że winny jest wszystkiemu elektrozawór gazu otwierający gaz ze zbiornika-po jego wymianie autko lata bez uwag.Przy okazji jeśli ktoś z okolicy Jawora lub Legnicy ma problemy z gazem w swoim autku to gorąco polecam zakład w Jaworze zlokalizowany obok stacji paliw przy cmentarzu-naprawdę gość wie o co chodzi i co ważniejsze nie naciąga na niepotrzebne wydatki.
pozdrawiam.

_________________
AUDI 100 C4-93R.-ABC-QUATTRO AVANT-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: